AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Trenger litt hjelp til å klarne hodet her 🥴. For halvannen uke siden møtte jeg en fyr jeg har skrevet med gjennom hele sommeren. For min del ble det skikkelig WOW, for jeg syntes han var mye flottere enn bildene jeg hadde sett av ham på Facebook osv. For hans del åpenbart det motsatte, for etter det møtet ble det stille, gitt 😢. Jeg ser jo i ettertid at jeg bablet og skravlet om mye rart fordi jeg rett og slett var dritnervøs (ikke vært på date på over 10 år...), og jeg følte vel heller ikke at vi oppnådde noen nær kontakt/flirting underveis – men det ble rett og slett litt vanskelig fordi vi gikk tur i skogen på trange stier foran og bak hverandre. Jeg føler jeg ødela alt med å være så nervøs, og er kjempelei meg for at vi har mistet den kontakten vi hadde. Bør jeg bare svelge skuffelsen og la det være? Blir det dumt om jeg sender han en melding og forklarer hvordan jeg føler det? Skjønner jo at det kanskje kan bli dobbel avvisning, men. (En liten stemme i meg sier at han burde ha gitt det et forsøk til om han følte det samme som meg i forkant av møtet... så det kan jo selvfølgelig ha med utseendet mitt å gjøre og 😕) Anonymkode: bc6fa...a16
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 La det være. Hadde jeg fått en "slik føler jeg det" melding fra en jeg var på date med én gang, uansett hvor lenge vi hadde prata sammen, hadde det vært kroken på døra x100. Og noe jeg hadde ledd av. Anonymkode: 1e969...02b 7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 Vær så snill! La det ligge. Anonymkode: a2401...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Du sier at det ble stille etter daten? Har du sendt melding og ikke fått svar? Eller venter du på at han skal ta initiativ?😊 Anonymkode: 97575...d85
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du sier at det ble stille etter daten? Har du sendt melding og ikke fått svar? Eller venter du på at han skal ta initiativ?😊 Anonymkode: 97575...d85 Jeg sendte en melding dagen etter og takket for en kjempefin tur. Han skrev «Takk selv, superhyggelig 😊». (Her burde jeg jo selvfølgelig ha lagt til at jeg gjerne ville treffes igjen, men jeg er som nevnt veldig rusten i faget ;)). Men i alle fall, fordi jeg var usikker og ikke vil mase, så tenkte jeg da at neste trekk fikk være opp til ham. Men nå får jeg ikke lenger de fellessnap-ene han sender engang, så jeg er nok avskrevet. Takk for tilbakemeldinger – skjønner jeg bare må la det ligge. 😞 Anonymkode: bc6fa...a16
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte en melding dagen etter og takket for en kjempefin tur. Han skrev «Takk selv, superhyggelig 😊». (Her burde jeg jo selvfølgelig ha lagt til at jeg gjerne ville treffes igjen, men jeg er som nevnt veldig rusten i faget ;)). Men i alle fall, fordi jeg var usikker og ikke vil mase, så tenkte jeg da at neste trekk fikk være opp til ham. Men nå får jeg ikke lenger de fellessnap-ene han sender engang, så jeg er nok avskrevet. Takk for tilbakemeldinger – skjønner jeg bare må la det ligge. 😞 Anonymkode: bc6fa...a16 Ah, jeg skjønner. HVIS interessen hans dabbet av etter møtet, kan det være mange grunner til det. Kanskje kjente han ikke den rette kjemien, han er ikke over eksen, han holder på med flere, det har skjedd noe i livet hans som tar fokus. Ikke tenk at det er fordi du ikke er eller ser bra nok ut. Jeg synes ikke du skal sende han noen forklaring eller spørre om han er interessert. Det kan gjøre at han trekker seg mer unna. Jeg ville ventet et par dager og så sendt ny melding - med initiativ til å finne på noe. Sier han ja, er det topp! Sier han nei og ikke foreslår annet tidspunkt, så er han kanskje ikke interessert da. Men det er faktisk ingen krise. Det skal mye til for å matche med et annet menneske, og dette var tross alt første daten du har vært på på 10 år 😊 Anonymkode: 97575...d85 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 La det ligge, han er ikke interessert.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 Du trenger jo ikke å si hva du føler og lage noen stor greie ut av det! Det er helg, spør om dere skal gå en ny tur i mårra eller noe sånt, så ser du jo raskt hvor han står Bare enkelt og greit, «Hei, opptatt i morgen? Lyst å gå en tur igjen?» Hvis han sier nei eller lar være å svare så er det jo bare å gå videre selv ❤️ Anonymkode: ed7a2...058 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #9 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg ville sendt en melding og spurt om et nytt treff! Han skrev jo «superhyggelig»! Er ikke sikkert han så dine nerver, han vet ikke hvordan du er. Og kanskje han tenker at ballen er over på din side, han skrev tross alt sist til deg. Bedre å ta en eventuell avvisning enn å gå glipp av en mulighet! Anonymkode: ba924...edc 7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #10 Skrevet 3. oktober 2020 Er der noe grunn til at han skulle endret mening når han så deg? Har du veldig gamle eller redigerte bilder på Facebook? Om ikke, så skulle jo ikke det være noen grunn. Om du var nervøs, så går det jo an å spørre om dere kan møtes igjen. Ikke på trange stier denne gangen da. Også puster du med magen, og tørr å være i stillheten. Dere har jo pratet mye sammen før, så du vet jo at det kan gå bra. Og sier han nei, eller lar vær å svare, så er ikke det så ille heller. Litt vondt med en gang, særlig når dere har pratet mye sammen før. Og du har lov til å synes litt synd på det selv en liten stund. Men så reiser du deg igjen, ler litt av det og ser på den daten og opplevelsen som en treningsøvelse til å komme tilbake på datingmarkedet på. Anonymkode: c6520...96a 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #11 Skrevet 3. oktober 2020 Noen ganger føler ikke den ene kjemi. Sannsynligvis følte han ikke noe kjemi med deg. Det har ikke noe med at du var nervøs å gjøre. hadde han likt deg hadde han vært interessert og ville gi deg en sjanse til. Men han tenkte dere passet så ltie sammen at det ikke var vits med date nr 2. Så jeg tenker at her er det ikke sjans Anonymkode: a14a3...a26 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #12 Skrevet 3. oktober 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte en melding dagen etter og takket for en kjempefin tur. Han skrev «Takk selv, superhyggelig 😊». (Her burde jeg jo selvfølgelig ha lagt til at jeg gjerne ville treffes igjen, men jeg er som nevnt veldig rusten i faget ;)). Men i alle fall, fordi jeg var usikker og ikke vil mase, så tenkte jeg da at neste trekk fikk være opp til ham. Men nå får jeg ikke lenger de fellessnap-ene han sender engang, så jeg er nok avskrevet. Takk for tilbakemeldinger – skjønner jeg bare må la det ligge. 😞 Anonymkode: bc6fa...a16 Du kan spøre om å finne på noe igjen, men være forberedt på avvisning eller unviken svar. Du kan og snakk litt til han om generelt, spør han hvordan det går eller noe annet. Uansett burde bere lære av erfaring å se framover. Anonymkode: 693b5...9df 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #13 Skrevet 3. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Er der noe grunn til at han skulle endret mening når han så deg? Har du veldig gamle eller redigerte bilder på Facebook? Om ikke, så skulle jo ikke det være noen grunn. Anonymkode: c6520...96a Vi har vært venner på Facebook og fulgt hverandre på Instagram i mange, mange år, så han har sett alle mulige slags (uredigerte) bilder. Takk for gode ord – tar dem til meg. 😊 Anonymkode: bc6fa...a16
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #14 Skrevet 3. oktober 2020 Hva har du bestemt deg for å gjøre, Ts? 😊Sender du ham en melding eller ikke? Anonymkode: 12d00...1f5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #15 Skrevet 3. oktober 2020 36 minutter siden, AnonymBruker said: Hva har du bestemt deg for å gjøre, Ts? 😊Sender du ham en melding eller ikke? Anonymkode: 12d00...1f5 Jeg lar det være i første omgang, det ER jo ganske åpenbart at han ikke er interessert. Venter i alle fall en stund til, og nei: skal ikke skrive noe om hva jeg føler eller hva han tenker. Kun en kort og konkret melding, i tilfellet 😉. Setter stor pris på alle tilbakemeldinger! Litt typisk at det skulle gå sånn her når jeg dristet meg til å date igjen, bør nok lære meg å bli litt mer hardhudet 😔. (Ting kan tyde på at han har flere på gang også, var liksom plutselig veldig viktig at vi skulle møtes akkurat da – selv om begge har sagt i lang tid at vi var litt nervøse for å møtes ;)). Anonymkode: bc6fa...a16
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #16 Skrevet 3. oktober 2020 Opplevde det samme flere ganger. Du glemmer ham fort hvis du lar det være. Alle disse forklaringer funker motsatt vei. Først og fremst er det patetisk og viser din uskrevet på deg selv. For den andre forsetter du bare å henge i denne situasjon mer og mer...analysere svarene hans. Anonymkode: aa7dd...49b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #17 Skrevet 3. oktober 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lar det være i første omgang, det ER jo ganske åpenbart at han ikke er interessert. Venter i alle fall en stund til, og nei: skal ikke skrive noe om hva jeg føler eller hva han tenker. Kun en kort og konkret melding, i tilfellet 😉. Setter stor pris på alle tilbakemeldinger! Litt typisk at det skulle gå sånn her når jeg dristet meg til å date igjen, bør nok lære meg å bli litt mer hardhudet 😔. (Ting kan tyde på at han har flere på gang også, var liksom plutselig veldig viktig at vi skulle møtes akkurat da – selv om begge har sagt i lang tid at vi var litt nervøse for å møtes ;)). Anonymkode: bc6fa...a16 Ønsker deg masse lykke til uansett hva du velger å gjøre ❤️Ikke gi opp, det er mange flotte menn der ute, gi dem en sjanse. Anonymkode: 12d00...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #18 Skrevet 3. oktober 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplevde det samme flere ganger. Du glemmer ham fort hvis du lar det være. Alle disse forklaringer funker motsatt vei. Først og fremst er det patetisk og viser din uskrevet på deg selv. For den andre forsetter du bare å henge i denne situasjon mer og mer...analysere svarene hans. Anonymkode: aa7dd...49b Uenig. De har sendt én melding hver siden de møttes. Det er ingenting patetisk med å spørre om de skal finne på noe igjen! Hjelp altså. Anonymkode: 97575...d85 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #19 Skrevet 3. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte en melding dagen etter og takket for en kjempefin tur. Han skrev «Takk selv, superhyggelig 😊». (Her burde jeg jo selvfølgelig ha lagt til at jeg gjerne ville treffes igjen, men jeg er som nevnt veldig rusten i faget ;)). Men i alle fall, fordi jeg var usikker og ikke vil mase, så tenkte jeg da at neste trekk fikk være opp til ham. Men nå får jeg ikke lenger de fellessnap-ene han sender engang, så jeg er nok avskrevet. Takk for tilbakemeldinger – skjønner jeg bare må la det ligge. 😞 Anonymkode: bc6fa...a16 Etter min mening tar en mann kontakt dersom han er interessert i å treffe deg videre, selv om han er litt tilbakeholden. Det finnes så klart unntak fra regelen, men man merker når en mann liker deg og vil holde fast på deg. Her ville jeg ha forsøkt å gå videre og sett meg rundt om etter noen andre å treffe. Anonymkode: e8979...fc5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå