Gå til innhold

Jeg sovnet på kinodate

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og jeg føler meg så dum... Det har vært veldig mye stress på jobb lenge nå i tillegg til at jeg er alene med et lite barn annen hver uke. Jeg møtte en mann jeg liker veldig godt på tinder. Vi har tatt en kaffe og i går skulle vi på kino og ut etterpå for å ta et glass vin/en drink. Men jeg var så sliten at jeg sovnet ca midt i filmen og våknet av at han vekket meg da lyset kom på igjen. Jeg beklaget og sa at det ikke var han, men at jeg bare ble så utrolig trøtt og at det har vært litt mye for meg i det siste. Han insisterte på å følge meg til en taxi og sendte meg hjem for at jeg skulle legge meg, og at vi skulle ha vinen til gode.. Fikk en klem og dro hjem og la meg. Men nå føler jeg meg så dum og skamfull. Redd for at han tror at jeg kjeder meg med han eller at han ikke synes det er noe hyggelig å møte meg. Har jeg dummet meg skikkelig ut nå? 

Anonymkode: 7a93c...b82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ikke det beste inntrykket😅

Men du må jo bare takke for daten på et humoristisk vis, og fortelle han en gang til hvorfor du sovnet. 
Så ville jeg kanskje spurt om å treffes i dagslys neste gang😂gjør noe aktivt istedet for kino.

Føler du må ta initiativet nå hvertfall☺️

Anonymkode: dab9f...3d4

• Liker 6
Skrevet

Hahaha Jeg hadde bare synes det var morsom og litt søtt! Han burde forstå deg. Jeg skjønner det veldig godt.

Anonymkode: 6e66f...92d

• Liker 8
Skrevet

LOL, jeg har duppet av på kinodate jeg også. Var ganske trøtt og filmen var utrolig lang og ganske kjedelig. Tror ikke han la merke til det da. Sånt kan skje den beste, så du får bare prøve å gjøre det beste ut av det. Hvis han liker deg kommer han seg over det. :laugh:

Anonymkode: dc5b3...2fb

• Liker 4
Skrevet

Der har du meg. Jeg er a-menneske. Putter du meg foran en skjerm etter kl 18, da sover jeg... 

Noe mannen min erfarte første gang på en date for 15 år siden, og lever like fint med den dag i dag, utover litt erting her og der når jeg igjen lover å holde meg våken slik at vi kan følge samme serie, og jeg igjen får med meg de første 5 minuttene, og han igjen må vekke meg og få meg i seng tre timer senere 😂

Anonymkode: dd93a...ca4

Skrevet

Jeg sovnet av på en filmdate med fyren jeg hadde vært forelska i over et år. Riktignok hjemme hos en venninne og ikke på kino, da vi var ganske unge. Det var rimelig flaut, men han tok det fint! Nå er det 13-14 år siden og vi ser fortsatt film sammen i sofaen vår. Det eneste vi unngår er superheltfilmer, siden erfaringen fra den gang er at det gjør meg en smule søvnig. 😅

Anonymkode: ca473...ac6

• Liker 2
Skrevet

Ja ja, du beviste i alle fall at du er trygg på ham :ler:

Jeg mener han taklet dette på et veldig god måte, og jeg tviler på at det vil skje noe annet enn at han småler av deg i ettertid.  :)

Anonymkode: 8add6...120

Skrevet

Hehe. Dette har jeg gjort en gang og, veldig tidlig i datingen. 😅 Men vi ble gift og fikk to barn etterhvert, så det gjorde ingen stor skade 😊.

Skrevet

På kino hadde jeg ikke tatt det personlig - dempet belysning og gode stoler, det er fort gjort (men du hadde fått an albue i siden om du hadde snorket...). Det handler jo ikke om selskapet da, man sitter uansett ikke og snakker sammen og underholder hverandre. Hadde du sovnet underveis i en samtale mens han var midt i en historie, derimot... :fnise: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...