AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Del Skrevet 2. oktober 2020 tre ting jeg irriterer meg over på treningssenter... og en annen ting jeg forundrer meg over. 1.øvelsene i timene gjøres i så høyt tempo at det går på bekostning av teknikk. Treningsinstruktøren teller aldri med siste tak! 4 knebøy blir alltid 3, fordi hun/han går opp på den fjerde? 2. De sier at det «svir». det svir ikke i musklene, det verker!! 3. Hvorfor sier så mange at man FÅR energi av å trene? etter trening er jeg jo sliten og har ikke akuratt lyst til å gyve løs på et maraton. Mener man med dette at man får mer energi mellom øktene, at man generelt orker mer i hverdagen? Anonymkode: dedc6...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Del Skrevet 2. oktober 2020 3. Jeg får energi av å løpe. Rett etter og generelt. Løper ute, alltid. Ikke på senter. Anonymkode: e52f5...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Del Skrevet 3. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: tre ting jeg irriterer meg over på treningssenter... og en annen ting jeg forundrer meg over. 1.øvelsene i timene gjøres i så høyt tempo at det går på bekostning av teknikk. Treningsinstruktøren teller aldri med siste tak! 4 knebøy blir alltid 3, fordi hun/han går opp på den fjerde? 2. De sier at det «svir». det svir ikke i musklene, det verker!! 3. Hvorfor sier så mange at man FÅR energi av å trene? etter trening er jeg jo sliten og har ikke akuratt lyst til å gyve løs på et maraton. Mener man med dette at man får mer energi mellom øktene, at man generelt orker mer i hverdagen? Anonymkode: dedc6...ad4 7 timer siden, AnonymBruker skrev: 3. Jeg får energi av å løpe. Rett etter og generelt. Løper ute, alltid. Ikke på senter. Anonymkode: e52f5...b33 1. dette gjelder ikke alle instruktører på alle senter 2. ok..? 3. folk er vel forskjellige da. Men trener man mye kan ikke alle økter gi blodsmak i munnen, så da bør man ha en del rolige økter. Og selvfølgelig mener ikke folk at de har energi til å løpe maraton rett etter trening. 4. så fint at du har funnet det som fungerer for deg. Da løper du ute, alltid. Anonymkode: 94bc1...7fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Del Skrevet 3. oktober 2020 Noen får energi rett etter trening, andre noen timer etter, andre dagen etter. Det handler om å få mer energi i hverdagen. Anonymkode: b5ffc...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå