Gå til innhold

Kommer ikke på en eneste date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært på datingapper i lang tid. Folk vil knapt snakke og ingen foreslår å treffes. Det går ingen vel. 
Jeg er utslitt av å prøve og kommer INGEN VEI. Hvorfor er det så vanskelig? Hva må til for å være spennende nok til at menn vil treffe deg?

Bor på lite sted så det er ikke veldig stort utvalg. Får matcher men knapt noen skriver og skriver man litt så stopper det fort opp og det er kun du som stiller spørsmål. 
Desperat sier du kanskje? Men hvordan kan man være det når man ikke har møtt noen på flere år og ikke hatt nærhet på x antall år. Årene går veldig fort og jeg har ikke lyst å være alene mer,men det går ingen vei. Utrolig fortvilt!!

Anonymkode: ad3b0...cf9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye nyttig å bidra med, men jeg bor i storby og får heller ingen dates.... dame.

Anonymkode: cf28a...b79

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på datingapper i lang tid. Folk vil knapt snakke og ingen foreslår å treffes. Det går ingen vel. 
Jeg er utslitt av å prøve og kommer INGEN VEI. Hvorfor er det så vanskelig? Hva må til for å være spennende nok til at menn vil treffe deg?

Bor på lite sted så det er ikke veldig stort utvalg. Får matcher men knapt noen skriver og skriver man litt så stopper det fort opp og det er kun du som stiller spørsmål. 
Desperat sier du kanskje? Men hvordan kan man være det når man ikke har møtt noen på flere år og ikke hatt nærhet på x antall år. Årene går veldig fort og jeg har ikke lyst å være alene mer,men det går ingen vei. Utrolig fortvilt!!

Kan du kanskje prøve på å bli kjent med menn i andre, større byer? 

Anonymkode: 9bc9f...556

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke du foreslå det da?

Anonymkode: 30a83...c22

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du kanskje prøve på å bli kjent med menn i andre, større byer? 

Anonymkode: 9bc9f...556

Dette er folk omegn,nabofylker etc. Det går ingen vei.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke så mye nyttig å bidra med, men jeg bor i storby og får heller ingen dates.... dame.

Hva er dine «issues» da? Det er vel flere å velge mellom der??og hvor gammel er du?

Ts

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dine «issues» da? Det er vel flere å velge mellom der??og hvor gammel er du?

Ts

Jeg er 33 og er rett og slett stygg

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 33 og er rett og slett stygg

Nei,det er du helt garantert ikke.

• Liker 3
Skrevet

Ingen av de en matcher skriver eller gidder å føre en samtale når en prøver. Det er virkelig håpløst. HVA SKAL MAN GJØRE?Hvorfor gidde å like noen om du ikke vil bli kjent med vedkommende?

Det har vært slik med de siste fire en har skrevet med siste ukene. Det blir ingenting. Er så frustrert og lei meg😢 sier ikke jeg liker alle heller men man får ikke kommet på en date så man får se det an heller om man har kjemi eller ikke til å bygge noe videre.

Er heller ikke stygg,litt over gjennomsnittet på en god dag. Hvorfor er datingkulturen så jævlig hard for enkelte og lett for andre?

Ts

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke du ta initiativ til en date da?

Anonymkode: e1efc...b94

• Liker 7
Skrevet

TS, hvis du liker noen. Start samtalen selv da, i det minste prøv, altfor mange jenter sitter på ræve og nekter å begynne en samtale som potensiellt kan føre til lykke

Anonymkode: 07622...45f

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke du ta initiativ til en date da?

Anonymkode: e1efc...b94

Har skrevet(startet samtale) med noen men når de ikke spør tilbake og bare svarer på det du spør om så virker det å være lite interesse. Da er det ikke vits i å spør om å treffes. Endel bor et stykke unna så da må det planlegges også.

Ts

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, hvis du liker noen. Start samtalen selv da, i det minste prøv, altfor mange jenter sitter på ræve og nekter å begynne en samtale som potensiellt kan føre til lykke

Har prøvd det stopper opp etter to tre setninger. Og det har vært mest meg som spør. Kjedelig å være den eneste som spør. Har avvist noen selv som har tatt kontakt men da har jeg dessverre ikke vært interessert. Mye utlendinger,er ikke rasist,men ønsker ikke det. 
Noen som er ute etter fwb og vil ikke ha forhold har de sagt,og jeg ønsker primært kjæreste så da er det litt feil å møtes kun for sex. 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd det stopper opp etter to tre setninger. Og det har vært mest meg som spør. Kjedelig å være den eneste som spør. Har avvist noen selv som har tatt kontakt men da har jeg dessverre ikke vært interessert. Mye utlendinger,er ikke rasist,men ønsker ikke det. 
Noen som er ute etter fwb og vil ikke ha forhold har de sagt,og jeg ønsker primært kjæreste så da er det litt feil å møtes kun for sex. 

Vel, da har du gjort ditt. Jeg er selv på tinder, og syns ikke det er lett selv, ikke så mye samtaler for tiden men

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, da har du gjort ditt. Jeg er selv på tinder, og syns ikke det er lett selv, ikke så mye samtaler for tiden men

Så da er det er bare å gi opp mener du?

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da er det er bare å gi opp mener du?

Nei, absolutt ikke. du svarte såpass godt at jeg er tom for videre tips eller innspill 😅😐

Skrevet (endret)

...

Endret av Nuith
Skrevet

Er du under 30, pen og slank bør ikke det være noe problem 🙂

Anonymkode: a51e7...299

• Liker 2
Skrevet

Jeg luker ut de som ikke er seriøse med å treffes med en gang. Det er flere som bruker det som et tidsfordriv eller fordi de synes det er gøy, og noen vil bare snakke og backer ut når det kommer til å treffes. Det vil ikke si at det er deg som er problemet. Jeg bruker ingen tid på disse, og det burde ikke du gjøre heller. Etter min erfaring merker man ganske kjapt om fyren vil treffe deg eller ikke, og jeg kan fint ta initiativ til en samtale eller å treffes tidlig jeg også. 

Men nå er det jo korona, så vi er jo i en unntakssituasjon. Jeg var aktiv før korona brøt ut, og da var det veldig gøy helt til jeg traff en som jeg fortsatt treffer. 

Anonymkode: 09825...411

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært på masse dates er bare å si du vil treffes fort for å slippe å kaste bort så mye tid.  jeg syns dating er jævla slitsomt når en aldri treffer noe som virker interessant. Jeg blir nervøs hver gang og det er så slitsomt. Nå har jeg lyst til å treffe igjen en jeg fikk kalde føtter med pga hjemme date og trodde løpet var kjørt men tok feil. Jeg sa d nå som d var at jeg fikk kalde føtter å prøvde å snike meg unna. Han sa d var Ok og vil fortsatt møtes igjen så er der.. så venter å ser litt der. Har møtt han en gang for en mnd siden etter d har ikke jeg hatt tid.Han var grei og d var en hyggelig date ute i d fri med kaffe på kanne og boller fra Shell😊 Skulle møtes igjen i går men så ble han forkjøla. Nei du må bare ikke gi opp. Se deg selv i speilet og begynn å studere deg selv. Er det noe forbedrings potensiale som du kan og ønsker å gjøre noe med så hadde jeg gjort det. Trener du? En gå tur daglig vil piffe opp ting pluss hjernen også blir friskere og man blir sterkere mentalt. Jeg er garantert eldre enn deg😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...