AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #21 Skrevet 3. oktober 2020 På 2.10.2020 den 16.27, Percephone skrev: Det var foreløpig slike useriøse henvendelser jeg prøvde å unngå, fordi det kan være mangt med en katt for en uerfaren person å ta stilling til som avhenger av blant annet som foreksempel; rase, lynne, påvirkninger fra et eventuelt tidligere liv og andre vilkår som spiller inn. Osv osv. Jeg vet også veldig godt hva jeg er kapabel til, ellers hadde jeg ikke spurt om råd og heller oppført meg helt hjerneløs og i uvitenhet skaffet meg et dyr selvom jeg da som du nå vet ikke har erfaring med fra tidligere. Har også som sagt, håndtert kjæledyr og tatt av meg hund hele livet, og har blant annet drevet egen hestegård for ordensskyld. I tillegg er det ikke slik at jeg ikke har et liv ved siden av, med fulltidsjobb, barn og høyt anerkjent karriereliv, som jo også er en av grunnene til at jeg ønsker å avkoble til en katt og en god bok i ny og ned. Nå som du vet litt om meg, så ber jeg om at du lar fremmedfrykten fare og lar andre få sjans med et åpent sinn, selvom kanskje du selv ikke bestandig blir møtt på samme måte. Tusen takk Haha, hersketeknikkene kan du stikke opp et sted sola sjelden skinner. "Anerkjent karriereliv, fremmedfrykt, bli møtt med åpent sinn". Nå var det du selv som skrev at du ikke ønsker å aktivisere eller yte omsorg utover det som er nødvendig. Sitat deg selv: "Men siden jeg selv er som en katt (hehe) og da ikke er spesielt glad i å verken aktivisere eller yte spesielt mye omsorg utover selskap som ikke krever mer enn nødvendig" Jeg bryr meg filla om du har et høyt anerkjent karriereliv eller ikke. For min del må du gjerne kalle deg Gud i det daglige, men skal man ta seg av et dyr, så skal man sette av tid til det, også ut over det "nødvendige". Anonymkode: 41646...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå