Rio Skrevet 25. juli 2005 #1 Del Skrevet 25. juli 2005 Eller kanskje du ikke har behov for noe mer enn rutiner hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inar Skrevet 25. juli 2005 #2 Del Skrevet 25. juli 2005 Hver gang jeg er på toalettet spyler jeg tre ganger mens jeg teller høyt.... Neida, kom bare ikke på noe spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2005 #3 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg sjekker ut på nettet hvor eks-kjærester og gamle flammer bor, så sniker jeg litt rundt husene deres... Sjekker ut ny dame og evnt barn. Gjør dette (forhåpentligvis) usett. Og NEI; jeg er ikke en stalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inar Skrevet 25. juli 2005 #4 Del Skrevet 25. juli 2005 Hm, det hørtes litt mer spennende ut enn den spylinga..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #5 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg sykler i terrenget, og gjerne fortere enn jeg strengt tatt burde. Og det vises på div. arr og blåmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 25. juli 2005 #6 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg prøver stadig å nå nye rekorder på mine TV spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 25. juli 2005 Hver gang jeg er på toalettet spyler jeg tre ganger mens jeg teller høyt.... Neida, kom bare ikke på noe spennende... ← Fy flate Hadde vært helt hysterisk å gjøre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 25. juli 2005 #8 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg synes egentlig at jeg har opplevd nok spenning for resten av livet tidligere i mitt liv, så derfor er jeg fornøyd med tingene slik jeg har dem uten for mye spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. juli 2005 #9 Del Skrevet 25. juli 2005 Har nok spenning som det er. Så jeg søker vel heller rutiner og ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2005 #10 Del Skrevet 25. juli 2005 Går på kino og velger en film jeg aldri har hørt om eller ikke aner hva er for noe. Liker å bli overrasket og se rare filmer ingen andre gidder å se. Ok, ikke det mest spennende man kan finne på her i livet, kanskje...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 26. juli 2005 #11 Del Skrevet 26. juli 2005 Kjøper noe helt crazy til middag.... eller sjekker hvor lenge jeg kan sitte på internett uten at sjefen min oppdager det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 26. juli 2005 #12 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Deilig med fred og ro, og den lille spenningen jeg får, tar mine barn seg av. Endret 26. juli 2005 av Piper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 26. juli 2005 #13 Del Skrevet 26. juli 2005 Har anskaffet fire barn - de sørger for all den spenning jeg behøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2005 #14 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Stiller meg ved et lyskryss og når det blir grønt skriker jeg "aaargh,øynene mine!" Neida, men har en hel liste om hva man kan gjøre for å gjøre hverdagen mer spennende, så fikk litt inspirasjon der. Forøvrig så kommer jeg ikke på noenting, jeg... Endret 26. juli 2005 av Freckles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 26. juli 2005 #15 Del Skrevet 26. juli 2005 Reiser bort så ofte jeg kan, så kan jeg glede meg til neste tur i hverdagen. Deilig å sitte på jobb og så vite at om to uker bærer det avgårde igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. juli 2005 #16 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Går på kino og velger en film jeg aldri har hørt om eller ikke aner hva er for noe. Liker å bli overrasket og se rare filmer ingen andre gidder å se. Ok, ikke det mest spennende man kan finne på her i livet, kanskje...... ← God idé! Det høres da i allefall ut som noe som både kan gi nye impulser og positive overraskelser. Endret 26. juli 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 26. juli 2005 #17 Del Skrevet 26. juli 2005 Har mer enn nok spenning i hverdagen som jeg har ... kunne derfor ikke ramle meg inn å konstruere noe som helst spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 26. juli 2005 #18 Del Skrevet 26. juli 2005 Sykler og rir altfor fort, samt går tur med flere halvgale, _sterke_ bikkjer på én gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. juli 2005 #19 Del Skrevet 26. juli 2005 jeg liker å dra bena av levende edderkopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #20 Del Skrevet 26. juli 2005 Kjører motorsykkel! Får kick av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå