remix2020 Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Når man er over 40 og skal ut på jakt etter kjærligheten igjen opplever man mye rart. Jeg har vokst opp i en kristen familie og ser på meg selv som kristen, men for noen kristne er jeg ikke kristen nok og for andre er jeg alt for kristen. Har opplevd å bli avvist av kristne kvinner fordi jeg har vært samboer og dermed har hatt sex utenfor ekteskapet. Andre takker nei fordi jeg er skilt. Noen kristne mener at skilte kristne ikke kan gifte seg igjen. Jeg har en jordnær, raus og romslig kristen tro. Mange vil nok si at jeg er veldig liberal, andre vil si jeg er for konservativ. Dem om det. Nå må ikke en fremtidig kjæreste, samboer og evnt. ektefelle være kristen, men hun må i hvert fall respektere at jeg er det. Er vel også en fordel om vi deler nokså likt verdigrunnlag i livet. (Vil presisere at jeg ikke er en sexfreak, men jeg digger sex og syns man burde snakke mer om sex i kristne miljøer. Dessverre er det fremdeles nokså tabu der, dessverre. Hva er vel mer naturlig enn å nyte og utforske sexlivets gleder?) Er det flere kristne her inne som har opplevd noe lignende? Min jakt på kjærligheten fortsetter.... Endret 2. oktober 2020 av remix2020
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Ikke akkurat avvist fordi jeg er skilt, men skilt OG barnløs og ønsker barn er ikke en godt kombo. Menn antar med rette at jeg ønsker barn ganske kjapt. Og få er interessert i nye barnekull med ei som er uerfaren som mor. Avvist fordi jeg ikke er konservativ nok, definitivt. Det er en merkelig opplevelse, da jeg selv synes jeg er konservativ på en del punkter. Men å ikke matche på verdier er greit nok, antar jeg. Og jeg har avvist menn på Kristendate som virka som....var glad i å prate om undertøy og slikt før vi en gang har møttes. Kanskje de tenkte jeg var naiv. Men jeg skjønner jo hva det går i og har liten interesse av å hjelpe en fremmed med å runke. Jeg kan gjerne snakke om sex, men ikke sånn. Jeg endte opp med å møte en via en annen app, en mann som også har kristen bakgrunn. Merka det allerede på første date, hvilke ting han var opptatt av. Han er opptatt av moral, drikker nesten ikke og har mye kunnskap om tro. Anonymkode: 2ae73...3df 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå