Gå til innhold

Katta venta på meg i over 5 timer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en hann katt som følger etter meg om han ser jeg forlater huset. Han er en kastrert katt, og han går aldri langt når han er ute. Han holder seg stort sett rundt huset. Så når han følger etter meg begynner han å gaule ut syke lyder etter vi har gått et lite stykke. Jeg har alltid tenk at han gjør det fordi han vil ha meg hjem igjen og at han er i ukjente omgivelser.

Her om dagen gikk jeg på fjellet som er like oppfor huset mitt. Han fulgte etter, men ble skremt av en hund da vi var kommet et lite stykke opp. Jeg gikk videre og kom ikke med igjen før 5 timer senere. Da satt han akkurat der han mistet meg å ventet!! Jeg ble helt sjokkert, ville bare gråte av å se at han har sittet der hele tiden.

Det jeg lurer på er hvordan dere ser på situasjon? Hvorfor gjør han slik? Fikk flashback fra filmen Hachico.....

Anonymkode: cee61...b6f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lydig katt ! Meget sjelden vare !

• Liker 1
Skrevet

Han ønsker ikke å separeres fra deg rett og slett. Har ingenting med lydighet å gjøre.

Anonymkode: 3c248...e6d

• Liker 3
Skrevet

Han verdsetter at du er hans trygge favn, mat og kos 🥰

Anonymkode: ea7f7...750

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en katt som er lik. Den kan følge med på tur, så kommer vi til samme punkt. Der stopper katten, og når jeg kommer tilbake så hopper den fram og er med hjem igjen. 

Anonymkode: 10c82...824

• Liker 3
Skrevet

du får lære den å gå i bånd

Anonymkode: 5db3f...255

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

du får lære den å gå i bånd

Anonymkode: 5db3f...255

For en tøff katt. Mine tør såvidt å kikke ut døren. De er innekatter.

Anonymkode: 341f9...ad2

• Liker 1
Gjest _Crocs_
Skrevet

Ja. Min katt var også sånn. Alltid hjerteskjærende å tenke på når hun gikk etter meg når jeg gikk ut, og tydelig ikke ville at jeg skulle dra. 

Skrevet

Ååå, sånn var min katt og da jeg vokste opp! Hun døde gammel i år, men jeg kommer alltid til å huske at hun satt og ventet på meg i skogkanten da jeg var på butikken og kunne være borte i mange timer. Vi gikk mye på turer sammen i skogen utenfor huset.

Anonymkode: fa887...a5c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...