Gå til innhold

Hvordan få kreft?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg få kreft? Finnes det noen måte?

Anonymkode: acd49...26c

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hvorfor i all verden ønsker du å få kreft ????

Skrevet

Fyfaen...

Anonymkode: c3f05...8a6

• Liker 6
Skrevet

I alle dager.....

Anonymkode: 7d9ef...792

• Liker 2
Skrevet

Høstferien er åpenbart for lang! Evt. helt unødvendig! 

• Liker 6
Skrevet

Dette var ganske respektløst mtp hvor mange som lider av kreft idag...

• Liker 12
Skrevet

vil du ha kreft sånn med en gang, eller kan du bruke noen år på å få det?

Anonymkode: d5522...a12

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva du er ute etter. Men kreft er jo noe som utvikler seg sakte og jo eldre du er jo større sjanse er det for å få kreft. Så har man noe som øker sjansene som bla sigarettrøyk, hpv infeksjon ol. Men mest er det uflaks. 

Anonymkode: 06871...39c

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg få kreft? Finnes det noen måte?

Anonymkode: acd49...26c

Ingen garanti men svidd grillmat hver dag og kjederøyking vil kunne gi deg kreft om 40 år.

• Liker 2
Skrevet

Fy faen. Er du syk TS?

• Liker 5
Skrevet

Har du mistet totalt sans og samling, menneske??

Anonymkode: 19dca...add

• Liker 1
Skrevet

TS: det høres ut som om du trenger noen å snakke med. Kontakt fastlege og få henvisning til psykolog. Eller en god venn.

Anonymkode: 81d98...20a

• Liker 3
Skrevet

Hadde jeg visst hvorfor/hvordan jeg fikk kreft ville jeg jo ikke fått kreft. Så ingen råd herfra😛

Anonymkode: b2a62...d6f

Skrevet

Hva er det du fisker etter, egentlig? oppmerksomhet? Dette er faktisk et hån av alvorlig syke mennesker. 

• Liker 1
Skrevet

Gjennom en kombinasjon av biologi, livsstil, kosthold og miljø, samt tilfeldigheter. Lykke til. 

Anonymkode: e98c2...4f6

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjennom en kombinasjon av biologi, livsstil, kosthold og miljø, samt tilfeldigheter. Lykke til. 

Anonymkode: e98c2...4f6

Dette. 

Anonymkode: c4e9c...fe0

Skrevet

Skjønner faktisk HI sitt ønske.

Selv har jeg alltid hatt en indre uro, angst og smerte. Siden den alltid har vært der takler jeg denne følesen så ingen ser den, men jeg har og har aldri hatt noe ønske om å leve. Gleder meg til jeg dør, men lever for barna mine, så kommer aldri til gjøre noe drastisk. De ser heller ingenting av følelsene jeg har inni meg, for dem er jeg en normal støttende glad og kosete mamma.

Følesen jeg har ser jeg på som ulovlige å føle, man skal jo være glad i livet, derfor viser jeg dem aldri. Hadde jeg derimot blitt alvorlig syk, f.eks kreft, hadde jeg kunnet vise smerte og faktisk slappe av litt. Det hadde også vært lov å dø. Derfor dreier mine dagdrømmer seg ofte om alvorlig sykdom og ulykke. Det er vanskelig å skjønne for andre, men det er min virkelighetsflukt som gir meg ro.

Anonymkode: 56a5f...8a7

• Liker 3
Skrevet

Jeg har selv drømt om kreft da jeg var alvorlig psykisk syk. Da hadde man lov til å dø, uten skam eller at familie fikk den ekstra sorgen. Men virker ikke helt som det er grunnen til Ts. Har du munchausen? (Google det).

Risikofaktorer for kreft er jo sigaretter, stråling, alkohol, HPV osv. Men mest gener og uflaks. 

Anonymkode: d05b5...972

Skrevet

Av alle rare ting man leser her inne må denne komme på "hall of famelista". Definitivt.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...