NordicViking Skrevet 3. november 2020 Forfatter #101 Del Skrevet 3. november 2020 Thomas Seltzer har skrevet en interessant - og lang - kommentar om 'landet tiden glemte'. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 3. november 2020 #102 Del Skrevet 3. november 2020 27 minutter siden, NordicViking skrev: Thomas Seltzer har skrevet en interessant - og lang - kommentar om 'landet tiden glemte'. Takk, det var interessant! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #103 Del Skrevet 4. november 2020 Ser siste ep. nå , for en liten drittunge han der Milo er 😅 Anonymkode: 69629...578 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 4. november 2020 #104 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #105 Del Skrevet 4. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser siste ep. nå , for en liten drittunge han der Milo er 😅 Anonymkode: 69629...578 Han har vært et fullstendig irrelevant troll siden han fikk sparken fra Breitbart i 2017. Ser ut som det plager han veldig - og godt er det 😁 Gavin McInnes er den ultimate nevemagneten...👊 Anonymkode: 58233...348 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #106 Del Skrevet 4. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser siste ep. nå , for en liten drittunge han der Milo er 😅 Anonymkode: 69629...578 Han har alltid vært sånn. Oppmerksomhetskåt og et skikkelig troll. Det ekleste med ham er at han virker nesten sjelløs, at det ikke egentlig virker som han har noen ordentlige meninger - og at det eneste han liker er å provosere for provokasjonens skyld. Han virker liksom.... som et skall. Anonymkode: b9a18...1c6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #107 Del Skrevet 4. november 2020 16 hours ago, AnonymBruker said: God serie. Samtidig syns jeg den svartmaler en del også. Jeg har kollegaer og familie i USA, de er helt "vanlige" folk og sliter ikke sånn som disse Seltzer har snakket med. Det finnes en mellomting mellom filmstjerne og vandrende frihetsgudinne. Det er en del av de mer "vanlige" folka og. Anonymkode: fec54...26d Men stadig flere lever sånn og har dårlig råd. Det er vel det han vil vise, at utviklingen går helt feil, og flere og flere lever under fattigdomsgrensen. Hvis dine kolleger og familie f. eks mister jobben eller blir syke, da er det kort vei til fattigdom. Syns dette var knallbra serie, veldig sterk siste episode. Jeg er helt skremt av at folk tror Facebook er ekte nyheter og er helt ukritiske. Man blir jo helt fordummet av å få så ensidig informasjon. Anonymkode: 6ad14...d1f 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 4. november 2020 #108 Del Skrevet 4. november 2020 Når Thomas spør kusinen og hennes svigerinne og svigermor om hvor de får nyheter fra så svarer de "nyhetene". Ja, mener dere aviser, CNN eller hvor spør han. Så svarer de newsfeeden på Facebook 🥴🙄 Og deres tro på QAnon. Det har de nemlig sett en dokumentar om så dermed må det jo være sant. Og beviset på at Obama var født i Kenya var fordi Trump hadde sagt det. Det er jo bare trist. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #109 Del Skrevet 6. november 2020 På 4.11.2020 den 19.25, Linazer skrev: Når Thomas spør kusinen og hennes svigerinne og svigermor om hvor de får nyheter fra så svarer de "nyhetene". Ja, mener dere aviser, CNN eller hvor spør han. Så svarer de newsfeeden på Facebook 🥴🙄 Og deres tro på QAnon. Det har de nemlig sett en dokumentar om så dermed må det jo være sant. Og beviset på at Obama var født i Kenya var fordi Trump hadde sagt det. Det er jo bare trist. Jeg er dessverre ikke overrasket. Var på utveksling i USA på slutten av 90-tallet. Har holdt kontakten med vertsfamilien min, men de senere årene har den kontakten blitt mer sporadisk pga at de er republikanere på sin hals og ihuga Trump-supportere. De er totalt faktaresistente og det er umulig å prøve å snakke fornuft med dem. De bruker Facebook som nyhetskilder og deler mye rart. Siden tirsdag har bl.a. disse tingene dukket opp i newsfeeden mine, delt av familiemedlemmer i vertsfamilien min: Det er trist, utvilsomt. Anonymkode: bfea5...8e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #110 Del Skrevet 6. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dessverre ikke overrasket. Var på utveksling i USA på slutten av 90-tallet. Har holdt kontakten med vertsfamilien min, men de senere årene har den kontakten blitt mer sporadisk pga at de er republikanere på sin hals og ihuga Trump-supportere. De er totalt faktaresistente og det er umulig å prøve å snakke fornuft med dem. De bruker Facebook som nyhetskilder og deler mye rart. Siden tirsdag har bl.a. disse tingene dukket opp i newsfeeden mine, delt av familiemedlemmer i vertsfamilien min: Det er trist, utvilsomt. Anonymkode: bfea5...8e6 Haha, dessverre mange amerikanere som har Facebook som kilde. Crazy crazy people. Anonymkode: 51cd5...f88 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 6. november 2020 Forfatter #111 Del Skrevet 6. november 2020 Dagbladet har et intervju med Thomas Seltzer. Han legger ikke mye imellom når han uttaler seg om påstander om valgfusk i USA. Seltzer har selv stemt via post i Wisconsin. (Dagbladet) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #112 Del Skrevet 6. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dessverre ikke overrasket. Var på utveksling i USA på slutten av 90-tallet. Har holdt kontakten med vertsfamilien min, men de senere årene har den kontakten blitt mer sporadisk pga at de er republikanere på sin hals og ihuga Trump-supportere. De er totalt faktaresistente og det er umulig å prøve å snakke fornuft med dem. De bruker Facebook som nyhetskilder og deler mye rart. Siden tirsdag har bl.a. disse tingene dukket opp i newsfeeden mine, delt av familiemedlemmer i vertsfamilien min: Det er trist, utvilsomt. Anonymkode: bfea5...8e6 Helt enig med deg. Har samme erfaring selv. Bodde i USA på midten av 90-tallet. Besøkte min «familie» igjen for få år siden. Fikk sjokk av endringen som har skjedd siden jeg bodde der. Min familie har gått fra demokrater til republikanere (dog støtter de ikke Trump). Jeg sa til mann og barn før vi dro: «for all del, ikke begynn å diskuter politikk, politi eller våpen!» 😂 Anonymkode: f641c...f7d 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #113 Del Skrevet 7. november 2020 Akkurat sett alt. FOR ett drittland. Jaggu glad jeg er født i Norge. Jeg synes han fant mange spennende folk å intervjue. Anonymkode: f254a...349 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #114 Del Skrevet 8. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat sett alt. FOR ett drittland. Jaggu glad jeg er født i Norge. Anonymkode: f254a...349 Enig. Mange som klager over at det er minimale forskjeller mellom de norske stortingspartiene. Men synes selv det er svært positivt at de aller fleste er enige om de store linjene i landet. Da slipper vi mye av hatet vi ser i USA og vi får til politisk samarbeid. Anonymkode: 6c4e9...83e 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #115 Del Skrevet 8. november 2020 Demokratene=AP, SV Republikanere=Høyre, FRP De som stemmer republikansk gjør det fordi de vil ha slutt på innvandring? Og fordi de mener det blir flere jobber? Mens rettferdighets-middelklassen og de fattige stemmer demokratene? Anonymkode: 798c1...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #116 Del Skrevet 12. november 2020 On 10/7/2020 at 10:28 PM, AlkoMann said: "Thomas Seltzer dro til USA for å finne ut hva som skjedde med den amerikanske drømmen. Han fant et mareritt " . Jeg tror NRK lette febrilsk etter et mareritt . Seltzer blir belønnet med 4 nye år i NRK systemet . Turboneger begynner å bli en gammel mann . Tenk om Thomas skulle måtte finne seg en vanlig jobb ? Det er Seltzers egentlige mareritt . Så journalist er ikke en vanlig jobb? Da lærte jeg noe nytt i dag og gitt. Anonymkode: 9737f...f4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 12. november 2020 #117 Del Skrevet 12. november 2020 På 8.11.2020 den 8.41, AnonymBruker skrev: Demokratene=AP, SV Republikanere=Høyre, FRP De som stemmer republikansk gjør det fordi de vil ha slutt på innvandring? Og fordi de mener det blir flere jobber? Mens rettferdighets-middelklassen og de fattige stemmer demokratene? Anonymkode: 798c1...fd8 Ikke bare tar du feil, men du er helt på jordet faktisk Demokratene kan kanskje til nød sammenlignes med FRP, republikanerne ligger så langt til høyre at vi har ikke noe å sammenligne med.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #118 Del Skrevet 12. november 2020 På 8.11.2020 den 8.41, AnonymBruker skrev: Demokratene=AP, SV Republikanere=Høyre, FRP De som stemmer republikansk gjør det fordi de vil ha slutt på innvandring? Og fordi de mener det blir flere jobber? Mens rettferdighets-middelklassen og de fattige stemmer demokratene? Anonymkode: 798c1...fd8 Du må følge bedre med. Anonymkode: 82a63...4fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #119 Del Skrevet 13. november 2020 På 8.11.2020 den 8.41, AnonymBruker skrev: De som stemmer republikansk gjør det fordi de vil ha slutt på innvandring? Anonymkode: 798c1...fd8 Tipper skattespørsmål og høyesterettsdommere er viktigere for de som stemmer på Republikanerne. Trump bygde jo aldri den grensemuren han lovet og den ble aldri prioritert da Republikanerne hadde presidenten og flertall i begge husene. Det som ble prioritert var å å gi skattelette og utnevnelse av dommere som har samme verdisyn som Republikanerne. Det førte jo også til at Trump fikk flere stemmer i 2020 enn i 2016. Tviler på at Trump hadde fått flere velgere i 2020 om han økte skattene eller nominerte Høyesterettsdommere som var pro abort og for økt våpenkontroll. Tradisjonelt har Republikanerne vært delt i synet på innvandring. Tror man må huske på at mange liker billig arbeidskraft. Anonymkode: 6c4e9...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #120 Del Skrevet 20. januar 2021 Kan noen forklare greia med X'en i tittelen...? Anonymkode: c9fe5...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå