Gå til innhold

Innsovnings tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sliter med å sove. 
hva gjør du når du for å klare sovne? 

Noen tips eller triks?

Anonymkode: da56d...051

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ikke bruker remeron for å sove så pleier jeg å lytte på podcast eller sette på lyden av regn og natur for å prøve å konsentrere meg om noe annet enn det å sove. Ikke alltid det funker da jeg har insomnia, men hjelper noen ganger.🤔

Anonymkode: b71a1...7b4

• Liker 2
Skrevet

Sliter med det selv. Hjelper å ha en noenlunde fast døgnrytme (er ikke god på det selv), trene, gå tur, ikke sove på dagen. Mitt problem er tankekjør, så nå har jeg begynt å høre på White noise og det hjelper faktisk litt. 😊 Noen ganger hjelper det også å stå opp, spise en skive å så legge seg igjen. 

Anonymkode: 933cb...547

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lydbok eller Podcast. Men det bør ikke bli for spennende eller interessant. Jeg liker å høre på Lore. Det er en podcast som er passe spennende og som tidvis er forsiktig tonesatt med mykt, melankolsk pianospill.

Også kan jeg legge til at det finnes noen ASMR-videoer som også kan funke, om du er mottagelig for denslags.

Endret av ElectricScum
  • Liker 2
Skrevet

Som dere skriver over, jeg sliter også med insomni og tankeskjør 🙈 Jeg pleier selv fargelegge på en app på tlf 😅 vet man ikke skal bruke tlf ved sengetid, men må ha noe for å distrahere meg selv, ellers blir jeg bare liggende å tenke.... og tenke...

Anonymkode: da56d...051

• Liker 1
Skrevet

Da jeg slet med innsovning kjøpte jeg melatonin på apoteket. Syns det funket veldig bra!

Skrevet

Sex eller onani rett før leggetid, er god sovemedisin, syns jeg :)

Anonymkode: 28318...179

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...