Gå til innhold

Influensere og utdannelse


missLynch

Anbefalte innlegg

Finnes det influensere/bloggere som har tatt/tar utdannelse på universitets-/høyskolenivå? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Caroline Berg Eriksen er den eneste jeg kommer på i farta

Edit: Andrea Badendyck utdanner seg vel nå og. Brukte forøvrig en god del år på å fullføre vgs

Endret av Summerbreeze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Summerbreeze skrev:

Caroline Berg Eriksen er den eneste jeg kommer på i farta

Hun gikk vel på NKF eller noe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Gasellen skrev:

Hun gikk vel på NKF eller noe

Ja, det het vel det før. Nå er det Høyskolen Kristiania tror jeg. Hun har vel også tatt et år for å bli PT

Endret av Summerbreeze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av det jeg gleder meg mest til om si 20 år, er VGs "slik går det med dem nå"-artikler om dagens "influensere".

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Example skrev:

Noe av det jeg gleder meg mest til om si 20 år, er VGs "slik går det med dem nå"-artikler om dagens "influensere".

Ja du sier noe.🙄

Rørende å se at «hele» 2-3 stk influencere har tenkt på framtida si. Emilie Nereng må være en av de gløggeste.                           Og noen prøver seg som forfattere, med variende utfall. Tror flere har mer å gå på her 😊

Skjønner ikke hvordan de tør å basere fremtiden på annonser, salg av egne kosmetikkprodukter,og utlevering av barna sine- disse har jo en lei tendens til å fort transformere seg til kvisete tenåringer med mood swings og kommer antagelig å nekte å la seg avbilde på mamma/pappa sin instagram 🤫

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/4/2020 at 3:37 PM, Summerbreeze said:

Ja, det het vel det før. Nå er det Høyskolen Kristiania tror jeg. Hun har vel også tatt et år for å bli PT

CBE er ikke PT. Hun fikk sponset et kurs, men gjennomførte det aldri. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2020 den 15.37, Summerbreeze skrev:

Ja, det het vel det før. Nå er det Høyskolen Kristiania tror jeg. Hun har vel også tatt et år for å bli PT

Feil informasjon. Hun har null utdannelse i PT. Det er hennes ektemann som har tatt PT utdanning ift deres Netfit prosjekt som skal bli en trenings app.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Feil informasjon. Hun har null utdannelse i PT. Det er hennes ektemann som har tatt PT utdanning ift deres Netfit prosjekt som skal bli en trenings app.

Hun startet på PT kurs i februar 2015 https://www.carolinebergeriksen.no/2015/02/09/tilbake-pa-skolebenken/, men det ble for mye med 'Skal vi danse' deltakelse, å være nybakt mor, forestående lansering av egen veskekolleksjon med Adax og bloggen, så hun fullførte ikke (ref. dette innlegget fra nov. 2015: https://www.carolinebergeriksen.no/2015/11/04/ukens-lesersporsmal-13/). Hun noe av skylden på leserne, de ga henne dårlig samvittighet: "I tillegg fikk jeg jevnlig spørsmål fra dere om hvorfor oppdateringene ble sjeldnere og jeg fikk så dårlig samvittighet."

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er blogg-norge mye større og bredere enn de som er omtalt i dette forumet. Av de bloggene jeg følger, er samtlige utdannede mennesker med et generelt høyt (allment) kunnskapsnivå.  - Disse bloggene ligger heller ikke tilbake for noen hva antall lesere osv angår, men skiller seg nok litt ut fra det generelle bildet mange har av en blogger, og ikke minst av bloggkonseptet som et overfladisk medieform. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Willasmo

Har merket meg at mange er uten utdannelse og jobber hjemmefra. Reklamerer for hva som helts for å ha inntekter. De kaller seg for alt fra salgsdirektører til salgssjefer enda dem jobber som vanlig selgere.  Men så lenge folk bruker store deler av dagen på instagram og deler likes, så vil vel denne falskheten få holde på. Det er for all del ikke lov å reagere på slikt for da er du plutselig  både sjalu og misunnelig og sladrekjerring.  Ærligtalt. Verden vil bedras av løgn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Haha, dette var en morsom tråd. Skal vi dømme ut fra det disse menneskene sier og skriver, så er det korte svaret: nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...