missLynch Skrevet 1. oktober 2020 #1 Del Skrevet 1. oktober 2020 Finnes det influensere/bloggere som har tatt/tar utdannelse på universitets-/høyskolenivå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trodle Skrevet 2. oktober 2020 #2 Del Skrevet 2. oktober 2020 Det lurer jeg også på! Bare en bachelor i noe liksom? 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 4. oktober 2020 #3 Del Skrevet 4. oktober 2020 De tar ett onlinekurs for 7000,- og blir "sertifiserte influencere" 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerbreeze Skrevet 4. oktober 2020 #4 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Caroline Berg Eriksen er den eneste jeg kommer på i farta Edit: Andrea Badendyck utdanner seg vel nå og. Brukte forøvrig en god del år på å fullføre vgs Endret 4. oktober 2020 av Summerbreeze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 4. oktober 2020 #5 Del Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, Summerbreeze skrev: Caroline Berg Eriksen er den eneste jeg kommer på i farta Hun gikk vel på NKF eller noe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerbreeze Skrevet 4. oktober 2020 #6 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) 25 minutter siden, Gasellen skrev: Hun gikk vel på NKF eller noe Ja, det het vel det før. Nå er det Høyskolen Kristiania tror jeg. Hun har vel også tatt et år for å bli PT Endret 4. oktober 2020 av Summerbreeze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 5. oktober 2020 #7 Del Skrevet 5. oktober 2020 Noe av det jeg gleder meg mest til om si 20 år, er VGs "slik går det med dem nå"-artikler om dagens "influensere". 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 5. oktober 2020 #8 Del Skrevet 5. oktober 2020 Ida Wulff og Emilie Nereng. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 5. oktober 2020 1 time siden, Example skrev: Noe av det jeg gleder meg mest til om si 20 år, er VGs "slik går det med dem nå"-artikler om dagens "influensere". Ja du sier noe.🙄 Rørende å se at «hele» 2-3 stk influencere har tenkt på framtida si. Emilie Nereng må være en av de gløggeste. Og noen prøver seg som forfattere, med variende utfall. Tror flere har mer å gå på her 😊 Skjønner ikke hvordan de tør å basere fremtiden på annonser, salg av egne kosmetikkprodukter,og utlevering av barna sine- disse har jo en lei tendens til å fort transformere seg til kvisete tenåringer med mood swings og kommer antagelig å nekte å la seg avbilde på mamma/pappa sin instagram 🤫 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 5. oktober 2020 #10 Del Skrevet 5. oktober 2020 On 10/4/2020 at 3:37 PM, Summerbreeze said: Ja, det het vel det før. Nå er det Høyskolen Kristiania tror jeg. Hun har vel også tatt et år for å bli PT CBE er ikke PT. Hun fikk sponset et kurs, men gjennomførte det aldri. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 5. oktober 2020 #11 Del Skrevet 5. oktober 2020 På 4.10.2020 den 15.37, Summerbreeze skrev: Ja, det het vel det før. Nå er det Høyskolen Kristiania tror jeg. Hun har vel også tatt et år for å bli PT Feil informasjon. Hun har null utdannelse i PT. Det er hennes ektemann som har tatt PT utdanning ift deres Netfit prosjekt som skal bli en trenings app. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 6. oktober 2020 #12 Del Skrevet 6. oktober 2020 8 timer siden, MaleficentAurora skrev: Feil informasjon. Hun har null utdannelse i PT. Det er hennes ektemann som har tatt PT utdanning ift deres Netfit prosjekt som skal bli en trenings app. Hun startet på PT kurs i februar 2015 https://www.carolinebergeriksen.no/2015/02/09/tilbake-pa-skolebenken/, men det ble for mye med 'Skal vi danse' deltakelse, å være nybakt mor, forestående lansering av egen veskekolleksjon med Adax og bloggen, så hun fullførte ikke (ref. dette innlegget fra nov. 2015: https://www.carolinebergeriksen.no/2015/11/04/ukens-lesersporsmal-13/). Hun noe av skylden på leserne, de ga henne dårlig samvittighet: "I tillegg fikk jeg jevnlig spørsmål fra dere om hvorfor oppdateringene ble sjeldnere og jeg fikk så dårlig samvittighet." 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry H. Skrevet 7. oktober 2020 #13 Del Skrevet 7. oktober 2020 Nå er blogg-norge mye større og bredere enn de som er omtalt i dette forumet. Av de bloggene jeg følger, er samtlige utdannede mennesker med et generelt høyt (allment) kunnskapsnivå. - Disse bloggene ligger heller ikke tilbake for noen hva antall lesere osv angår, men skiller seg nok litt ut fra det generelle bildet mange har av en blogger, og ikke minst av bloggkonseptet som et overfladisk medieform. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Willasmo Skrevet 21. oktober 2020 #14 Del Skrevet 21. oktober 2020 Har merket meg at mange er uten utdannelse og jobber hjemmefra. Reklamerer for hva som helts for å ha inntekter. De kaller seg for alt fra salgsdirektører til salgssjefer enda dem jobber som vanlig selgere. Men så lenge folk bruker store deler av dagen på instagram og deler likes, så vil vel denne falskheten få holde på. Det er for all del ikke lov å reagere på slikt for da er du plutselig både sjalu og misunnelig og sladrekjerring. Ærligtalt. Verden vil bedras av løgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 13. september 2021 #15 Del Skrevet 13. september 2021 Haha, dette var en morsom tråd. Skal vi dømme ut fra det disse menneskene sier og skriver, så er det korte svaret: nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå