AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Er det noen som har opplevd date som har gått veldig dårlig? Hva er din verste date-opplevelse? Anonymkode: 6e450...da6
GrønnNellik68 Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 En lege som var type 14 år yngre og mye mer voksen og moden enn jeg noen gang kommer til å bli og hyper seriøs mens jeg er full av viss vass. Nei d gikk dårlig
Gjest Gaea Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Topp tre: - En fyr jeg overhodet ikke klarte å snakke med, kasta inn håndkleet etter 45 minutter. Hadde da dekket boligpriser og hans problematiske forhold til barnemamma... - En fyr som plutselig forteller at han ikke har møtt så mange fra Tinder... Han skulle møte en dame for noen måneder siden, men hun turte ikke likevel visstnok. Men de hadde en del kontakt enda da, så han håpet jo på å møte henne en dag... Ehm, ja vel? - En fyr som var hyggelig og grei nok, ble litt revet med, ble sex. Ingen koselige meldinger i etterkant, bare "du, kunne du ha tisset på meg, eller er det litt rart?" ut av det blå. Bekreftet at det var litt rart å spørre (en ganske ukjent) om. Rare er at han faktisk var interessert i mer enn sex, viste det seg, så var vel bare litt rar da. Alt i alt ikke så ille, mer småmorsomme historier å fortelle venninner som lurer på hvordan datingen går...
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Endte opp i seng, dama ba meg ta på kondom, jeg sa jeg ikke hadde lyst til det, hun sa greit. Stakk den inn uten og to minutt etterpå skulle jeg skifte posisjon. Da var det faen meg mensblod på pikken, trakk meg tilbake og hun kommer bare med en frekk kommentar som "jeg sa jo du skulle ta på kondom". Kunne for svarte sagt hun hadde mensen. Anonymkode: 6a06e...419
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå