Gå til innhold

Hvor mye tåler penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar? Liker dere å bli massert på ballene også, eller har ikke det noe for seg? 

Synes for øvrig det er litt vanskelig å runke en penis som ikke er m ordentlig hard.

Anonymkode: 39084...ea2

Mmmja, jeg liker massasje ja, kyss og slikk... Men den massasjen mellom ballene og anus fungerer. Får han ikke harding av det er det iallfall ikke din feil😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du si hvordan vi best kan gjøre det da?

Pleier dere andre damer å runke partneren?

Anonymkode: 39084...ea2

Dere får aldri til det gode grepet grunnet vinkel, du får heller bruke det til å få pikken skikkelig stiv før samleie. Det som kan funke er hvis du er våt, hold pikken med den ene handa mens du fingrer deg med den andre. Så bytter du hånd og forsiktig smører dine safter på kukhodet, det skal det godt gjøres å ikke bli skikkelig hard av.

Anonymkode: 069b9...924

Skrevet

Altså, vår erfaring er at det kreves masse god kommunikasjon for å bli god på å bruke hendene på ham. Ingen av oss er tankelesere.

TIl ham: Hvis du aldri har opplevd en kvinne som er god til å bruke hendene, kan det være fordi du ikke har tatt deg bryet med å fortelle henne hva du liker. 💜

Til henne: Vær åpen for innspill!

Jeg har prøvd å lage en guide til håndkos. Den er blitt til ved at jeg har forsøkt forskjellige teknikker jeg har funnet på nettet. Og så har vi testet dem sammen. Han har rett og slett fortalt meg (og gitt terningkast) til de forskjellige teknikkene fordi jeg har lyst til å bli god. 

Guiden er ingen fasit. Fasiten sitter den enkelte på. Det er i alle fall vår erfaring. 💜

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...