AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Er så redd for å ta for hard med hendene. Hva må jeg ikke gjøre som kan føles vondt? Blir vel bare rart om jeg har for løst grep også? Anonymkode: 39084...ea2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Sorry, aldri møtt en dame som kan runke meg. Bruk heller et av hullene dine. Anonymkode: 069b9...924 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Mye🤤 men uten glidemiddel så er hvertfall kukhodet alt for sensitivt til å være hardhendt med. Anonymkode: 44700...da0
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry, aldri møtt en dame som kan runke meg. Bruk heller et av hullene dine. Anonymkode: 069b9...924 Kan du si hvordan vi best kan gjøre det da? Pleier dere andre damer å runke partneren? Anonymkode: 39084...ea2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du si hvordan vi best kan gjøre det da? Pleier dere andre damer å runke partneren? Anonymkode: 39084...ea2 Spre bena og ta i mot den der den hører hjemme. Eventuelt sug. Anonymkode: 069b9...924 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spre bena og ta i mot den der den hører hjemme. Eventuelt sug. Anonymkode: 069b9...924 Noen spesiell måte å suge på? Anonymkode: 39084...ea2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spre bena og ta i mot den der den hører hjemme. Eventuelt sug. Anonymkode: 069b9...924 Du høres jammen ut til å være knallgod i senga selv🙄 Anonymkode: 475b3...4dd 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 Ikke dra forhuden for langt tilbake. Ouch. Anonymkode: a202e...85b 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #9 Skrevet 1. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres jammen ut til å være knallgod i senga selv🙄 Anonymkode: 475b3...4dd Jeg er velutstyrt så ja. Anonymkode: 069b9...924 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #10 Skrevet 1. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke dra forhuden for langt tilbake. Ouch. Anonymkode: a202e...85b Oki😊 Anonymkode: 39084...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen spesiell måte å suge på? Anonymkode: 39084...ea2 Gap så godt du klarer og la han ta kontroll. Jeg holder damene i håret og kjører pikken frem og tilbake i halsen på de til jeg kommer. Når han kommer så svelger du. Anonymkode: 069b9...924 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gap så godt du klarer og la han ta kontroll. Jeg holder damene i håret og kjører pikken frem og tilbake i halsen på de til jeg kommer. Når han kommer så svelger du. Anonymkode: 069b9...924 Haha ja ikke sant... Anonymkode: 39084...ea2 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #13 Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sorry, aldri møtt en dame som kan runke meg. Bruk heller et av hullene dine. Anonymkode: 069b9...924 Dette.., damer krever at menn er flink å fingre men har ikke møtt en ENESTE dame som kunne runke før😂 Anonymkode: b5285...e91 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #14 Skrevet 1. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette.., damer krever at menn er flink å fingre men har ikke møtt en ENESTE dame som kunne runke før😂 Anonymkode: b5285...e91 Kan dere ikke fortelle hvordan dere liker det da?? Anonymkode: 39084...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #15 Skrevet 1. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan dere ikke fortelle hvordan dere liker det da?? Anonymkode: 39084...ea2 Jo men hjelper jo ikke når de ikke tar det til seg.😅 Har gitt opp det for lengst. Kvinner er jo flinke til å klage på menn, men hva stiller de med selv?😜 Anonymkode: b5285...e91 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #16 Skrevet 1. oktober 2020 Spør den du har sex med/runker/suger, de vet best. Anonymkode: 3271e...b38
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #17 Skrevet 1. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo men hjelper jo ikke når de ikke tar det til seg.😅 Har gitt opp det for lengst. Kvinner er jo flinke til å klage på menn, men hva stiller de med selv?😜 Anonymkode: b5285...e91 Jeg mente forklare det her inne så jeg får vite det😊 Anonymkode: 39084...ea2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #18 Skrevet 1. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente forklare det her inne så jeg får vite det😊 Anonymkode: 39084...ea2 Åja sånn sett😂 Kan jo ikke snakke for alle menn, men liker at dama begynner veldig forsiktig opp og ned, gjerne stryke på ballene mens hun bruker tungen litt på "strengen" på penis. Godt hvis hun teaser og bytter på å runke å suge. Må ikke være for hardt grep men middels. Gjerne varier litt i hastighet og hvor hardt grep hun har på pikken. Hjelper veldig om hun snakker litt "dirty talk" mens hun holder på å erter meg litt er innertier😊 Anonymkode: b5285...e91
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2020 #19 Skrevet 2. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan dere ikke fortelle hvordan dere liker det da?? Anonymkode: 39084...ea2 Synes du den er slapp og vil at den skal stå, kan du ta holde den med den ene hånden og massere med den andre mellom ballene og anus. Klem og skvis, du kjenner en del av penisen der som ligger som et "rør"... ronk røret i små korte bevegelser. Når du kjenner han begynner å bli hard kan du ronke han i lange sagte bevegelser. Jeg kan nesten garantere at han får ståkuk av det, og du vil bli oppfattet som ei som kan sine saker. Penisen er nemmelig dobbelt så lang, så den synlige delen er bare havlparten. Den metoden slår aldi feil på meg, det er sånn jeg liker det, og når du først har fått den hard kan du gjerne ta godt grep helt inntil penisroten. Da kan du klemme så hardt du vil, og trykk fingrene mot urinrøret på undersiden og dra sakte oppover, slipp taket når du kommer mot penishodet og start på nytt igjen. På den måten melker du ut den blanke smøremiddellet (precum) Smak gjerne på det, det smaker nesten ingenting, litt saltsøtt bare. Når du har fått frem precummen kan du ronke så sakte og fort du vil. Bare vær litt bestemt og den beste følelsen får jeg når du drar kukskinnet såpass bakover at hele hodet kommer til synet. Ikke tenk på at du ikke gjør ting riktig, noen av den beste utløsningene jeg har hatt kom nettopp fra ei klønete hand. En annen ting jeg liker er hvis du har et hårstrikk med perler på, tre den over kuken og klem til... da føles det som hele kuken får massasje, bruk gjerne to hender også... Jeg beskriver det sikkert som ei uten erfaring og klønete, men ikke ta det til deg. Det er bare lettere å beskrive grunnleggende tingene jeg iker...
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #20 Skrevet 2. oktober 2020 3 timer siden, Bamseklemmer skrev: Synes du den er slapp og vil at den skal stå, kan du ta holde den med den ene hånden og massere med den andre mellom ballene og anus. Klem og skvis, du kjenner en del av penisen der som ligger som et "rør"... ronk røret i små korte bevegelser. Når du kjenner han begynner å bli hard kan du ronke han i lange sagte bevegelser. Jeg kan nesten garantere at han får ståkuk av det, og du vil bli oppfattet som ei som kan sine saker. Penisen er nemmelig dobbelt så lang, så den synlige delen er bare havlparten. Den metoden slår aldi feil på meg, det er sånn jeg liker det, og når du først har fått den hard kan du gjerne ta godt grep helt inntil penisroten. Da kan du klemme så hardt du vil, og trykk fingrene mot urinrøret på undersiden og dra sakte oppover, slipp taket når du kommer mot penishodet og start på nytt igjen. På den måten melker du ut den blanke smøremiddellet (precum) Smak gjerne på det, det smaker nesten ingenting, litt saltsøtt bare. Når du har fått frem precummen kan du ronke så sakte og fort du vil. Bare vær litt bestemt og den beste følelsen får jeg når du drar kukskinnet såpass bakover at hele hodet kommer til synet. Ikke tenk på at du ikke gjør ting riktig, noen av den beste utløsningene jeg har hatt kom nettopp fra ei klønete hand. En annen ting jeg liker er hvis du har et hårstrikk med perler på, tre den over kuken og klem til... da føles det som hele kuken får massasje, bruk gjerne to hender også... Jeg beskriver det sikkert som ei uten erfaring og klønete, men ikke ta det til deg. Det er bare lettere å beskrive grunnleggende tingene jeg iker... Takk for svar? Liker dere å bli massert på ballene også, eller har ikke det noe for seg? Synes for øvrig det er litt vanskelig å runke en penis som ikke er m ordentlig hard. Anonymkode: 39084...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå