Gå til innhold

Trekant med dama og ff

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke utroskap før man puler, men sånn sett har jeg vært utro, men det trenger ikke dama å få vite 🙂

Anonymkode: bc307...fe8

Jo selvfølgelig er det det. Det heter emosjonell utroskap. Sviker!!🤬🤬🤬

Anonymkode: 7d221...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen. Er det rart damer ikke gidder å ha seg med menn lenger. Så jævlig tapere og svikere hele gjengen. Kaster opp!!

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Slå opp? Nei, så slem er jeg ikke.

Du er slem hvis du ikke gjør det.

Anonymkode: 02cc0...1cc

• Liker 4
Skrevet

Kjære anonym, jeg fant deg! 

61CD5929-45E5-424B-8745-AA706F8A0A5A.gif

• Liker 5
Skrevet
19 minutter siden, Rosatoast skrev:

Æsj for en type du er?!

For det første er du notorisk utro, og for det andre - så har du tenkt til å skjenke dama di , for å lure hun til å ha trekant med din "affære" ? VÆR SÅ SNILL å dump hun, dette er jævlig dårlig gjort. Håper for din egen skyld at du er 19 år gammel, for du kan fader ikke kalle deg ett mannfolk.

Dama har hintet til at hun er interessert i å prøve jentesex, har og sett henne kline med andre jenter på fest så tror ikke hun hadde hatt noe i mot det.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen. Er det rart damer ikke gidder å ha seg med menn lenger. Så jævlig tapere og svikere hele gjengen. Kaster opp!!

Er ikke taper å få seg trekant. Snakket med et par kompiser om det, de sa de skulle bestille meg et eget sånn champion belte jeg kan gå med som førstemann i gjengen som fikk seg trekant 🙂

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke taper å få seg trekant. Snakket med et par kompiser om det, de sa de skulle bestille meg et eget sånn champion belte jeg kan gå med som førstemann i gjengen som fikk seg trekant 🙂

How i met your mother style? 😂

Like uoriginal som deg ja..

Anonymkode: bd399...3a7

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

How i met your mother style? 😂

Like uoriginal som deg ja..

"Your mother" vitsing, så originalt av deg 😛

Skrevet

Dårlig trolling. Prøv bedre neste gang. 

Anonymkode: afc12...6be

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Your mother" vitsing, så originalt av deg 😛

Herregud 🤦‍♀️ serien jeg snakker om.... 

Gjest Warrior
Skrevet

Først og fremst spør du dama de om hun VIL være med på trekant, og er ærlig om hvor du møtte hun andre dama og at dere har hatt sex. Ærlighet mot de du elsker er viktig. Hvis hun tilgir deg og sier ja til trekant da kan du glede deg til en het dag/kveld :) Ikke la det bli for mye vin. En trekant er best som edru. 

Det er mitt tips til deg.

Skrevet

Herregud, skjønner du egentlig hvor drøyt dette er ? Dette er et dobbelt svik, og dama di hadde mest sannsynlig blitt knust om hun hadde fått vite om dette. Hvorfor har du så lite respekt og medfølelse for dama di ? Syns utrolig synd på henne og håper hun kommer seg unna deg.

Anonymkode: d767f...c5d

• Liker 2
Skrevet

Vet du om dama di tenner på tanken om trekant eller om hun er åpen for å gjøre noe slikt ?

Anonymkode: d767f...c5d

Skrevet
8 timer siden, Warrior skrev:

Først og fremst spør du dama de om hun VIL være med på trekant, og er ærlig om hvor du møtte hun andre dama og at dere har hatt sex. Ærlighet mot de du elsker er viktig. Hvis hun tilgir deg og sier ja til trekant da kan du glede deg til en het dag/kveld :) Ikke la det bli for mye vin. En trekant er best som edru. 

Det er mitt tips til deg.

Jeg har ikke tenkt å drikke så mye, handler om å sjenke dama mest. Tenker det er best å la hun andre forføre dama, hun er flinkere til det enn jeg er til å overtale.

Skrevet

Kjør på, ingenting som er så deilig som trekant med to fine damer.

Anonymkode: 9887b...f19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...