Gå til innhold

Trekant med dama og ff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hooket opp med ei via tinder og har goldt på en stund. Hun vet at jeg er i forhold.

Vi kom i prat om det med at jeg er i forhold, hun sa at hun likte utseende på dama mi og at hun er bi. Hun sa hun ville likt å ha trekant med meg og dama, hun har lyst å prøve å bli dobbelt stimulert, altså slikket samtidig som jeg puler henne.

Tenkte jeg introduserer henne til dama som en tidligere kollega eller noe og sjenker en del vin. Noen som har erfaring med lignende?

Anonymkode: bc307...fe8

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei
Jeg og min kjæreste har hatt trekantsex mad annen dame i mange ganger, det er så deilig sex. Vi treffer damer på Tinder, helst fra annen by.

Anonymkode: ffaef...4d9

Gjest HarryDotter
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hooket opp med ei via tinder og har goldt på en stund. Hun vet at jeg er i forhold.

Vi kom i prat om det med at jeg er i forhold, hun sa at hun likte utseende på dama mi og at hun er bi. Hun sa hun ville likt å ha trekant med meg og dama, hun har lyst å prøve å bli dobbelt stimulert, altså slikket samtidig som jeg puler henne.

Tenkte jeg introduserer henne til dama som en tidligere kollega eller noe og sjenker en del vin. Noen som har erfaring med lignende?

Vet dama di at du holder på med damer på tinder?

Skrevet
37 minutter siden, HarryDotter skrev:

Vet dama di at du holder på med damer på tinder?

Nei, holder ikke på, var bare denne ene jeg møtte. Synes denne muligheten er for stor til å gå glipp av, har aldri hatt trekant med to damer før, og ff er uansett ikke interessert i å "stjele" meg så hun holder kjeft om at vi har pult før.

Skrevet

Hadde dumpa deg på sekundet. Å være på tinder er utroskap i seg selv

Anonymkode: a1f0a...588

• Liker 18
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dumpa deg på sekundet. Å være på tinder er utroskap i seg selv

Anonymkode: a1f0a...588

Nei, det er ikke utroskap før man puler, men sånn sett har jeg vært utro, men det trenger ikke dama å få vite 🙂

Skrevet

Så du vil risikere at dama de legger merke til at du og din ff har seksuell kjemi allerede, og at hun alt vet hva du liker osv... For å kanskje få til en trekant? 

Høres smart ut. Go for it. 

Anonymkode: 36c77...923

• Liker 9
Skrevet

Kjør på, men kanskje unngå å fortelle henne hvor du traff henne. Damer har en tendens til å ikke sette pris på at kjæresten surrer rundt på Tinder når de allerede er i et forhold (merkelig nok). 

• Liker 6
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke utroskap før man puler, men sånn sett har jeg vært utro, men det trenger ikke dama å få vite 🙂

Hvorfor kaller du denne damen for ff da?

Anonymkode: 02cc0...1cc

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kaller du denne damen for ff da?

Anonymkode: 02cc0...1cc

Fordi vi har pult en del ganger.

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi har pult en del ganger.

Du høres ut som en skikkelig bra fyr 🙃

• Liker 10
Skrevet

Menn(esker) slutter aldri å forbause meg. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil risikere at dama de legger merke til at du og din ff har seksuell kjemi allerede, og at hun alt vet hva du liker osv... For å kanskje få til en trekant? 

Høres smart ut. Go for it. 

Anonymkode: 36c77...923

Vil være litt rart, håper ikke dama tar opp kondom i alle fall da jeg og ff ikke bruker det med hverandre.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil være litt rart, håper ikke dama tar opp kondom i alle fall da jeg og ff ikke bruker det med hverandre.

Dette var jo tidenes dårligste trolling

Anonymkode: 274ad...857

• Liker 11
Skrevet

Slå opp med kæresten din siden du er utro.

Anonymkode: feb98...54e

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, holder ikke på, var bare denne ene jeg møtte. Synes denne muligheten er for stor til å gå glipp av, har aldri hatt trekant med to damer før, og ff er uansett ikke interessert i å "stjele" meg så hun holder kjeft om at vi har pult før.

Du går bak ryggen på dama di, enten du puler én kvinne eller 20.

Det du burde gjøre er å snakke med dama di først om hun har lyst å prøve trekant, og om hun vil, ja da kontakter du andre damer. Just a heads up

Skrevet

Dette er altså et troll. Ikke ta dette seriøst 😂

Anonymkode: 6ddf7...041

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slå opp med kæresten din siden du er utro.

Anonymkode: feb98...54e

Slå opp? Nei, så slem er jeg ikke.

Skrevet

Æsj for en type du er?!

For det første er du notorisk utro, og for det andre - så har du tenkt til å skjenke dama di , for å lure hun til å ha trekant med din "affære" ? VÆR SÅ SNILL å dump hun, dette er jævlig dårlig gjort. Håper for din egen skyld at du er 19 år gammel, for du kan fader ikke kalle deg ett mannfolk.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...