AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Det var er person som brakk nesen min for 5 år siden. Når det skjedde så jeg et ekstremt sterkt lys er det normalt? Jeg har ikke følt meg selv etter det akkurat som om jeg har blitt lobotemert.Det er en sprekk i pannen min også men dem sier det er helt normalt. Jeg er redd jeg har fått noe hjerne skade På forsiden av hjernen min. Jeg kan ikke konsentrere meg tenke normalt, Det føles som om anisktet mitt er splittet i to og er et trykk bak nesen. føler meg ekstremt følelsesløs og likegyldig til alt til og med forferdelige ting. før den episoden ville hatt reagert strekt til det meste. Før den episoden hadde jeg mye følelser og interreserte meg i mye og likte å brainstorme spekulere på ting være ganske fantasi full og kreativ. ALT det er vekk det er umuligt har aldri blitt et hakk bedre på så mangen år. og har aldri kommet tilbake. Jeg har gått til mangen psykologer terapauter og leger ingen hjelp what so ever... Jeg synes det er sykt hvor lite hjelp jeg får. Det er alltid et klart NEI du er frisk som en fisk kom deg hjem! Anonymkode: a3950...3a1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Be om MR caput. Anonymkode: aa91a...6f5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be om MR caput. Anonymkode: aa91a...6f5 Har gjort det flere ganger Anonymkode: a3950...3a1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har gjort det flere ganger Anonymkode: a3950...3a1 Da har du vel fått mer hjelp enn «ingen hjelp what so ever». Finner de det ikke på MR er det ikke noe å finne. Isåfall er det vel psykisk, men om du har vært hos flere psykologer er visst det også utelukker. Vært hos nevropsykolog? Kan være en idé. Anonymkode: 320a9...756
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har du vel fått mer hjelp enn «ingen hjelp what so ever». Finner de det ikke på MR er det ikke noe å finne. Isåfall er det vel psykisk, men om du har vært hos flere psykologer er visst det også utelukker. Vært hos nevropsykolog? Kan være en idé. Anonymkode: 320a9...756 Nevropsykolog har jeg ikke vært hos. Vet ikke hva det er en gang. Vet du om man må bli diagnosert med noe før man får behandling? At det er noe nerveskade. For det har jeg nevnet til legen flere ganger at det kan være men dem har ikke kommentert på det engang så jeg har bare latt være å krevet å bli sjekket. Hater det at jeg må granske å spør vanlige folk hva dem har gjort og skifte leger i håp om at dem fatter hva jeg ber om at jeg vil få alt mulig sjekket men dem kommer med bare to alternativer jeg selv fatter jo at det må være flere? Anonymkode: a3950...3a1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nevropsykolog har jeg ikke vært hos. Vet ikke hva det er en gang. Vet du om man må bli diagnosert med noe før man får behandling? At det er noe nerveskade. For det har jeg nevnet til legen flere ganger at det kan være men dem har ikke kommentert på det engang så jeg har bare latt være å krevet å bli sjekket. Hater det at jeg må granske å spør vanlige folk hva dem har gjort og skifte leger i håp om at dem fatter hva jeg ber om at jeg vil få alt mulig sjekket men dem kommer med bare to alternativer jeg selv fatter jo at det må være flere? Anonymkode: a3950...3a1 Jeg var hos nevropsykolog ifm. utfall etter operasjon av hjernesvulst. Der går du gjennom en rekke kognitive tester. Det vil kunne si litt om funksjonsnivået ditt mentalt, for meg var det iallfall veldig nyttig. Etter dette kan det være aktuelt å henvise deg til rehabilitering av noe slag om det er behov for det. Så synes du skal høre med legen din om det kan være et alternativ! Anonymkode: 320a9...756
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå