NKVO Skrevet 1. oktober 2020 #1 Del Skrevet 1. oktober 2020 Er det bare meg, eller har det blitt alt for mye fisking etter kompliment på hennes Snapchat? Og hvorfor er hun nominert til jenteprisen? Hvem er det som nominerer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 1. oktober 2020 #2 Del Skrevet 1. oktober 2020 Hvem er det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 2. oktober 2020 #3 Del Skrevet 2. oktober 2020 Aldri hørt om henne, hva er hun kjent ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NKVO Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 2. oktober 2020 Hun har snappet for happymommysquad før, nå snapper hun på hverdagsinspo 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macey_8888 Skrevet 8. oktober 2020 #5 Del Skrevet 8. oktober 2020 Jeg syns hun virker som en fantastisk dame jeg, og en utrolig flink mor 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 15. oktober 2020 #6 Del Skrevet 15. oktober 2020 Blitt ganske kjedelig i det siste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Peralta Skrevet 27. oktober 2020 #7 Del Skrevet 27. oktober 2020 Hvorfor lager de hjemmeside for bryllupet sitt? Grøss, så kleint og egosentrisk..men kanskje jeg er for gammel for å sjønne greia (er 32). Utenom dette vil jeg bare si at jeg har godt inntrykk. Kul dame, fin liten familie! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 27. oktober 2020 #8 Del Skrevet 27. oktober 2020 5 timer siden, Ella Peralta skrev: Hvorfor lager de hjemmeside for bryllupet sitt? Grøss, så kleint og egosentrisk..men kanskje jeg er for gammel for å sjønne greia (er 32). Mange som gjør det for å samle div info, gjesteliste ect. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KAMLMI Skrevet 16. desember 2020 #9 Del Skrevet 16. desember 2020 Synes hun tar opp mange fine tema. I dag engasjerte hun meg med info om hva som er lov og ikke på konkurranser som blir holdt på feks. Instagram. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 9. april 2021 #10 Del Skrevet 9. april 2021 En ting jeg reagerer veldig på når det kommer til denne personen er at hun gikk kraftig ut mot influensere som reklamerte, og så begynte hun med det samme selv. Og da er det greit, og ingen kommentarer lengre om at det er det er noe negativt. Hun kastet rett og slett stein i glasshus, og det synes jeg ingenting om. Ikke klag på andres reklame og innhold når du plutselig står der og gjør det samme selv. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå