Gå til innhold

Cecilie Nilsen?!

NKVO

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller har det blitt alt for mye fisking etter kompliment på hennes Snapchat? Og hvorfor er hun nominert til jenteprisen? Hvem er det som nominerer? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Hvorfor lager de hjemmeside for bryllupet sitt? Grøss, så kleint og egosentrisk..men kanskje jeg er for gammel for å sjønne greia (er 32).

Utenom dette vil jeg bare si at jeg har godt inntrykk. Kul dame, fin liten familie!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ella Peralta skrev:

Hvorfor lager de hjemmeside for bryllupet sitt? Grøss, så kleint og egosentrisk..men kanskje jeg er for gammel for å sjønne greia (er 32).

Mange som gjør det for å samle div info, gjesteliste ect. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Synes hun tar opp mange fine tema. I dag engasjerte hun meg med info om hva som er lov og ikke på konkurranser som blir holdt på feks. Instagram. 

Screenshot_20201216_213829_com.snapchat.android.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

En ting jeg reagerer veldig på når det kommer til denne personen er at hun gikk kraftig ut mot influensere som reklamerte, og så begynte hun med det samme selv. Og da er det greit, og ingen kommentarer lengre om at det er det er noe negativt. Hun kastet rett og slett stein i glasshus, og det synes jeg ingenting om. Ikke klag på andres reklame og innhold når du plutselig står der og gjør det samme selv.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...