AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 De mennene som påstår de ikke liker å tenner på de snakker ikke sant innerst inne. Det er andre ting som er viktig i et forhold som gode verdier, at dama er omsorgsfull, snill, omtenksom og alt det der. Men menn fantaserer og da fantaserer de om sånne "drømmedamer" som de realistisk ikke kunne fått i et forhold. Er ikke uten grunn at unge kvinner som Kylie Jenner osv tjener seg søkkrik på menn som klikker seg inn på bildene hennes og fantaserer om kroppen hennes. Det betyr heller ikke at menn er fornøyd med ei som "bare" er naturlig og søt. Kvinner fantaserer jo om Brad Pitt, George Cloney osv selv om de er sammen med en "normal" mann. Poenget var etter å ha lest en tråd der damer og noen menn påstår at menn ikke fantaserer om sånne damer som oser sex, ikke stemmer. Kjenner nok menn til å vite at det er tilfellet, men det betyr ikke at "normale" damer er bra nok. I et forhold er det andre ting som også er viktig. Anonymkode: 61095...125 1
micromaya Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Godt at du poengterer at vanlige damer ikke er bra nok hele to ganger, vi har skjønt poenget. Takk for info. 32
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Fortell meg noe jeg IKKE vet. 😄 Jeg fantaserer dog ikke om Brad Pitt eller George Clooney, faktisk om jeg er med en mann jeg er glad i og elsker, så fantaserer jeg ikke om andre menn. Hvorfor skulle jeg det når jeg er sammen med mannen (tror jeg da) i mitt liv? Anonymkode: 44e51...7c1 10
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det betyr heller ikke at menn er fornøyd med ei som "bare" er naturlig og søt. Rettelse: Det betyr heller ikke at menn IKKE er fornøyd med ei som "bare" er naturlig og søt. Anonymkode: 61095...125 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 Og damer bryr seg om størrelse, både på pikken og høyde. Desverre sånn er det bare, du kan godt være liten å søt og grei som kjæreste en stund.. Men det er ikke det vi egentlig vil ha Anonymkode: 37498...142 9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 Rettelse, kvinner fantaserer om kjekke menn med omsorg, menn fantaserer om kirurgi men godtar «alt» fremfor å være alene. Derfor bør kvinner gjøre det samme, kun godta kjekke bra menn som ikke fantaserer om noe bedre. Er heldigvis pen nok fra naturens side til å unngå de 80%! Anonymkode: 74717...5b5 10
GammelKaktus Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 For en tåpelig tråd. 😄 Hvem bryr seg? Kan ikke folk få fantasere om lekre damer og råkjekke menn uten at det skal være et problem, så lenge man ikke åpenlyst sitter å sikler og blir creepy så er jo det greit nok. Når det kommer til Brad Pitt og George så er det vel en del år siden de hadde sine glansdager, nå er det vel andre menn kvinner vil ha. 18
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 Heldigvis så er det bare ikke utseende menn går etter. Det er mest når de er unge. Menn flest liker damer med hjerne også. Anonymkode: 1831e...d21 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #9 Skrevet 1. oktober 2020 Menn som bruker tid på å se på instagram er et turn off i seg selv. Anonymkode: d3ad5...655 17
Gjest Warrior Skrevet 1. oktober 2020 #10 Skrevet 1. oktober 2020 Du vet alle er forskjellig ikke sant? Tenk hvis alle skulle tenne på de samme. Mange instababes er dynket i sminke, fillers i leppene. Ikke alle tenner på det nei. Menn og kvinner tenner på det de tenner på. Ingen andre kan bestemme eller si hva folk skal tenne på.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 Nei, jeg fantaserer om det motsatte. Naturlig pene kvinner uten juks, som ikke er narsissistiske og selvopptatte. Anonymkode: 1ae75...95a 11
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg synes de får ufortjent mye pepper disse damene, som gjør hva de kan for å se sunn og veltrent ut for mannen🧡 2
micromaya Skrevet 1. oktober 2020 #13 Skrevet 1. oktober 2020 Just now, Bamseklemmer said: Jeg synes de får ufortjent mye pepper disse damene, som gjør hva de kan for å se sunn og veltrent ut for mannen🧡 Tuller du?! Kaller du opererte, fylte (med fillers), oversminkede instababes for «veltrente»? Verden vil bedras, men da er du jaggu meg lettlurt. 19
GammelKaktus Skrevet 1. oktober 2020 #14 Skrevet 1. oktober 2020 2 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Jeg synes de får ufortjent mye pepper disse damene, som gjør hva de kan for å se sunn og veltrent ut for mannen🧡 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #15 Skrevet 1. oktober 2020 Akkurat nå, micromaya skrev: Tuller du?! Kaller du opererte, fylte (med fillers), oversminkede instababes for «veltrente»? Verden vil bedras, men da er du jaggu meg lettlurt. Det er flust av damer med store pupper, smal midje, brede hofter og stor rumpe som aldri har operert seg. Bare på gymmet jeg trener kan jeg finne en hel haug. Forskjellen er at de legger ned MANGE timer i å se attraktive ut. Er derfor både slike mannlige og kvinnelige utgaver får mye sjalusi rettet mot seg, siden 90% ikke har gutsen eller viljen til å ofre så mye for å være den beste utgaven av seg selv. Alle som er har en "strøken kropp" er ikke operert. De fleste er bare veldig flinke til å style seg og spiser strenge dietter og skipper aldri treningen. Jeg kan i så måte skjønne hvor all missunnelsen kommer fra, siden nesten ingen ville klart det selv. Anonymkode: 61095...125 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #16 Skrevet 1. oktober 2020 7 minutter siden, micromaya said: Tuller du?! Kaller du opererte, fylte (med fillers), oversminkede instababes for «veltrente»? Verden vil bedras, men da er du jaggu meg lettlurt. Han forvirret nok innsats for å være pen for mannen med millioner i banken 😊 Anonymkode: 74717...5b5 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #17 Skrevet 1. oktober 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner fantaserer jo om Brad Pitt, George Cloney osv selv om de er sammen med en "normal" mann. Anonymkode: 61095...125 .... Du er over 40 skjønner jeg. Anonymkode: 8ae14...162 16
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #18 Skrevet 1. oktober 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og damer bryr seg om størrelse, både på pikken og høyde. Desverre sånn er det bare, du kan godt være liten å søt og grei som kjæreste en stund.. Men det er ikke det vi egentlig vil ha Anonymkode: 37498...142 Traff jeg en nerve?😂 Jeg er jo helt enig i at kvinner skal få fantasere like mye som menn. Poenget er at noen skal lyve å si at dette ikke er tilfellet når vi alle vet det stemmer. På tide at både menn og kvinner slutter å lyve når det er åpenbart at attraktive damer og menn er de det fantaseres om. Anonymkode: 61095...125 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #19 Skrevet 1. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han forvirret nok innsats for å være pen for mannen med millioner i banken 😊 Anonymkode: 74717...5b5 På bildet til venstre er hun ei ung jente på 13 år og bildet til høyre er hun blitt kvinne og gått gjennom puperteten. Hun har tatt litt fillers ja, men alle de søstrene har god genetikk. Hadde de trent mere hadde de sett enda bedre ut. Anonymkode: 61095...125 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #20 Skrevet 1. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er flust av damer med store pupper, smal midje, brede hofter og stor rumpe som aldri har operert seg. Bare på gymmet jeg trener kan jeg finne en hel haug. Forskjellen er at de legger ned MANGE timer i å se attraktive ut. Er derfor både slike mannlige og kvinnelige utgaver får mye sjalusi rettet mot seg, siden 90% ikke har gutsen eller viljen til å ofre så mye for å være den beste utgaven av seg selv. Alle som er har en "strøken kropp" er ikke operert. De fleste er bare veldig flinke til å style seg og spiser strenge dietter og skipper aldri treningen. Jeg kan i så måte skjønne hvor all missunnelsen kommer fra, siden nesten ingen ville klart det selv. Anonymkode: 61095...125 Det er ikke naturlig at en kropp er sylslank med stor rumpe og store rumper, i hvertfall ikke her i Skandinavia. Det strider imot all natur da de fleste må velge mellom en fyldig kropp med former eller slank og uten. Er selv timeglass men slank, da blir rumpe og bryster også proporsjonalt mindre. 90% av hva du ser på insta er redigert og mange av de på treningssenteret er operert. Anonymkode: 74717...5b5 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå