Gå til innhold

Doen vil ikke skylle helt ned?

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Frida skrev:

Og ikke så lite lærerikt! Jeg er imponert over hjelpen man kan få her inne. 

Gratulerer Ts som har fikset doen helt alene, med hjelp av gode folk her inne!

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg ble helt blåst av banen selv - SÅ raske svar, og så lite spydigheter! Faktisk ingen. Jeg må takke dere alle igjen! Og lover å tilbakebetale hvis dere lurer på noe jeg kan hjelpe dere med her inne en dag. Helst ikke noe på badet 😄 Haha

Anonymkode: bc0d0...828

Hehe Nå som Ts har fått fikset doen kan jeg innrømme at jeg som har svart flest ganger i tråden overhodet ikke er noen rørlegger. Jeg er bare litt gjerrig og sta og liker å prøve å fikse ting selv før jeg ringer etter hjelp. Og så elsker jeg følelsen av at jeg som kvinne kan være litt handy og fikse ting på egenhånd. Haha  Synes det var gøy å kunne hjelpe Ts (og håper ikke jeg får skylda hvis noe går gærent). :flau:

Anonymkode: d633d...a76

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe Nå som Ts har fått fikset doen kan jeg innrømme at jeg som har svart flest ganger i tråden overhodet ikke er noen rørlegger. Jeg er bare litt gjerrig og sta og liker å prøve å fikse ting selv før jeg ringer etter hjelp. Og så elsker jeg følelsen av at jeg som kvinne kan være litt handy og fikse ting på egenhånd. Haha  Synes det var gøy å kunne hjelpe Ts (og håper ikke jeg får skylda hvis noe går gærent). :flau:

Jøss... Jeg trodde absolutt at du var rørlegger. Veldig imponerende kunnskaper! Jeg er også gjerrig! (Men aldri når det gjelder strøm.) Kunne tenke meg å lære mer som dette etter hvert, så takk for inspirasjonen!

Nok en gang: Tusen hjertelig takk skal du ha! Nå er jeg bedre rustet neste gang dette oppstår. Og du får selvfølgelig all skyld hvis noe skjærer seg nå! For ikke å snakke om at du blir økonomisk ansvarlig! :) 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Anonyomkode: d633d...a76

Så bra at du har lært deg så mye ved å være sta og prøve! Lønnsomt å være gjerrig i de fleste tilfeller vel 😄 Iallfall så lenge man vet sånn noenlunde hva man gjør, og skrur av vannet! 

Jeg tror jeg faktisk ville forsøkt å fikse doen selv om den streiket nå, for å se om jeg fikk det til! Så all honnør til deg og de andre som veiledet så flott i denne tråden :smilyblomst:  

• Liker 1
Skrevet

Forresten, all ære til deg som forstod det ene jeg skrev her på første side da jeg, rimelig stresset, skrev med mobilen i den ene hånda og den andre hånda godt nedi vannet:

Rikket litt på duppen, den følger vannet.

Det virker som at den har stoppet for tidlig. Nå er vannet høyere... 

Ser jo ut som et haikudikt

• Liker 4
Skrevet

Jøss... Jeg trodde absolutt at du var rørlegger. Veldig imponerende kunnskaper! Jeg er også gjerrig! (Men aldri når det gjelder strøm.) Kunne tenke meg å lære mer som dette etter hvert, så takk for inspirasjonen!

Nok en gang: Tusen hjertelig takk skal du ha! Nå er jeg bedre rustet neste gang dette oppstår. Og du får selvfølgelig all skyld hvis noe skjærer seg nå! For ikke å snakke om at du blir økonomisk ansvarlig! :) 

Haha Uff. 😄

7 minutter siden, Frida skrev:

Så bra at du har lært deg så mye ved å være sta og prøve! Lønnsomt å være gjerrig i de fleste tilfeller vel 😄 Iallfall så lenge man vet sånn noenlunde hva man gjør, og skrur av vannet! 

Jeg tror jeg faktisk ville forsøkt å fikse doen selv om den streiket nå, for å se om jeg fikk det til! Så all honnør til deg og de andre som veiledet så flott i denne tråden :smilyblomst:  

Nei, strøm fikler jeg ikke med, helt enig der. Men det er egentlig ikke så mye som kan gå gærent med toaletter, og særlig ikke når det er forholdsvis enkelt og rimelig å kjøpe reservedeler. Og i verste fall får man ringe en rørlegger og be om hjelp til å fikse opp i alt sammen. Men man kan få til overraskende mye selv, så gi det et forsøk Frida. Synes det var veldig gøy at Ts fikk fikset doen sin selv. 😀

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten, all ære til deg som forstod det ene jeg skrev her på første side da jeg, rimelig stresset, skrev med mobilen i den ene hånda og den andre hånda godt nedi vannet:

Haha Nå lo jeg godt. Det høres faktisk ut som et haikudikt, ja. Prøv å sende det inn til et litteratur-magasin eller noe sånt, så tjener du kanskje noen kroner. 🤣

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du du alternative karrierer: dofikser og dikter! :nigo:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Frida skrev:

Da har du du alternative karrierer: dofikser og dikter! :nigo:

Ah... Living the dream.

Men jeg begynte egentlig å le i det samme jeg trykket "send inn svar" og tenkte "hvis de skjønner dette, er de gode". Og jaggu ble det forstått!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...