AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/eksem-e482fbe9/lrp-toleriane-renselotion-sens-2001,5000945/ Jeg har kjøpt denne og undres over at det står at den ikke trenger å vaskes av. Sminken vil jo da ligge klint ut over ansiktet? Kan jeg vaske den av og isåfall hvordan? Med lunket vann, fukter klut eller andre måter? Anonymkode: 09e4c...5b5
Blingblingtahei Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg ville absolutt vasket den av ja, men mulig det går ann å bruke den som typ micellar water, at du tar den på en bomullsdott også bruker den sånn til å fjerne sminke, men tror jeg ikke hadde følt meg ren uten å vaske med vann etterpå.. Nå syntes jeg generelt at rensemelk fjerner dårlig sminke og renser dårlig, så bruker det ikke. Men prøv deg frem 🙂
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Ja, det jeg tror at jeg kommer til å gjøre er å bruke sminkefjerner først så renselotion og fuktighetskrem etterpå på kvelden og lett vannvask, renselotion og krem på morningen. Høres det fornuftig ut? Anonymkode: 09e4c...5b5 1
Blingblingtahei Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Høres fint ut 🙂 prøv det ut noen dager og se om det funker 🙂👍
Minlillelykke Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg bruker den. Smører den godt på i ansiktet, får fjernet maskaraen skikkelig og tørker av med en våt klut. Renser huden som vanlig etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå