AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #42 Skrevet 1. oktober 2020 30 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Fordi jeg alltid vil være ren før en ny dag på jobb. Har en aktiv jobb med mye bæring og bevegelse så svetter en del😂 Du blir ikke skitten av en natts søvn. Anonymkode: a86e9...f33 1
chouette Skrevet 1. oktober 2020 #43 Skrevet 1. oktober 2020 Prøver holde det til annenhver dag men det hender rett som det er at jeg ikke "klarer" å vente
AnonymBrukern Skrevet 1. oktober 2020 #44 Skrevet 1. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du blir ikke skitten av en natts søvn. Anonymkode: a86e9...f33 Haha hvorfor er folk så opptatte av at jeg dusjer på morgen...? Det er da preferanser. Tar ikke lang dusj om morgen det er en rask vask.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #45 Skrevet 1. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBrukern skrev: Haha hvorfor er folk så opptatte av at jeg dusjer på morgen...? Det er da preferanser. Tar ikke lang dusj om morgen det er en rask vask. Joda, du har rett i det. Det går vel litt på at noen synes andre er uhygieniske om de ikke har samme dusjemønster som de selv, men det har vel ikke du uttrykt. Å dusje for mye er derimot ikke bra for verken miljø eller hud, men det er en annen sak. Dusj i vei, du. Anonymkode: a86e9...f33
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #46 Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, Perseus skrev: Jeg bare tenkte at det neppe er godt for huden å dusje så mye 🙂 For egen del (jeg dusjer to ganger om dagen, er ca 40) har jeg aldri opplevd hudproblemer. Jeg har aldri brukt krem eller lotion en gang, annet enn i ansikt og på hender, og aldri reagert på et produkt. Aldri hatt tørr hud, aldri hatt et utslett, aldri opplevd kløe. Hadde det ikke vært slikt ville jeg jo revurdert dusjvanene mine. Anonymkode: f1524...e39 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #48 Skrevet 1. oktober 2020 Ja! Har prøvd å hoppe over noen dager fordi det er trenden nå, men da føler jeg meg uhygiensisk. Selv om jeg ikke trener hver dag så er jeg jo i bevegelse ila dagen, og man svetter jo. Vaskeklut er nasty. Anonymkode: 9c77a...905
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #49 Skrevet 1. oktober 2020 Ja, jeg ELSKER å dusje på morgenen, det er en del av mitt lille rituale for å våkne, som kaffekoppen. Liker også å legge meg nydusjet, men huden min kan fort bli litt tørr og kløete så jeg har en regel om å ikke dusje mer enn en gang til dagen. Bruker bare milde såper og oljer og masse bodylotion, men kjenner likevel at jeg ikke skal overdrive dusjingen. Prøver å ikke vaske håret hver gang da, men det er ikke lett, skulle gjerne gjort det også hver dag Anonymkode: 9bf9c...81e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå