Gå til innhold

Ser dette billig ut? Outfit

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal for første gang ut med min ff. Blir drinker og grunnen til at vi skal ut er for å pirre hverandre før vi endelig kan dra hjem sammen. Tenkte jeg skulle ha på meg noe som pirrer han, men vil ikke se billig ut heller. Vi bor i Oslo, jeg er 23 år, og lurer på om dette kan funke: 

høye støvletter, over låret

skjørt

stay ups og holder

Kåpe

Kanskje jeg tar med trusevibratoren han kan styre

kom gjerne med andre forslag eller tillegg. 

1DD35B6D-420F-46C7-B29B-6A7F660783AC.jpeg

Anonymkode: 8744d...894

Jeg vedder livmoren min på at dette er skrevet av typ Gunnar 43. For ingen jenter ville kalt de skoa for "stay ups", stay ups er strømper. Og trusevibrator? WTF. Synd menn har så kjipt sexliv at de må dikte på seg. 

Anonymkode: 2cc41...87d

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vedder livmoren min på at dette er skrevet av typ Gunnar 43. For ingen jenter ville kalt de skoa for "stay ups", stay ups er strømper. Og trusevibrator? WTF. Synd menn har så kjipt sexliv at de må dikte på seg. 

Anonymkode: 2cc41...87d

Det er ingen som sier at skoene er stay-ups? 

Støvletter er et eget punkt på listen hennes.

Stay-ups og holder er et annet punkt, og det er undertøy som følgelig ikke er synlig på bildet.

Anonymkode: e043b...69f

• Liker 2
Skrevet

Ville brukt andre sko men ellers et antrekk jeg vil brukt på byen. Ikke utringning. 

Anonymkode: 6770e...1d7

Skrevet

Hadde smeltet iallefall om dama så sånn ut og kledde seg sånn på en date😊

Anonymkode: 3582c...d2a

Skrevet

Jeg synes man skal ha veldig lange ben og være like slank som hun på bildet for at det skal se bra ut. 

Over-the-knee boots er veldig vanskelig å kle riktig, det bikker veldig lett over. Jeg ville valgt en hel sort kjole fremfor sort skinnskjørt til slike boots.

Anonymkode: cca80...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...