AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #21 Skrevet 1. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal for første gang ut med min ff. Blir drinker og grunnen til at vi skal ut er for å pirre hverandre før vi endelig kan dra hjem sammen. Tenkte jeg skulle ha på meg noe som pirrer han, men vil ikke se billig ut heller. Vi bor i Oslo, jeg er 23 år, og lurer på om dette kan funke: høye støvletter, over låret skjørt stay ups og holder Kåpe Kanskje jeg tar med trusevibratoren han kan styre kom gjerne med andre forslag eller tillegg. Anonymkode: 8744d...894 Jeg vedder livmoren min på at dette er skrevet av typ Gunnar 43. For ingen jenter ville kalt de skoa for "stay ups", stay ups er strømper. Og trusevibrator? WTF. Synd menn har så kjipt sexliv at de må dikte på seg. Anonymkode: 2cc41...87d 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #22 Skrevet 1. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vedder livmoren min på at dette er skrevet av typ Gunnar 43. For ingen jenter ville kalt de skoa for "stay ups", stay ups er strømper. Og trusevibrator? WTF. Synd menn har så kjipt sexliv at de må dikte på seg. Anonymkode: 2cc41...87d Det er ingen som sier at skoene er stay-ups? Støvletter er et eget punkt på listen hennes. Stay-ups og holder er et annet punkt, og det er undertøy som følgelig ikke er synlig på bildet. Anonymkode: e043b...69f 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #23 Skrevet 1. oktober 2020 Ville brukt andre sko men ellers et antrekk jeg vil brukt på byen. Ikke utringning. Anonymkode: 6770e...1d7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #24 Skrevet 1. oktober 2020 Hadde smeltet iallefall om dama så sånn ut og kledde seg sånn på en date😊 Anonymkode: 3582c...d2a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #25 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg synes man skal ha veldig lange ben og være like slank som hun på bildet for at det skal se bra ut. Over-the-knee boots er veldig vanskelig å kle riktig, det bikker veldig lett over. Jeg ville valgt en hel sort kjole fremfor sort skinnskjørt til slike boots. Anonymkode: cca80...1f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå