AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Synes det er ekstremt ekkelt og lurer på om det er en dealbreaker. Var hos han på fredag og søndag og la merke til at han hadde den samme bokseren en hel helg! Den var ganske lett gjenkjennelig og jeg tror ikke han har flere like av denne typen. På søndag ønsket jeg ikke ha sex pga dette. Har kun datet et par mnd.. Hvordan skal jeg evt. ta dette opp med han? Hvor ofte er det vanlig at menn skifter bokser? Prøvde å google litt og fikk opptil mange dager. Virker veldig uhygenisk. Anonymkode: 3b93a...aa9
micromaya Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Hver dag – det er i alle fall min erfaring. 🤔 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Synes det er ekstremt ekkelt og lurer på om det er en dealbreaker. Var hos han på fredag og søndag og la merke til at han hadde den samme bokseren en hel helg! Den var ganske lett gjenkjennelig og jeg tror ikke han har flere like av denne typen. På søndag ønsket jeg ikke ha sex pga dette. Har kun datet et par mnd.. Hvordan skal jeg evt. ta dette opp med han? Hvor ofte er det vanlig at menn skifter bokser? Prøvde å google litt og fikk opptil mange dager. Virker veldig uhygenisk. Anonymkode: 3b93a...aa9 Jeg er mann. Jeg skifter bokser daglig, minst. Anonymkode: d17b9...f27 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Jeg skifter daglig, men det handler mer om følelse enn noe rasjonelt. Når du skriver at det uhygiensk, hva mener du med det? Større sjanse for sykdom? Synes veldig mange slenger om seg med dette ordet, enten det er snakk om å ikke skifte undertøy ofte nok, sengetøy, katten i sofaen, etc., men veldig få setter tall på det. Anonymkode: 44e06...3bc 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 oi, ja, nei, dette er dealbreaker... Undertøy som er i kontakt med kroppsvæsker skiftes daglig. Selv barn gjør det. Om jeg suger kjæresten litt ad hoc, enten på kontoret, uplanlagt, så lukter det svakt urin i starten. Ellers så rekker han å vaske snoppen, og bokseren er alltid rein feks etter dusj.. om morgen.. osv.. Anonymkode: 49b7b...140 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #6 Skrevet 30. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skifter daglig, men det handler mer om følelse enn noe rasjonelt. Når du skriver at det uhygiensk, hva mener du med det? Større sjanse for sykdom? Synes veldig mange slenger om seg med dette ordet, enten det er snakk om å ikke skifte undertøy ofte nok, sengetøy, katten i sofaen, etc., men veldig få setter tall på det. Anonymkode: 44e06...3bc Tall og tall, da. Hvor mange millioner bakterier vil du vite om liksom? Anonymkode: d17b9...f27 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #7 Skrevet 30. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Tall og tall, da. Hvor mange millioner bakterier vil du vite om liksom? Anonymkode: d17b9...f27 Det finnes millioner av dem på deg uanset hvor ofte du skifter truse. Det jeg lurer på, er om det har noen å si om man skifter bokser hver dag, annenhver dag eller hver tredje dag. Hvilke faktiske konsekvenser får dette valget? Mitt ærlige svar er "har ikke peiling". Det jeg mistenker er det korrekte svarer er "ingen målbar forskjell". Anonymkode: 44e06...3bc 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #8 Skrevet 30. september 2020 Er ikke mann, men tar alltid på ny truse før jeg legger meg, og da jeg står opp dagen derpå. Anonymkode: 12448...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #9 Skrevet 30. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skifter daglig, men det handler mer om følelse enn noe rasjonelt. Når du skriver at det uhygiensk, hva mener du med det? Større sjanse for sykdom? Synes veldig mange slenger om seg med dette ordet, enten det er snakk om å ikke skifte undertøy ofte nok, sengetøy, katten i sofaen, etc., men veldig få setter tall på det. Anonymkode: 44e06...3bc Vel, jeg leste litt om det. Man kan bli syk av det. E.coli og seksuelt overførbare infeksjoner. Man kan få urinveisinfeksjon, lungebetennelse og forskjellige infeksjoner av å ikke bytte ofte nok. 1 av 20 bytter hver 5 dag! 🤢 Anonymkode: 3b93a...aa9 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #10 Skrevet 30. september 2020 Min erfaring er at bokser skiftes daglig. Viss du er oppriktig interessert i han hadde jeg spurt rett ut hvor ofte han pleier å skifte undertøy. Like greit å legge lista lavt med en gang for hva man skal kunne snakke om i et forhold. Viss han bekrefter at han skifter så sjeldent som det kan tyde på at han gjør så hadde det vært dealbreaker for min del. Jeg hadde ikke klart å være intim med han igjen. Anonymkode: 123cf...1ec 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #11 Skrevet 30. september 2020 Angrer på at jeg ikke spurte når jeg så det på søndag kveld. Det verste er jo at han tok på seg buksa på mandag morgen med SAMME bokser igjen. Altså dag 4. Da tenker jeg at det kanskje ikke er et engangstilfelle.. Samtidig, jeg er ikke perfekt jeg heller. Kanskje han rett og slett har glemt seg.. Så hvis jeg spør og minner han på det så blir han mer obs og endrer dette. Anonymkode: 3b93a...aa9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #12 Skrevet 30. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes millioner av dem på deg uanset hvor ofte du skifter truse. Det jeg lurer på, er om det har noen å si om man skifter bokser hver dag, annenhver dag eller hver tredje dag. Hvilke faktiske konsekvenser får dette valget? Mitt ærlige svar er "har ikke peiling". Det jeg mistenker er det korrekte svarer er "ingen målbar forskjell". Anonymkode: 44e06...3bc Ok. La oss se. Mannen går på do x antall ganger pr dag. Fra tarmene kommer blant annet ecoli bakterier. Dersom man er intim med en partner, så er det lett at disse bakterien smitter over på partneren, og partner kan risikere å få UVI og det som verre er. Uke lukter det vel spesielt godt eller er veldig tennende for den det måtte gjelde. Anonymkode: b6f79...536 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #13 Skrevet 30. september 2020 Kan du ikke bare bytte for han? Når du er der en helg og han er i dusjen, så kan du legge bokseren i skittentøyet og hente en ny ren til han. Og skravle med han mens han tørker seg etter dusjen og bare være søt som har hentet bokser til han. Nå er jeg gift, men mannen min kan være sløv på sånt. Jeg bare legger det i skittentøykurven så må han hente rene klær. Anonymkode: e55e5...89d 1
Anne88 Skrevet 30. september 2020 #14 Skrevet 30. september 2020 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare bytte for han? Når du er der en helg og han er i dusjen, så kan du legge bokseren i skittentøyet og hente en ny ren til han. Og skravle med han mens han tørker seg etter dusjen og bare være søt som har hentet bokser til han. Nå er jeg gift, men mannen min kan være sløv på sånt. Jeg bare legger det i skittentøykurven så må han hente rene klær. Anonymkode: e55e5...89d Eller så kan hun legge et håndkle på stuebordet, be mannen vennlig om å ligge seg ned på bordet, på ryggen og løfte opp beina, så kan hun trekke av bokseren, tørke og vaske litt under der, og så trekke på en ny bokser, og så be mannen gå ned igjen fra bordet. Endret 30. september 2020 av Anne88 16
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #15 Skrevet 30. september 2020 25 minutter siden, AnonymBruker said: Angrer på at jeg ikke spurte når jeg så det på søndag kveld. Det verste er jo at han tok på seg buksa på mandag morgen med SAMME bokser igjen. Altså dag 4. Da tenker jeg at det kanskje ikke er et engangstilfelle.. Samtidig, jeg er ikke perfekt jeg heller. Kanskje han rett og slett har glemt seg.. Så hvis jeg spør og minner han på det så blir han mer obs og endrer dette. Anonymkode: 3b93a...aa9 Det høres ikke ut som et engangstilfelle, nei. Kanskje noen folk kan glemme å skifte etter én dag, men tviler på at man glemmer det fire dager på rad. Virker han renslig ellers (dusj, håndvask, tannpuss etc.)? Lukter han? Viss du har avtalt å møte han igjen så kan du jo prøve å følge litt ekstra med på «bokserproblematikken», for så å spørre om hvilket forhold han har til personlig hygiene (f.eks viss dere allerede snakker om corona og smittevern og de 🤷♀️😉). Videre kan du jo eventuelt spørre om hvilke forventninger han har til ei han dater/kjæreste når det gjelder dette (liksom som en del av bli kjent-prosessen deres..), og så kommer du inn på hva du selv mener. Jeg hadde iallfall ikke blitt sammen med en mann hvor jeg måtte passe på at han skifter bokser fordi han selv glemmer det. Anonymkode: 123cf...1ec 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #16 Skrevet 30. september 2020 22 minutter siden, Anne88 said: Eller så kan hun legge et håndkle på stuebordet, be mannen vennlig om å ligge seg ned på bordet, på ryggen og løfte opp beina, så kan hun trekke av bokseren, tørke og vaske litt under der, og så trekke på en ny bokser, og så be mannen gå ned igjen fra bordet. Årets 🤣 Anonymkode: d17b9...f27 2
Anne88 Skrevet 30. september 2020 #17 Skrevet 30. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Årets 🤣 Anonymkode: d17b9...f27 Det var ikke så langt i fra det jeg svarte på da, og jeg hadde nok ikke skrevet det i aften uten inspirasjonen.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #19 Skrevet 1. oktober 2020 Bytter hver gang jeg dusjer, som normalt er hver dag. Anonymkode: 7c244...2af 1
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2020 #20 Skrevet 1. oktober 2020 Bytter hver kveld fordi det ser ut som jeg har hatt utflod, forresten vasker jeg klærne selv. 2-3-dagers går greit når man er på fjelltur, det er jo blitt samme vane som han Monsen... man kaster den på bålet når det er full av bremspor og gul i skrittet🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå