Gå til innhold

IKM NOVEMBER


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, vret skrev:

10 DPO i dag, og hadde masse diskusjoner med meg selv i går om jeg skulle teste i dag eller vente enda litt lenger..
I dag tidlig var jeg så i ørska at jeg ikke tenkte på det når jeg sto opp med mini, og glemte helt å teste. 😆

Så da blir det test i morgen på 11 DPO. Tror jeg.. haha 😂

Vingler så utrolig mellom "NÅ går det" til "det går sikkert ikke denne mnd heller" Har så ekstremt lite lyst til å måtte skrive PP8 ❤️ 

Kan signere den siste setningen der! Akkurat sånn har jeg det i dpo-land selv 🙈 For en berg-og dalbane! Men tenk at du glemte testingen i dag... hihi, men kanskje like greit ettersom du var så usikker. Spent på om det kommer test fra deg i morgen!

46 minutter siden, Sjela skrev:

Her er EL like om hjørnet. Om jeg blir gravid denne måneden vil det være samme måned jeg ble gravid sist. Så håpet er ganske høyt denne gangen føler jeg😅

Jeg har også blitt gravid i denne måneden før, og tar gjeeeerne en til augustbaby :hjertesmil:

25 minutter siden, 89jenta skrev:

Jeg hadde jo SA 18/10, da ble det CD1. Hadde EL 6/11. ( EL kom en dag forsinket enn vanlig) Kan jeg forvente at syklusen min er på det den bruker å være? eller kan den bli mye lengre ? normalt er min syklus på 28/29 dager. Leser at man vanligvis får mens 14 dager etter EL. Jeg bare lurer på med tanke på når jeg kan begynne å teste. (Og ja, jeg vet det ikke er noe «lurt» å teste før IKM, men jeg klarer ikke å vente) 😅

Jeg vil si at du kan forvente at syklusen din blir som den pleier å være. Du fikk EL bare èn dag senere, og lutealfasen endrer seg sjeldent. Jeg har hatt to SA'er, EL kom noen dager senere, og syklusen var normal (i den grad jeg kan si det, for ble gravid begge gangene igjen). Men unntak forekommer nok helt sikkert. Det kan jo hende at noe er litt utenom det vanlige. Tror jeg har lest om kvinner som opplever at første mens etter en SA kan være litt uvanlig i form av mengde og hvordan spottingen oppfører seg. Men jeg hadde absolutt tatt utgangspunkt i at det var som vanlig hos deg nå! Og startet testingen på den vanlige dpo du vil teste på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, vret skrev:

Jeg har ikke mistet selv tidligere så kan ikke snakke fra erfaring, men av det jeg har lest av andres kommentarer her inne virker det som syklusen kan bli noe lengre ja. Regner med at det er veldig individuelt, men om du fikk EL 1 dag senere enn en normal syklus kan det jo virke som denne syklusen ikke vil bli veldig mye lengre..

🤞 for at du blir fotrt gravid igjen!! ❤️ 

❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Amatariel skrev:

Kan signere den siste setningen der! Akkurat sånn har jeg det i dpo-land selv 🙈 For en berg-og dalbane! Men tenk at du glemte testingen i dag... hihi, men kanskje like greit ettersom du var så usikker. Spent på om det kommer test fra deg i morgen!

Jeg har også blitt gravid i denne måneden før, og tar gjeeeerne en til augustbaby :hjertesmil:

Jeg vil si at du kan forvente at syklusen din blir som den pleier å være. Du fikk EL bare èn dag senere, og lutealfasen endrer seg sjeldent. Jeg har hatt to SA'er, EL kom noen dager senere, og syklusen var normal (i den grad jeg kan si det, for ble gravid begge gangene igjen). Men unntak forekommer nok helt sikkert. Det kan jo hende at noe er litt utenom det vanlige. Tror jeg har lest om kvinner som opplever at første mens etter en SA kan være litt uvanlig i form av mengde og hvordan spottingen oppfører seg. Men jeg hadde absolutt tatt utgangspunkt i at det var som vanlig hos deg nå! Og startet testingen på den vanlige dpo du vil teste på.

tusen takk for svar ❤️ ble litt klokere nå 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Amatariel said:

Kan signere den siste setningen der! Akkurat sånn har jeg det i dpo-land selv 🙈 For en berg-og dalbane! Men tenk at du glemte testingen i dag... hihi, men kanskje like greit ettersom du var så usikker. Spent på om det kommer test fra deg i morgen!

Haha, ja, ble helt overrasket selv når jeg innså at jeg ikke fikk testet idag gitt.. 😂 Og nesten litt lettet, for da "slapp jeg" ta avgjørelsen selv 😆 

Hvor i DPO-land er du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vret skrev:

Hvor i DPO-land er du nå?

Jeg er 5 dpo nå. Har "testet ut hcg" på onestep-tester nå for de er blenda. Men skal starte opp med babyplan i morgen. Mistenker å se en strek i morgen da, for de testene skal være bedre. Så blir det å følge med på streken fremover! Veldig spennende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Amatariel skrev:

Jeg er 5 dpo nå. Har "testet ut hcg" på onestep-tester nå for de er blenda. Men skal starte opp med babyplan i morgen. Mistenker å se en strek i morgen da, for de testene skal være bedre. Så blir det å følge med på streken fremover! Veldig spennende.

åååå så spennende! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Amatariel skrev:

Jeg er 5 dpo nå. Har "testet ut hcg" på onestep-tester nå for de er blenda. Men skal starte opp med babyplan i morgen. Mistenker å se en strek i morgen da, for de testene skal være bedre. Så blir det å følge med på streken fremover! Veldig spennende.

Hadde du el fredag? Samme her 😃 har bestilt tester fra babyplan jeg også. Er helt ny på dette 🙂

Anonymkode: 906d6...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du el fredag? Samme her 😃 har bestilt tester fra babyplan jeg også. Er helt ny på dette 🙂

Anonymkode: 906d6...91d

Nei på torsdag. Så jeg er fem dager etter eggløsning nå (5 dpo). Men da er vi veldig likt i løypa da! Så moro! Når har du tenkt å begynne å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Amatariel skrev:

Nei på torsdag. Så jeg er fem dager etter eggløsning nå (5 dpo). Men da er vi veldig likt i løypa da! Så moro! Når har du tenkt å begynne å teste?

Jeg aner ikke! Hehe, er litt usikker på eggløsning da det er første periode etter jeg har tatt ut spiral! Kjenner jeg meg selv rett så tar jeg test når de kommer i posten😄

Anonymkode: 906d6...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ikke! Hehe, er litt usikker på eggløsning da det er første periode etter jeg har tatt ut spiral! Kjenner jeg meg selv rett så tar jeg test når de kommer i posten😄

Anonymkode: 906d6...91d

Skjønner, ja et sted må man begynne ;) Jeg var heldig og hadde mensen da jeg tok ut spiralen (kobber) i vår, så jeg kunne begynne å telle syklusdager med det samme. Men å bli kjent med syklusen sin, kartlegge EL og ta tester er det smarteste man kan gjøre når man er fersk, så det er bra! Masse lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, vret said:

Haha, ja, ble helt overrasket selv når jeg innså at jeg ikke fikk testet idag gitt.. 😂 Og nesten litt lettet, for da "slapp jeg" ta avgjørelsen selv 😆 

Hvor i DPO-land er du nå?

masse lykke til. ❤️❤️

 

Går rundt og venter på mensen nå (torsdag).så kan vi endelig prøve på nytt 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amatariel skrev:

Skjønner, ja et sted må man begynne ;) Jeg var heldig og hadde mensen da jeg tok ut spiralen (kobber) i vår, så jeg kunne begynne å telle syklusdager med det samme. Men å bli kjent med syklusen sin, kartlegge EL og ta tester er det smarteste man kan gjøre når man er fersk, så det er bra! Masse lykke til!

Ja, sant! Jeg hadde litt blødning 23-25 oktober, så går bare ut ifra det, så får jeg se 😃

Anonymkode: 906d6...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, juicyfruity said:

masse lykke til. ❤️❤️

 

Går rundt og venter på mensen nå (torsdag).så kan vi endelig prøve på nytt 🙂

Tusen takk ❤️ 

Har du fått negative tester? Vet du at mensen kommer? ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, vret said:

Tusen takk ❤️ 

Har du fått negative tester? Vet du at mensen kommer? ❤️ 

Ja, negative tester hver dag 🤭:( Var ikke en artig helg, men nå går det greit. Håper mensen kommer på torsdag så kan vi prøve videre. Desember skjer det! 😄 

Håper det skjer i November for deg altså :) Krysser fingrene! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg... jeg tror jeg er litt i sjokk 😭😭 ENDELIG!! Åh endelig!! 11DPO og PP7. Tok babyplan sin strimmel først, og den som før har vært blendahvit, var ikke blendahvit lenger 🥰🥰 dobbeltsjekket med en digital ❤️❤️ Herregud for en følelsesstorm, samtidig som jeg er helt rolig... 🙏🙏 Bare så ekstremt takknemlig!! 
har følt det litt på meg de siste par dagene, men som alle andre måneder har jeg prøvd roe meg med at det kan være hva-som-helst 😅 men ikke denne gangen! Jeg Er Gravid ❤️❤️
Og det litt morsomme er at termin (foreløpig) er på minis 3,5 års dag 😘

91CA2DD2-CE27-463F-91DD-B630FA127D9C.jpeg

1F3F2F8E-D058-46F8-9216-E2CCE3BEACF1.jpeg

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, vret skrev:

Jeg... jeg tror jeg er litt i sjokk 😭😭 ENDELIG!! Åh endelig!! 11DPO og PP7. Tok babyplan sin strimmel først, og den som før har vært blendahvit, var ikke blendahvit lenger 🥰🥰 dobbeltsjekket med en digital ❤️❤️ Herregud for en følelsesstorm, samtidig som jeg er helt rolig... 🙏🙏 Bare så ekstremt takknemlig!! 
har følt det litt på meg de siste par dagene, men som alle andre måneder har jeg prøvd roe meg med at det kan være hva-som-helst 😅 men ikke denne gangen! Jeg Er Gravid ❤️❤️
Og det litt morsomme er at termin (foreløpig) er på minis 3,5 års dag 😘

91CA2DD2-CE27-463F-91DD-B630FA127D9C.jpeg

1F3F2F8E-D058-46F8-9216-E2CCE3BEACF1.jpeg

Gratulerer! Så vanvittig kjekt! 🎉🎉💖💖🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest adinterim
29 minutter siden, vret skrev:

Jeg... jeg tror jeg er litt i sjokk 😭😭 ENDELIG!! Åh endelig!! 11DPO og PP7. Tok babyplan sin strimmel først, og den som før har vært blendahvit, var ikke blendahvit lenger 🥰🥰 dobbeltsjekket med en digital ❤️❤️ Herregud for en følelsesstorm, samtidig som jeg er helt rolig... 🙏🙏 Bare så ekstremt takknemlig!! 
har følt det litt på meg de siste par dagene, men som alle andre måneder har jeg prøvd roe meg med at det kan være hva-som-helst 😅 men ikke denne gangen! Jeg Er Gravid ❤️❤️
Og det litt morsomme er at termin (foreløpig) er på minis 3,5 års dag 😘

91CA2DD2-CE27-463F-91DD-B630FA127D9C.jpeg

1F3F2F8E-D058-46F8-9216-E2CCE3BEACF1.jpeg

Gratulerer! ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, vret skrev:

Jeg... jeg tror jeg er litt i sjokk 😭😭 ENDELIG!! Åh endelig!! 11DPO og PP7. Tok babyplan sin strimmel først, og den som før har vært blendahvit, var ikke blendahvit lenger 🥰🥰 dobbeltsjekket med en digital ❤️❤️ Herregud for en følelsesstorm, samtidig som jeg er helt rolig... 🙏🙏 Bare så ekstremt takknemlig!! 
har følt det litt på meg de siste par dagene, men som alle andre måneder har jeg prøvd roe meg med at det kan være hva-som-helst 😅 men ikke denne gangen! Jeg Er Gravid ❤️❤️
Og det litt morsomme er at termin (foreløpig) er på minis 3,5 års dag 😘

91CA2DD2-CE27-463F-91DD-B630FA127D9C.jpeg

1F3F2F8E-D058-46F8-9216-E2CCE3BEACF1.jpeg

ååååå så gøy! 🥳 gratulerer såååå mye

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...