Amatariel Skrevet 3. november 2020 #141 Del Skrevet 3. november 2020 1 time siden, frk.bie skrev: Er så trist å lei i dag.. Sambo har sovnet hver kveld så har ikke blitt noe sexing siden lørdag 😞 Tror jeg får positiv el test i dag.. For seint å legge inn aksjer i dag/morgen? Ikke for sent Jeg fikk EL hele tre dager etter positiv EL-test sist syklus, og man er jo fertil til og med dagen etter EL. Så du får holde mannen våken i dagene fremover! Kan forøvrig anbefale både morgen- og midt på dagen-kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 3. november 2020 #142 Del Skrevet 3. november 2020 Åhh, jeg gruer meg og gleder meg til å teste! Jeg kjenner at jeg kommer til å bli skuffet av negativ test, selv om vi bare er i PP2. Prøver å fokusere på at vi er heldige som har et barn, men jeg har så lyst til at hun skal ha søsken. Hadde EL 28.10, og venter mens 14.11. Når er det teoretisk mulig å få positiv test? Hadde tenkt å teste 10 DPO, men har jo litt lang lutealfase... Så gøy at vi allerede har noen på gravidlista 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 3. november 2020 #143 Del Skrevet 3. november 2020 På 2.11.2020 den 11.53, Aryamili skrev: Skjønner ikke hva som skjer, har ikke hatt kontroll på syklusen overhodet, og tok en test i dag for har vært litt uggen i magen. Hadde aldri trodd vi skulle bli gravide uten Letrozol 😳 Gratulerer så mye 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 3. november 2020 #144 Del Skrevet 3. november 2020 51 minutter siden, Pinto2013 said: Åhh, jeg gruer meg og gleder meg til å teste! Jeg kjenner at jeg kommer til å bli skuffet av negativ test, selv om vi bare er i PP2. Prøver å fokusere på at vi er heldige som har et barn, men jeg har så lyst til at hun skal ha søsken. Hadde EL 28.10, og venter mens 14.11. Når er det teoretisk mulig å få positiv test? Hadde tenkt å teste 10 DPO, men har jo litt lang lutealfase... Jeg har også IKM 14.11 😄 Jeg hadde EL ca 31. så da ligger du litt foran meg i DPO land. Vet mange har kunnet se noe på 9DPO. Men jeg tror jeg skal vente litt lenger denne gangen med å teste. Kanskje til 11 DPO, altså 11.11. Grugleder meg veldig selv. Tiden kan ikke gå fort nok, eller sakte nok.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 3. november 2020 #145 Del Skrevet 3. november 2020 2 timer siden, Amatariel skrev: Ikke for sent Jeg fikk EL hele tre dager etter positiv EL-test sist syklus, og man er jo fertil til og med dagen etter EL. Så du får holde mannen våken i dagene fremover! Kan forøvrig anbefale både morgen- og midt på dagen-kos Takk for alle svar 🥰 satser på vi rekker det 🤞🏼 Typisk at den ene uken han har det travelt og må jobbe overtid er denne uken.. begynner nesten å gi opp 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. november 2020 #146 Del Skrevet 3. november 2020 1 time siden, Pinto2013 skrev: Åhh, jeg gruer meg og gleder meg til å teste! Jeg kjenner at jeg kommer til å bli skuffet av negativ test, selv om vi bare er i PP2. Prøver å fokusere på at vi er heldige som har et barn, men jeg har så lyst til at hun skal ha søsken. Hadde EL 28.10, og venter mens 14.11. Når er det teoretisk mulig å få positiv test? Hadde tenkt å teste 10 DPO, men har jo litt lang lutealfase... Så gøy at vi allerede har noen på gravidlista 😁 Skjønner deg godt! Å skulle teste er både frykt og spenning... Hvor lang lutealfase man har tror jeg ikke har noe å si for når man kan få positiv test. Det er mer om man vil rekke å teste... før hadde jeg 10 dagers lutealfase, så da måtte jeg nesten teste 9dpo om jeg skulle få testet før mensen kom. Hvis man tester med en god tidligtest på konsentrert urin så er det mulig å skimte noe svakt (!) fra 8-9dpo. Selv har jeg opplevd å se noe på 9 dpo de gangene jeg har blitt gravid, men i sommer så jeg ingenting før 11 dpo plutselig, så det kan variere ja. Og man skal jo være bra sikker på når EL skjedde for å starte tidligtesting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 3. november 2020 #147 Del Skrevet 3. november 2020 8DPO litt pessimist, føler meg 0% gravid denne runden :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #148 Del Skrevet 3. november 2020 Flere som har murring ved eggløsning? Anonymkode: 11968...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #149 Del Skrevet 3. november 2020 Flere som opplever Clearblue sine digitale eggløsningstester som noe drit? Hele tre testholdere har blitt defekt på 3 PP'er. Først de to advanced og nå den enkle, rosa. Fikk fast smilefjes i går og er skikkelig øm i området rundt livmor så tipper den stemmer, men får ikke testet i dag fordi smilefjeset er der enda. Vi fortsetter å ha sex annenhver dag ut denne uka for å være sikker, men åååh det et sykt kjipe penger!? De er jo ikke akkurat billige, heller! Anonymkode: b4984...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 3. november 2020 #150 Del Skrevet 3. november 2020 Den over der er meg 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 3. november 2020 #151 Del Skrevet 3. november 2020 10 DPO og blendahvit test (tidlig test strimmel fra Billig-tester. Babyplan?) Men jeg har litt stikninger i ny og ne😬 og håper virkelig spiren sitter denne gangen. Jeg tror ikke jeg normalt har stikninger av denne typen mellom EL og mens 🤔 så det er vel et godt tegn? 😬 Hadde veldig trykk og ubehag 2dpo-5dpo, trolig EL 'symptomer'. Vet ikke om eggleder fikk såpass juling at det er den som 'gror' og helbreder seg og gir stikninger 😅 noen kommenterte på et innlegg at hun hadde opplevet at eggleder hadde fått skikkelig juling en gang ved eggløsning 🙈🙈 (gyn hadde sagt så) Prøve test igjen 12 DPO tenker jeg 😊🤞IKM er på lørdag ifølge appen 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 3. november 2020 #152 Del Skrevet 3. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Flere som opplever Clearblue sine digitale eggløsningstester som noe drit? Hele tre testholdere har blitt defekt på 3 PP'er. Først de to advanced og nå den enkle, rosa. Fikk fast smilefjes i går og er skikkelig øm i området rundt livmor så tipper den stemmer, men får ikke testet i dag fordi smilefjeset er der enda. Vi fortsetter å ha sex annenhver dag ut denne uka for å være sikker, men åååh det et sykt kjipe penger!? De er jo ikke akkurat billige, heller! Anonymkode: b4984...1d0 Hvordan blir de defekte? Når man får fast smilefjes skal den være der i 48 timer. Man får ikke testet før etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 3. november 2020 #153 Del Skrevet 3. november 2020 Noen andre som skal teste snart? Jeg er 6-7 dpo og tenkte å starte testing på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 3. november 2020 #154 Del Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, Dame1989 skrev: Noen andre som skal teste snart? Jeg er 6-7 dpo og tenkte å starte testing på torsdag Testet i dag, 10dpo. Ingenting. Prøver igjen 12dpo 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 3. november 2020 #155 Del Skrevet 3. november 2020 25 minutter siden, Dame1989 skrev: Hvordan blir de defekte? Når man får fast smilefjes skal den være der i 48 timer. Man får ikke testet før etter det Ja, det forklarer jo litt da! Tusen takk! Litt dumt, vel og vite, ettersom jeg ikke får testet til negativ test, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 3. november 2020 #156 Del Skrevet 3. november 2020 6 timer siden, vret skrev: Jeg har også IKM 14.11 😄 Jeg hadde EL ca 31. så da ligger du litt foran meg i DPO land. Vet mange har kunnet se noe på 9DPO. Men jeg tror jeg skal vente litt lenger denne gangen med å teste. Kanskje til 11 DPO, altså 11.11. Grugleder meg veldig selv. Tiden kan ikke gå fort nok, eller sakte nok.... Åhh, da blir det spennende mot midten av måneden, da! Jeg tror jeg skal prøve å vente til 10 DPO, også evt. teste annenhver dag, så ikke jeg bruker alt for mange tester.... Er jo så teit, jeg kan jo egentlig bare vente å se om mensen kommer, men det er jo så lenge til! 😅 Og føler det er litt mindre brutalt med negativ test først, og så mensen 🙈 6 timer siden, Amatariel skrev: Skjønner deg godt! Å skulle teste er både frykt og spenning... Hvor lang lutealfase man har tror jeg ikke har noe å si for når man kan få positiv test. Det er mer om man vil rekke å teste... før hadde jeg 10 dagers lutealfase, så da måtte jeg nesten teste 9dpo om jeg skulle få testet før mensen kom. Hvis man tester med en god tidligtest på konsentrert urin så er det mulig å skimte noe svakt (!) fra 8-9dpo. Selv har jeg opplevd å se noe på 9 dpo de gangene jeg har blitt gravid, men i sommer så jeg ingenting før 11 dpo plutselig, så det kan variere ja. Og man skal jo være bra sikker på når EL skjedde for å starte tidligtesting Okei, så da er det like mulig for meg (hvis jeg er gravid) å få positiv test tidlig, som hos kvinner med vanlig/kort lutealfase? Denne gangen er jeg rimelig sikker på EL med både positiv ELtest og symptomer. Så satser på å prøve 10 DPO 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. november 2020 #157 Del Skrevet 3. november 2020 2 minutter siden, Pinto2013 skrev: Åhh, da blir det spennende mot midten av måneden, da! Jeg tror jeg skal prøve å vente til 10 DPO, også evt. teste annenhver dag, så ikke jeg bruker alt for mange tester.... Er jo så teit, jeg kan jo egentlig bare vente å se om mensen kommer, men det er jo så lenge til! 😅 Og føler det er litt mindre brutalt med negativ test først, og så mensen 🙈 Okei, så da er det like mulig for meg (hvis jeg er gravid) å få positiv test tidlig, som hos kvinner med vanlig/kort lutealfase? Denne gangen er jeg rimelig sikker på EL med både positiv ELtest og symptomer. Så satser på å prøve 10 DPO Ja det er dager etter EL som har noe å si, ikke dager før mensen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 3. november 2020 #158 Del Skrevet 3. november 2020 1 time siden, supernaturalfan skrev: Testet i dag, 10dpo. Ingenting. Prøver igjen 12dpo 🤞 Krysser fingrene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 3. november 2020 #159 Del Skrevet 3. november 2020 ingen EL på meg idag.. bruker å ha det på CD 16 men SA har vel rotet det litt til 😅 skal prøve å lete etter den og ikke miste motet. og oppdatere listen så fort jeg finner EL. Gleder meg til å høre fra resten av dere h ordan det går videre i november 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 3. november 2020 #160 Del Skrevet 3. november 2020 3 timer siden, supernaturalfan skrev: 10 DPO og blendahvit test (tidlig test strimmel fra Billig-tester. Babyplan?) Men jeg har litt stikninger i ny og ne😬 og håper virkelig spiren sitter denne gangen. Jeg tror ikke jeg normalt har stikninger av denne typen mellom EL og mens 🤔 så det er vel et godt tegn? 😬 Hadde veldig trykk og ubehag 2dpo-5dpo, trolig EL 'symptomer'. Vet ikke om eggleder fikk såpass juling at det er den som 'gror' og helbreder seg og gir stikninger 😅 noen kommenterte på et innlegg at hun hadde opplevet at eggleder hadde fått skikkelig juling en gang ved eggløsning 🙈🙈 (gyn hadde sagt så) Prøve test igjen 12 DPO tenker jeg 😊🤞IKM er på lørdag ifølge appen 😶 krysser fingrene for deg 🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå