violet92 Skrevet 30. september 2020 #1 Skrevet 30. september 2020 Har datet en mann i 2 mnd. De siste to ukene har vi prøvd å møtes opptil flere ganger men han har avlyst i siste sekund. Han har alltid en unnskyldning, men føler meg lite prioritert. Etter 4 avlysningen på to uker så sa jeg at dette ikke funket så bra og at han ikke virker interessert når han bare avlyser. Han svarte bare unnvikende på det. Dette er 2 dager siden. Han har sendt meg et par fellessnaps som jeg ikke har svart på og nå ser jeg han har BLOKKERT meg på Snapchat. Kan se at jeg er blokkert og ikke bare slettet fordi han er borte på min liste . Er ikke dette rart når det var han som avviste meg ? Jeg sletter noen ganger folk jeg ikke vil ha der , men syntes liksom han virker bitter når han blokkerer?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Skrevet 30. september 2020 Han følte kanskje det var avsluttet og så ikke poenget med å ha deg der? Anonymkode: f771f...418 2
violet92 Skrevet 30. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han følte kanskje det var avsluttet og så ikke poenget med å ha deg der? Anonymkode: f771f...418 Ja pleier å slette ekser og sånn etter hvert jeg og, men reagerte på at han faktisk ikke bare slettet, men også blokkerte meg
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #4 Skrevet 30. september 2020 Mange driver med den blokkeringen. Siden du ikke har lyst til å fortsette med han, er det vel greit at dere ikke har kontakt videre. At han har blokkert deg, spiller vel ingen rolle for deg? Anonymkode: 99409...1aa
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #5 Skrevet 30. september 2020 Jeg også blokkerer flyktige tindermatcher fra snappen min når vi avslutter dating/chattingen. De trenger ikke se hva jeg legger ut på story og sånne ting. Lettere å blokkere enn å unnta de fra å se hva jeg legger ut og sånn. Anonymkode: faff2...060
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 Han holder nok på med noen andre. Dama blokkerte meg og når hun plutselig bestemte seg for at vi skulle ta en "pause". Den "pausen" varte så lenge utroskapen varte. Anonymkode: 5d069...e18
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Skrevet 1. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han holder nok på med noen andre. Dama blokkerte meg og når hun plutselig bestemte seg for at vi skulle ta en "pause". Den "pausen" varte så lenge utroskapen varte. Anonymkode: 5d069...e18 Anonymkode: 03e60...233 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå