Gå til innhold

Er det en tråd om "misjonen" her?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Med Johan Golden og Atle Antonsen?

Beste podcasten ever! Jeg følger fra før "kvinneguidens venner" og "Jan Thomas og Einar blir venner"  Liker begge to.

Men "misjonen" fikk meg til å le seriøst alene. Lå tilmed med angst en natt og lo! Da er det humor da 😄 men er det  noe  tråd om podcasten deres her? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, SoWhat? skrev:

Med Johan Golden og Atle Antonsen?

Beste podcasten ever! Jeg følger fra før "kvinneguidens venner" og "Jan Thomas og Einar blir venner"  Liker begge to.

Men "misjonen" fikk meg til å le seriøst alene. Lå tilmed med angst en natt og lo! Da er det humor da 😄 men er det  noe  tråd om podcasten deres her? 

Misjonen er noe av det bedre man kan høre på ja, og latteren sitter løst hver gang, men nei, tror ikke det finnes egen tråd om den pod'n.....jeg fant ingen i alle fall når jeg søkte:

https://forum.kvinneguiden.no/search/?q=Misjonen&quick=1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skrottefar skrev:

Misjonen er noe av det bedre man kan høre på ja, og latteren sitter løst hver gang, men nei, tror ikke det finnes egen tråd om den pod'n.....jeg fant ingen i alle fall når jeg søkte:

https://forum.kvinneguiden.no/search/?q=Misjonen&quick=1

Ja, fysøren det er bra. Akkurat den humoren jeg liker! De er dyktige da. Sånn ordentlig proffe. 

Jeg vet hvem Atle Antonsen er. Johan Golden et ny for meg. Men han er så bra 😄

Begge to da. Og jeg liker interaksjonen dem imellom 👍 glimrende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Ja, fysøren det er bra. Akkurat den humoren jeg liker! De er dyktige da. Sånn ordentlig proffe. 

Jeg vet hvem Atle Antonsen er. Johan Golden et ny for meg. Men han er så bra 😄

Begge to da. Og jeg liker interaksjonen dem imellom 👍 glimrende!

Golden er gull, rett og slett, han er så rolig og behersket når han kommer med det ene latterfremkallende etter det andre, og Antonsen ja, han er noe for seg selv, allikevel syns jeg han kan være den mest høylytte av de når han kommer med tiradene sine, og det kan av og til bli litt vel i overkant overdrevet.

Golden er forøvrig også fast deltager i Nytt på Nytt, og like rolig og behersket der :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skrottefar skrev:

Golden er gull, rett og slett, han er så rolig og behersket når han kommer med det ene latterfremkallende etter det andre, og Antonsen ja, han er noe for seg selv, allikevel syns jeg han kan være den mest høylytte av de når han kommer med tiradene sine, og det kan av og til bli litt vel i overkant overdrevet.

Golden er forøvrig også fast deltager i Nytt på Nytt, og like rolig og behersket der :)

 

Hehe, du har rett. Jeg har bemerket meg at Antonsen gjerne tar ordet, også "avbryter" Men det går greit. Johan Golden er fantastisk som du sier. Jeg hører dog latteren i stemmen som kveles iblant 😄 en hører at han vil le seg ihjel

Jeg er så happy for at jeg gadd høre på denne. Skjedde en natt jeg hadde angst. Og endte opp med å le flere ganger. Før jeg sovnet.

Kan anbefales som terapi rett og slett  😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Hehe, du har rett. Jeg har bemerket meg at Antonsen gjerne tar ordet, også "avbryter" Men det går greit. Johan Golden er fantastisk som du sier. Jeg hører dog latteren i stemmen som kveles iblant 😄 en hører at han vil le seg ihjel

Jeg er så happy for at jeg gadd høre på denne. Skjedde en natt jeg hadde angst. Og endte opp med å le flere ganger. Før jeg sovnet.

Kan anbefales som terapi rett og slett  😉

Fungerer det som terapi så er ingenting bedre enn dett, flott det hjalp deg i angsten, absolutt 😄;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Skrottefar skrev:

Fungerer det som terapi så er ingenting bedre enn dett, flott det hjalp deg i angsten, absolutt 😄;)

 

Hehe ja! Nå tar jeg oftest ting piano, men podcasten hjalp absolutt. Ler hver gang

 Mange ganger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, fro skrev:

Elsker de! 😊 har hørt på siden de var «kommisjonen» på Kanal 24 i 2006, tror jeg det var.

Så langt tilbake har jeg ikke hørt! Jeg visste bare sånn såvidt hvem Atle Antonsen var. Johan Golden var ganske ukjent. De er fantastisk bra. Digger den humoren der!  Jeg ler hver gang. Flere ganger. Helt alene 😄

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marimba skrev:

Digger misjonen :ler: satt og hørte på det når jeg dumpet over denne tråden.

 

Haha. Så bra. Hvilken episode hører du på? Den nyeste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Haha. Så bra. Hvilken episode hører du på? Den nyeste? 

Fredagens ja :) om han som delte opp innbetalingene til innkrevingssentralen :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fulgt de siden starten. Synd de gamle Kommisjonen podcastene er borte. Golden Duck'en hvor elsykkelen til Johan Golden ble stjålet på 7 sekunder etter at han hadde eid den i 22 minutter er noe av det beste jeg har hørt på norsk radio. 
 

Anbefaler også "Alt du sier er feil, Espen" med Espen Thoresen og Kristopher Schau, Kris på Kripos og Konspirasjonspodden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gato skrev:

 

Haha. Digger de lokalnyhetene de leser opp 😄 og leserbrev fra indignerte leser:-) så sjukt bra! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gasellen skrev:

Har fulgt de siden starten. Synd de gamle Kommisjonen podcastene er borte. Golden Duck'en hvor elsykkelen til Johan Golden ble stjålet på 7 sekunder etter at han hadde eid den i 22 minutter er noe av det beste jeg har hørt på norsk radio. 
 

Anbefaler også "Alt du sier er feil, Espen" med Espen Thoresen og Kristopher Schau, Kris på Kripos og Konspirasjonspodden. 

Ja! Det med elsykkelen! Fantastisk!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Marimba skrev:

Fredagens ja :) om han som delte opp innbetalingene til innkrevingssentralen :skratte:

Ja,fysøren 😄 at det er mulig. Kan le seg ihjel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvilken episode og hvilken bensinstasjon. Men de som hadde pølser til ti kr stykket. Og endret på det. Og folk ble helt Koko. Herregud som jeg lo. Folk er så sprø. Og det formidler disse to på en fantastisk bra måte! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Gasellen skrev:

Har fulgt de siden starten. Synd de gamle Kommisjonen podcastene er borte. Golden Duck'en hvor elsykkelen til Johan Golden ble stjålet på 7 sekunder etter at han hadde eid den i 22 minutter er noe av det beste jeg har hørt på norsk radio. 
 

Anbefaler også "Alt du sier er feil, Espen" med Espen Thoresen og Kristopher Schau, Kris på Kripos og Konspirasjonspodden. 

Ja, herregud. Den sykkelepisoden er helt...unik. Jez, som jeg lo. Når du sitter alene og jeg ufrivillig ler høyt, så føler enn seg koko av en eller annen grunn. Men helt umulig å la være! På 7 sekunder 🙂 og bytta pose!  Jez!! Ohmygod

 Har hørt den tre ganger faktisk. Er så bra! 

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, fro skrev:

Elsker de! 😊 har hørt på siden de var «kommisjonen» på Kanal 24 i 2006, tror jeg det var.

Samme her. Var stor stas da de "gjennopstod"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...