AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #21 Skrevet 30. september 2020 22 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Ja? Brukes som screening test i livmorhalsprogrammet blant annet. Så det er en test som alt annet man kan ta en test for. I de fleste tilfeller så fixer kroppen det selv, men har man HPV så er det jo greit å få det avklart - man ble kvitt det/ble ikke kvitt det, og det er jo ikke sikkert at alle de 10 man har sex med blir kvitt HPV viruset like lett. Det er jo en seksuelt overførbar sykdom, så i den grad man har seg med folk man bryr seg om så er det jo fint å vite om man er frisk eller ei. Takk for svar. Livmorhalsprøve tar jeg jevnlig. Hadde nesten håpet på at det var mulig å ta en vanlig kjønnssykdoms-test. Anonymkode: a57c5...afc
Gjest Lisa Rowe Skrevet 30. september 2020 #22 Skrevet 30. september 2020 Jeg har kun oralsex med faste partnere.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #23 Skrevet 30. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, men det finnes forskjellige typer HPV. Bare et fåtall kan føre til kreft. Her i Norge er de fleste jenter vaksinert mot disse ila oppveksten; det er derimot mindre normalt blant gutter (hvorfor vet jeg ikke). Anonymkode: 5e8b9...63a Menns liv blir sett på som mindre verdt. Likestilling bare når det passer kvinner. Anonymkode: 17ff8...084
Jr.Garcon Skrevet 30. september 2020 #24 Skrevet 30. september 2020 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Livmorhalsprøve tar jeg jevnlig. Hadde nesten håpet på at det var mulig å ta en vanlig kjønnssykdoms-test. Anonymkode: a57c5...afc Da er du nok trygg 😊 Men det er mulig å be om en slik test hos gynekologen - Volvat f.eks reklamerer for det mener jeg , så tar man en HPV test samtidig som en tar klamydia test for eksempel. Endret 30. september 2020 av Jr.Garcon
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #25 Skrevet 1. oktober 2020 2 timer siden, Jr.Garcon skrev: Da er du nok trygg 😊 Men det er mulig å be om en slik test hos gynekologen - Volvat f.eks reklamerer for det mener jeg , så tar man en HPV test samtidig som en tar klamydia test for eksempel. Tusen takk for tips! Det visste jeg ikke. Vurderer sterkt å ta vaksinen nå. Er glad jeg er prippen og har ganske høy terskel for å involvere meg med menn seksuelt Anonymkode: a57c5...afc 1
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2020 #26 Skrevet 1. oktober 2020 Hvordan blir sugingen eller slikkingen hvis man skal bekymre seg for alt, tilliten med å ha sex gir også tillt for å være sykdomsfri. Det er nok derfor jeg er nøyere med å utveksle telefon nummer enn å bruke kondom... "renslighet og ærlighet er en tillitsvekker"
Jr.Garcon Skrevet 1. oktober 2020 #27 Skrevet 1. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tips! Det visste jeg ikke. Vurderer sterkt å ta vaksinen nå. Er glad jeg er prippen og har ganske høy terskel for å involvere meg med menn seksuelt Anonymkode: a57c5...afc Hehe, ja det kan være lurt å ha det😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå