Gå til innhold

Apple watch og trening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt min apple watch 5 i noen uker nå, og mister helt motet av den.. 

Har tidligere hatt Garmin, Polar og sist fitbit og syntes alle av de har fungert veldig bra.

I følge apple watchen min forbrenner jeg i snitt rundt 350 aktive kalorier pr dag, mens jeg har ca 1300-1400 "resting" kalories pr dag i snitt.  Vet dere om klokken er nøyaktig? For jeg har gått opp noe sinnsykt i det siste, vanligvis har jeg kunne spise hva som helst uten å legge på meg, men nå har jeg nok gått opp 10kg over tre mnd. Jeg spiser under 1600 kal pr dag, men går ikke ned. 

Så er det treningsmålet til apple. Hva skal man gjøre for å nå dette? Hvis jeg løper etter sønnen min som skal lære seg å sykle i ca 20 min, så kan klokka si at det var 5 min trening. Går jeg en vanlig tur teller dette kanskje som 2 minutter.  Jeg jobbet med en ryddesag i en bratt bakke i nesten en time, var helt gjennomsvett av all balanseringen osv. Dette fikk jeg ikke et eneste minutt for.

Jeg har veldig lav puls, så kan det være derfor? At Apple mener det ikke er trening så lenge man ikke er over et visst tall? Har prøvd og google litt om dette, men finner ikke ut stort. 

Anonymkode: a430f...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...