AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #21 Skrevet 1. oktober 2020 På 30.9.2020 den 9.42, AnonymBruker skrev: Det er faktisk ikke så enkelt som å holde neglene korte så får de ikke kort seg. Jeg klippet og filet negler hver kveld, enda så våknet hun opp og så ut som hun var blitt angrepet av ninjaer neste morgen. Eksembaby, så hun klødde og kloret til den store gullmedalje. Vær så snill, ikke tro at bare fordi deres babyer ikke trengte klorevotter så er det noe galt med de foreldrene som trengte det til sine barn. Anonymkode: 5e87a...77e Dette er jo noe annet. Det er ikke slik at majoriteten av babyer har eksem. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette trodde jeg og med første barnet. Nå har jeg en to åring med tykt langt hår som fortsatt har skurv...Minstemann har også skurv og denne gangen fjerner jeg det. Mye lettere å få det bort nå enn når håret blir tykt og langt. Anonymkode: fb4f0...0a4 Om toåringen din har utslett som likner på skurv i hodebunnen, heter det seboreisk eksem. Du kan reseptfritt kjøpe shampo på apoteket som fjerner dette. Å fjerne skurv på baby vil ikke gjøre noe til eller fra om den får eksem når den blir eldre. Anonymkode: aa944...82e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #22 Skrevet 1. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo noe annet. Det er ikke slik at majoriteten av babyer har eksem. Om toåringen din har utslett som likner på skurv i hodebunnen, heter det seboreisk eksem. Du kan reseptfritt kjøpe shampo på apoteket som fjerner dette. Å fjerne skurv på baby vil ikke gjøre noe til eller fra om den får eksem når den blir eldre. Anonymkode: aa944...82e Det ligner ikke på bildene av seboreisk eksem jeg finner på internett. Det ser ut som skurv - det er ikke rødt eller ser ut som utslett. Anonymkode: fb4f0...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #23 Skrevet 1. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo noe annet. Det er ikke slik at majoriteten av babyer har eksem. Anonymkode: aa944...82e Det er heller ikke sånn at majoriteten av babyer bruker klorevotter. Anonymkode: 5e87a...77e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #24 Skrevet 1. oktober 2020 Skurv går ikke alltid bort av seg selv nei, vi har nettopp fått bort alt på 4åringen vår.. vi brukte votter når hun sov, både pga kloring og på grunn av kalde hender når hun sov👍🏻Var ikke nødvendig på nestemann , så behovene er ulike😊 Anonymkode: a6200...95f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå