AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Har en kompis jeg var ute å tok noen øl med. Kjent han noen år via et vennepar. Han hadde planer senere på kvelden så ble ikke lenge. Han avsluttet med å si vi må gjenta dette. Bor 15 min gange fra meg. Hvordan treffe han igjen? Tenkte å lede samtalen inn på en bedre øl jeg har siden vi begge er ølintressert. Tenker det blir litt mer naturlig da, men faren for at det går ut ingenting er jo der. Forslag til møte 2? Anonymkode: c91df...214
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Send en mld og skriv "hei! Lyst å finne på noe på fredag? Gå en tur eller ta noen øl for eksempel?" Det er faktisk ikke verre enn det. Jeg gjorde det i sommer og fyren fikk litt bakoversveis da han svært sjeldent opplever at jenter tar initiativ, men takket ja. Nå er jeg kjæreste med vedkommende. Så det kan jeg si anbefales. Anonymkode: a0a73...b1d 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #3 Skrevet 30. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Send en mld og skriv "hei! Lyst å finne på noe på fredag? Gå en tur eller ta noen øl for eksempel?" Det er faktisk ikke verre enn det. Jeg gjorde det i sommer og fyren fikk litt bakoversveis da han svært sjeldent opplever at jenter tar initiativ, men takket ja. Nå er jeg kjæreste med vedkommende. Så det kan jeg si anbefales. Anonymkode: a0a73...b1d Det var noe lignende jeg gjorde på date/møte 1 skal noen ærend i byen vil du ta en øl etterpå? Anonymkode: c91df...214 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Nå har vi truffet hverandre 3 ganger. En øl, hjemme hos meg og hjemme hos han. La opp til date 3 med å si han kan komme å teste ut kokkeferdighetene mine. Det ville han avtalte ikke tid. Er litt bekymret for at vi kan gå lei. Noen mener det går av seg selv. Kjøpte inn et spill men sist ble det liggende. Fortsatt litt usikker på hvor vi står men må ta det litt som det kommer. Hva kan jeg gjøre for å finne på noe kjekt? Noe som gjør at han/vi ikke går lei. Er lett å ha med å gjøre. Anonymkode: c91df...214
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 Herregud, for noe opplegg. Tror du passer best som single, når du ikke klarer å organisere dette på egenhånd. Anonymkode: b89a0...024 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå