AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Jeg googlet noe angående Micahel Jackson og så kom jeg over dette (men uten video): "A damning secret never-before-seen videos shows Michael Jackson frolicking in a hotel room with two young boys. The unsettling footage shows the pop star engaging in aggressive, foul-mouthed role-play sessions with the boys on a bed in his hotel suite. It was filmed in a secluded resort and Jackson was the only adult present in the room. The footage, which has been circulating underground in show-business circles for the last few years, once again raises questions about the child abuse allegations that dogged the King of Pop in life and death." https://www.topfash.org/people/star/michael-jackson-caught-on-camera-frolicking-in-hotel-room-with-underage-children.h/ Men når man prøver å følge linken kommer man ikke til noen sak. Kan dette ha vært en video som har blitt slettet? Eller er et mulig at det kan være en oppdiktet nyhet? Den finnes på flere nyhetssider/sladdersider, eller det vil si finnes ikke. Den kommer opp i søk, men ingen sak og ingen video når man prøver å følge linken. Anonymkode: d8c25...3fc
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Fake. De lever av klikk, og lager fake sider som dette for å tiltrekke seg folk som tror de surfer på legitime sider. Anonymkode: c9d0b...87a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Nåh...jeg fant saken, og videoen finnes selvsagt ikke Den er bare påstått sett av forfatteren til en ny bok om han: https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/bizarre-michael-jackson-home-video-22334058 TS Anonymkode: d8c25...3fc
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Michael Jackson var/er en media elsker å mobbe. Han var jo ikke akkurat A4. Nitrist at man ikke kan være seg selv og litt rar. Anonymkode: 518c2...880 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå