Gå til innhold

Ingen kvinner liker penisen min...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det skjer gang på gang. Jeg får god kontakt med en jente og vi snakker og har en god tone. Så er tiden inne for at jeg deler et bilde av penis og hver gang blir jeg blokkert, en sa direkte at hun ble kvalm. Jeg fatter ikke at penisen min kan være så stygg, jeg har sammenlignet den med andre erigerte peniser på nettet og den ser ikke særlig annerledes ut, den er heller ikke så liten.

Hva er det som gjør at dere får avsmak på en penis? Hvorfor godtar dere noen peniser, men ikke andre?

Anonymkode: 65f29...a1e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv igjen.🥱

Anonymkode: a6575...34a

• Liker 37
Skrevet

Så dum er du ikke!!

Anonymkode: d586d...c16

• Liker 17
Skrevet

Her er problemet at du sender bilder av pikken din.

Det er generelt få jenter som er interessert i det i blikjent- fasen. 

Det er altså deg det er noe galt med, ikke pikken din. 

Anonymkode: 3addd...70d

• Liker 26
Skrevet

Er dette en trolletråd? 😂 Hva får deg til å tro at den tiden er inne? Har hun bedt deg om det? 

Anonymkode: 5eaff...959

• Liker 12
Skrevet

Ikke send bilde av penisrn din. De fleste vil ikke ha det  og det er ulovlig å sende til noen som ikke vil ha. 

Anonymkode: 80b95...865

• Liker 13
Skrevet

Kanskje du blir blokka for det ikke er innafor å sende bilde av penisen sin..

Neste gang dropp å send bilde av den

Anonymkode: cf42f...6d9

• Liker 7
Skrevet

Haha. Lenge siden jeg har vært i "bli kjent" fasen, i min tid fantes det heldigvis ikke "tiden inne for et penisbilde". 

Neida, den der går jeg ikke på, ingen tror at penisbilder er en obligatorisk (eller ønsket) del av å bli kjent. 

• Liker 11
Skrevet

Om du sender penisbilde uoppfordret så er det nok grunnen. 

Anonymkode: f2f11...0f3

• Liker 5
Skrevet

Det er litt vanskelig for oss å si hva som er problemet. Jeg foreslår at i forkant av neste allmøte på jobb sender du ut en fellesepost til alle med bilde. Og så kan dere diskutere hva som er problemet. Det er sikkert noen der som vil hjelpe deg.

Anonymkode: a4f23...d49

• Liker 22
Skrevet

Et tips hvis du vil fortsette å ha kontakt med ei jente. IKKE send bilde av penisen din med mindre de ber om det. Det er ikke så hyggelig for folk å få bilder av kjønnsorgan av noen du nettopp har blitt kjent med er det vel? Da virker du desperat. Det er ikke penisen din det er noe galt med. Det er det at du sender sånne bilder som gjør at de blokkerer deg. 

Skrevet

Problemet er nok ikke penisen din, men det at du sender bilde av den. Jeg kan ikke tro at alle de du har sendt bilde til har bedt om å få tilsendt bilde? Ingen menn jeg har datet har noengang sendt meg bilde av penisen sin. Det bør ikke du gjøre heller med mindre de ber deg om det, og da at det er deres forslag, og ikke ditt!

Anonymkode: 388e1...41b

• Liker 4
Skrevet

Hm ok, skal prøve å la være å sende neste gang.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer gang på gang. Jeg får god kontakt med en jente og vi snakker og har en god tone. Så er tiden inne for at jeg deler et bilde av penis og hver gang blir jeg blokkert, en sa direkte at hun ble kvalm. Jeg fatter ikke at penisen min kan være så stygg, jeg har sammenlignet den med andre erigerte peniser på nettet og den ser ikke særlig annerledes ut, den er heller ikke så liten.

Hva er det som gjør at dere får avsmak på en penis? Hvorfor godtar dere noen peniser, men ikke andre?

Det kjente stadiet "sende bilde av penisen" 🤣

Anonymkode: c5998...406

• Liker 13
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor godtar dere noen peniser, men ikke andre?

Handler nok helst om hvorvidt jeg er kjæresten til han penisen er festa på.

Anonymkode: 52efa...6c4

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler nok helst om hvorvidt jeg er kjæresten til han penisen er festa på.

Hva er vi menn da ?

Objekter som ting er festet på ?

Ccc.....

Anonymkode: 5964a...cf2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er vi menn da ?

Anonymkode: 5964a...cf2

Helt uinteressante, med mindre dere er kjæresten min

• Liker 8
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hm ok, skal prøve å la være å sende neste gang.

Du skal ikke bare prøve å la vær, du skal la vær.

Anonymkode: 550c0...9be

• Liker 11
Skrevet

Haha, trolletråd.

nice try.

Anonymkode: 53c4b...cf9

• Liker 1
Skrevet

Du sender bare ikke til nok jenter TS. Mange jenter vil av en eller annen grunn være utilgjengelig eller uinteressert. Sender du til f.eks bare 10 stykk er det ingen grunn til å forvente at en jente skal like det. Sender du til 100 på vennelisten din på facebook vil du få noen som liker det. Ikke sånn at menn sender penisbilder i årevis om de bare får kjeft. De får noen gode tilbakemeldinger og som holder motivasjonen oppe

Stå på! Ikke kast bort tid på å prate med dem før du sender.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...