AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Jeg vil trene styrketrening for å bygge muskler i rumpa jeg vil verken gå opp eller ned i vekt! Vil holde vekten min stabil som mulig da Jeg er fornøyd og kun ønsker muskel i rumpa. jeg har skjønnt jeg må få i meg masse proteiner, men skjønner ikke greia med kalori inntak? Jeg vil jo ikke legge på meg? 1-2 kg opp, går helt fint! Men vil egentlig ikke opp i vekt? Hvordan gjør jeg det da Anonymkode: 984d9...129
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Står også at jeg må få i meg mer kalorier enn jeg fortennener. Da legger jeg på meg? Noe jeg ikke vil Anonymkode: 984d9...129
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Hvis du vil bygge muskler, men verken gå opp eller ned i vekt, må du gå ned i fettprosent, og være i kaloribalanse. Hvis du skal øke proteininntaket og spise like mange kalorier som før, må du spise mindre fett og/eller karbohydrat. Du trenger ikke å få i deg "masse" proteiner. Men du trenger å få i deg nok, og ikke minst jobbe med de musklene du vil bygge. Anonymkode: 88ad6...890
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vil bygge muskler, men verken gå opp eller ned i vekt, må du gå ned i fettprosent, og være i kaloribalanse. Hvis du skal øke proteininntaket og spise like mange kalorier som før, må du spise mindre fett og/eller karbohydrat. Du trenger ikke å få i deg "masse" proteiner. Men du trenger å få i deg nok, og ikke minst jobbe med de musklene du vil bygge. Anonymkode: 88ad6...890 Så viktigste for meg er å få i meg nok proteiner? Anonymkode: 984d9...129
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå