AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Vurderer å søke litt hjelp hos naturterapeut og da spesifikt i ernæringsterapi. Etter å sett en video på youtube- skjoldbruskjertelen, ble jeg imponert over naturterapeutens kunnskaper rundt lavt stoffskifte. Noen som har erfaring med naturterapeuter og håranalyse?. Hva ligger prisen på? Anonymkode: 5cd06...1b4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Hvilke symptomer har du? Anonymkode: 82294...358
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Har lavt stoffskifte og mange symptomer relatert til dette. Lite energi, konsentrasjonvansker, hukommelsetap etc. Anonymkode: 5cd06...1b4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Det var leit å høre. Jeg har dessverre ikke noe konkret til deg. Bare minner deg på at i din situasjon er du ekstra sårbar for å bli utnyttet av diverse svindlere og kvakksalvere. Anonymkode: 82294...358 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lavt stoffskifte og mange symptomer relatert til dette. Lite energi, konsentrasjonvansker, hukommelsetap etc. Anonymkode: 5cd06...1b4 Hvis du har lavt stoffskifte, er det ingen naturmedisin som kan hjelpe deg. Du må til lege for å få tabletter slik at du kan få nivåene dine normale igjen. Anonymkode: f8715...af1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har lavt stoffskifte, er det ingen naturmedisin som kan hjelpe deg. Du må til lege for å få tabletter slik at du kan få nivåene dine normale igjen. Anonymkode: f8715...af1 Da forstår jeg at du ikke har fått den innsikten jeg har fått.. Ift Hypotyreose er det ikke kun medisinen som nødvendigvis må til, men også prosesser i kroppen som må fungere hvis medisinen skal bli tatt opp av kroppen. Dette virket naturterapeuten å kunne mye faglig om. De kan også mye om vitaminer og mineraler og kroppens påvirkningen rundt dette ved Hypotyreose. Etter å ha sett en ispirerende og meget kunnskapssrik video, av en naturterapeut, føler jeg han kan mye mer enn en fastlege. Jeg går på medisiner, men ble dårligere på dem. Anonymkode: 5cd06...1b4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da forstår jeg at du ikke har fått den innsikten jeg har fått.. Ift Hypotyreose er det ikke kun medisinen som nødvendigvis må til, men også prosesser i kroppen som må fungere hvis medisinen skal bli tatt opp av kroppen. Dette virket naturterapeuten å kunne mye faglig om. De kan også mye om vitaminer og mineraler og kroppens påvirkningen rundt dette ved Hypotyreose. Etter å ha sett en ispirerende og meget kunnskapssrik video, av en naturterapeut, føler jeg han kan mye mer enn en fastlege. Jeg går på medisiner, men ble dårligere på dem. Anonymkode: 5cd06...1b4 😂😂😂😂 Anonymkode: 1b43d...7a1 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #8 Skrevet 30. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: 😂😂😂😂 Anonymkode: 1b43d...7a1 TS- Disse smileyene vitner om lite kunnskap om emnet. Selvsagt må en ha tilskudd av Tyroksin. Ikke svar folk når du har null peiling. Anonymkode: 5cd06...1b4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #9 Skrevet 30. september 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS- Disse smileyene vitner om lite kunnskap om emnet. Selvsagt må en ha tilskudd av Tyroksin. Ikke svar folk når du har null peiling. Anonymkode: 5cd06...1b4 Såklart man må. Naturterapeuten jeg ler av. Anonymkode: 1b43d...7a1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #10 Skrevet 30. september 2020 Anbefaler deg da en video på youtube- Skjoldbruskkjertelen del 1,2 og 3. Dette går under ernæringsterapi, naturlig nok. Det er mye en må sette seg inn i når det gjelder Hypotyreose. Har lest en del bøker, og fikk mange aha opplevelser i fra videoen. Tror nok jeg har overbevist meg selv her 😊 Allmenne leger skulle absolutt jobbet mer tverrfaglig og samarbeidet med ulike terapeuter. De ser ikke helheten og dermed inkompetanse. Der pasienter går syk og udiagnotisert i årevis. Anonymkode: 5cd06...1b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå