Gå til innhold

Naturterapeut, erfaring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer å søke litt hjelp hos naturterapeut og da spesifikt i ernæringsterapi. Etter å sett en video på youtube- skjoldbruskjertelen, ble jeg imponert over naturterapeutens kunnskaper rundt lavt stoffskifte. Noen som har erfaring med naturterapeuter og håranalyse?. Hva ligger prisen på?

Anonymkode: 5cd06...1b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke symptomer har du?

Anonymkode: 82294...358

Skrevet

Har lavt stoffskifte og mange symptomer relatert til dette. Lite energi, konsentrasjonvansker, hukommelsetap etc. 

Skrevet

Det var leit å høre. Jeg har dessverre ikke noe konkret til deg. Bare minner deg på at i din situasjon er du ekstra sårbar for å bli utnyttet av diverse svindlere og kvakksalvere.

Anonymkode: 82294...358

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lavt stoffskifte og mange symptomer relatert til dette. Lite energi, konsentrasjonvansker, hukommelsetap etc. 

Hvis du  har lavt stoffskifte, er det ingen naturmedisin som kan hjelpe deg. Du må til lege for å få tabletter slik at du kan få nivåene dine normale igjen.

Anonymkode: f8715...af1

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du  har lavt stoffskifte, er det ingen naturmedisin som kan hjelpe deg. Du må til lege for å få tabletter slik at du kan få nivåene dine normale igjen.

Anonymkode: f8715...af1

Da forstår jeg at du ikke har fått den innsikten jeg har fått.. Ift Hypotyreose er det ikke kun medisinen som nødvendigvis må til, men også prosesser i kroppen som må fungere hvis medisinen skal bli tatt opp av kroppen. Dette virket naturterapeuten å kunne mye faglig om. De kan også mye om vitaminer og mineraler og kroppens påvirkningen rundt dette ved Hypotyreose. Etter å ha sett en ispirerende og meget kunnskapssrik video, av en naturterapeut, føler jeg han kan mye mer enn en fastlege. 
Jeg går på medisiner, men ble dårligere på dem. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da forstår jeg at du ikke har fått den innsikten jeg har fått.. Ift Hypotyreose er det ikke kun medisinen som nødvendigvis må til, men også prosesser i kroppen som må fungere hvis medisinen skal bli tatt opp av kroppen. Dette virket naturterapeuten å kunne mye faglig om. De kan også mye om vitaminer og mineraler og kroppens påvirkningen rundt dette ved Hypotyreose. Etter å ha sett en ispirerende og meget kunnskapssrik video, av en naturterapeut, føler jeg han kan mye mer enn en fastlege. 
Jeg går på medisiner, men ble dårligere på dem. 

😂😂😂😂

Anonymkode: 1b43d...7a1

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂

TS-

Disse smileyene vitner om lite kunnskap om emnet. Selvsagt må en ha tilskudd av Tyroksin. Ikke svar folk når du har null peiling. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS-

Disse smileyene vitner om lite kunnskap om emnet. Selvsagt må en ha tilskudd av Tyroksin. Ikke svar folk når du har null peiling. 

Såklart man må. Naturterapeuten jeg ler av. 

Skrevet

Anbefaler deg da en video på youtube- Skjoldbruskkjertelen del 1,2 og 3. Dette går under ernæringsterapi, naturlig nok. 

Det er mye en må sette seg inn i når det gjelder Hypotyreose. Har lest en del bøker, og fikk mange aha opplevelser i fra videoen.

Tror nok jeg har overbevist meg selv her 😊

Allmenne leger skulle absolutt jobbet mer tverrfaglig og samarbeidet med ulike terapeuter. De ser ikke helheten og dermed inkompetanse. Der pasienter går syk og udiagnotisert i årevis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...