AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Hei Jeg er på arbeidsrettet tiltak gjennom nav per idag. Jeg og min kontaktperson på tiltaket har blitt enige om at vi stopper tiltaket nå snart, fordi jeg har helsemessige utfordringer, som jeg må finne ut av og medisiner, før jeg kan starte på tiltaket igjen. Dermed har nav på vegne av meg, etterspurt spesialist erklæring til en nevropsykolog. Som dere ser på brevet så står det at jeg er blitt grundig utredet og behandlet, hvorfor skal jeg da til nevropsykolog? Jeg har vært hos nevrolog, er det noe forskjell?? Vi har ikke snakket om veien etter dette eller i mellom. Altså når jeg stopper på tiltaket nå snart, og venter på å få snakke med nevropsykolog og prøve ut flere medisiner, skal jeg da på aap? Anonymkode: 17f35...59d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Skal forresten også til psykolog Ts Anonymkode: 17f35...59d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Det er to helt forskjellige ting : nevrolog og nevropsykolog Anonymkode: 36d41...de3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Nevrolog for hodepine og nakkesmerter. Nevropsykologi for utredning av ADHD/ autisme evnt Anonymkode: 54c76...f77
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nevrolog for hodepine og nakkesmerter. Nevropsykologi for utredning av ADHD/ autisme evnt Anonymkode: 54c76...f77 Ok... adhd/autisme osv,,, det påvirker vel ikke smertene jeg har?? Anonymkode: 17f35...59d
Sunset90 Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 (endret) Nevropsykolog for og finne ut årsaken til hvorfor du har ustabilt oppmøte. Og fungere i tiltak. Mange ting kan vell være sammensatte av flere ting. Men Nav vet vell best? Ikke uvanelig og bli henvist hit og dit om det ikke fungerer i tiltak, da de tror det kan ha en eller annen psykisk sammenheng. Endret 29. september 2020 av Sunset90
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 Nevropsykolog gir en utredning som gir pekepinn på evnenivåer, ev psykiske diagnoser, sammenheng mellom fysiske plager og psykiske plager og hvordan arbeidsevnen er oppi alt dette og mer. Noe helt annet enn nevrolog altså. Utredningen er gjort på ca 6 timer, så det er en lang dag. Anonymkode: 2b01f...dee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå