Julie Skrevet 30. september 2020 #21 Skrevet 30. september 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh ja en slik bil vil jeg gjerne ha! Men har alle et eget bur? Mine må være separert 😕 de er gode venner ellers, men den ene blir fort stresset hvis den må sitte trangt oppå den andre hunden i et bur, han knurrer til den andre hunden for å få plass, vil ikke at det skal eskalere til noe bitt... Anonymkode: 17513...d94 Nei, for å utnytte bagasjerommet maksimalt og mest mulig fleksibelt så gikk jeg for en slik løsning fremfor ordinært bur: De to minste ligger sammen på ene siden, størstemann på motsatt side. Innimellom kjører jeg kun med en hund, da bruke jeg den ledige halvdelen som bagasjerom. Det er mulig å kjøpe tilhørende gitterdør og montere, men ikke hatt behov for det (alle tre er opplært til at de ikke får hoppe ut så fort bagasjeromsdøra åpnes)
Morten1 Skrevet 30. september 2020 #22 Skrevet 30. september 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Vil ikke anbefale at det er gjort noe med veggen til lasterommet i små varebiler, det kan fort bli veldig dyrt hvis en blir stoppa og varerommet er for lite. Omregistreringskrav til personbil koster mye!! Får en tak i liten varebil med gitter i stedet for pleksiglass til lasterommet er det en fordel hvis en skal ha med hund. Anonymkode: ff984...891 Man gjør ingenting med veggen i en varebil, comfortvegg er det enkelte varebiler som har som tillegg, mange nye varebiler den dag i dag har det som standard. Dette er vegger som er godkjent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå