AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Skrevet 29. september 2020 Flyttet inn i et helt nytt rekkehus. Ila sommeren hadde jeg ofte veranda døren oppe. Stadig vekk fant jeg en stooor svart katt i 2 etasje, som lå i vasken 😂 Vasken var av stein og var kald, så sikkert derfor? Fant den ofte der, den sov. Jeg løftet den alltid ut, veldig snill og kosete pus. Ganske feit også, så den får mat et eller annet sted! Den maste aldri på mat heller, noe som jeg ikke ville gitt den uansett. jeg så aldri når den snek seg inn, jeg bare fant den oppe 😂 tro meg jeg skvatt første gangen! Nå har jeg blitt venn med katten, og har latt den få ligge der i vasken noen ganger, ila sommeren. Hver kveld gikk den. men nå er der kjøligere i været, og veranda døra mi er lukket... den står utenfor og vil inn, opp i andre etasje og oppi sten vasken 😂 er det umoralsk av meg å slippe den inn? Den er fin, ren, feit og har tydelig en eier. Som sagt maser den aldri på mat, vil bare ligge i vasken. Og den skal alltid dra på kvelden. kanskje det bare er en lat katt, som blir satt ut på morningen, men den vil helst være inne? 😅 kan jeg slippe fine pusen inn eller burde jeg ignorere den (i forhold til eier?) Jeg er hjemme fra jobb kl 17, den pleier komme kl 18, og vil gå kl 20 🤣 som en fast rutine Anonymkode: cffc6...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Skrevet 29. september 2020 Nei du skal ikke slippe inn fremmede katter. Det er sånn de finner ut at de ikke skal gå hjem. Anonymkode: 6577b...371 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Skrevet 29. september 2020 Vi hadde en nabokatt som kom inn til oss for kos og soving. Hun bodde sammen med flere småunger og kom nok for å få litt fred 😊 Du kan skrive en lapp og henge på katten når den går, evt henge opp en lapp på oppslagstavle/Facebook-gruppe for nabolaget og fortelle eier hva den driver med Anonymkode: 0fb5e...006 2
Kenelz Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Ta katten inn og prøv å finn eieren 😊 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Skrevet 29. september 2020 Vi har og en nabo katt som kommer innom ofte og vil ha mat. Mat fikk den da ,så søv den noen ganger i huset hos oss og gikk etterpå videre. Eldre katt ,feit og. Ville kose seg ofte i starten. Fanga noen skogsmus og små fugler å satt de på platingen foran huset. Så ble den borte en stund og dukka opp igjen etterhvert. Vil ha mat. Fikk mat ,spiste og gikk. Ingen kos lenger. Etterhvert slutta jeg å gi den mat da huset vart er ikke katt restaurant liksom. Skulle bare mangle ..... Anonymkode: ef99c...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #6 Skrevet 29. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde en nabokatt som kom inn til oss for kos og soving. Hun bodde sammen med flere småunger og kom nok for å få litt fred 😊 Du kan skrive en lapp og henge på katten når den går, evt henge opp en lapp på oppslagstavle/Facebook-gruppe for nabolaget og fortelle eier hva den driver med Anonymkode: 0fb5e...006 Så smart, det kan jeg jo gjøre 😄 beste er vell å finne eieren og spørre personen om det er greit eller ikke Anonymkode: cffc6...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #7 Skrevet 29. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har og en nabo katt som kommer innom ofte og vil ha mat. Mat fikk den da ,så søv den noen ganger i huset hos oss og gikk etterpå videre. Eldre katt ,feit og. Ville kose seg ofte i starten. Fanga noen skogsmus og små fugler å satt de på platingen foran huset. Så ble den borte en stund og dukka opp igjen etterhvert. Vil ha mat. Fikk mat ,spiste og gikk. Ingen kos lenger. Etterhvert slutta jeg å gi den mat da huset vart er ikke katt restaurant liksom. Skulle bare mangle ..... Anonymkode: ef99c...5c7 Haha måtte le av gavene du fikk på plattingen 😂 så herlig! Er ikke resturante nei 😂 Anonymkode: cffc6...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha måtte le av gavene du fikk på plattingen 😂 så herlig! Er ikke resturante nei 😂 Anonymkode: cffc6...b2c Hehe. Sist var den her på fredag. Jeg hadde ingen mat å gi den og vil heller ikke gi den mat fordi når den har spist ferdig den vil gå med en gang. Så den følgte meg i huset ,sa på meg å blinka sakte ,satt i kjøkkenet aleine og venta. Etter 20 min. gikk den. Så nå på søndag , gikk den gjennom hagen var. Jeg plistra ,lagde lyder og alt mulig men den ignorerte meg 110%. Okay tenkte jeg. I går ettermiddag det samme ,gikk gjennom hagen sakte og igjen ignorerte meg som om jeg er luft. Tenker ,ja ja da gikk den forhold til helvete også. Kona ler av meg å sier at det er bare katt. Men jeg vet at den gjør det med vilje også. Anonymkode: ef99c...5c7 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #9 Skrevet 29. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Sist var den her på fredag. Jeg hadde ingen mat å gi den og vil heller ikke gi den mat fordi når den har spist ferdig den vil gå med en gang. Så den følgte meg i huset ,sa på meg å blinka sakte ,satt i kjøkkenet aleine og venta. Etter 20 min. gikk den. Så nå på søndag , gikk den gjennom hagen var. Jeg plistra ,lagde lyder og alt mulig men den ignorerte meg 110%. Okay tenkte jeg. I går ettermiddag det samme ,gikk gjennom hagen sakte og igjen ignorerte meg som om jeg er luft. Tenker ,ja ja da gikk den forhold til helvete også. Kona ler av meg å sier at det er bare katt. Men jeg vet at den gjør det med vilje også. Anonymkode: ef99c...5c7 Hahahahah 😂❤️❤️❤️❤️ Naboens nye bitch 😂 Anonymkode: cffc6...b2c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå