Gå til innhold

womanizer og din erfaring

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterte, men jeg klarer ikke å komme ved kun fingre eller slikking. Ingen menn har vært tålmodige nok til å slike meg til orgasme heller da det tar ganske lang tid 😅

Anonymkode: 6dc29...293

Da har du vært med feil mann. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Da har du vært med feil mann. 

Godt mulig, men jeg skjønner godt at man går lei etter å ha holdt på i over en time og dama fortsatt ikke er i nærheten av å komme da :P

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt mulig, men jeg skjønner godt at man går lei etter å ha holdt på i over en time og dama fortsatt ikke er i nærheten av å komme da :P

Tja da er det noe som sier meg at tenningen ofte ikke er helt på topp sammen med feil forkus på de rette stedene. 

• Liker 1
Skrevet

Synes den er for kraftig. Akkurat som jeg er for følsom. Kommer, men det er bare OK orgasmer. Har gjemt, liten klitoris.

Anonymkode: 04dec...a43

Skrevet

Jeg synes den er alt for voldsom dessverre, bortkastede penger for min del. Men skjønner at den kan være fantastisk for de som sliter litt med å oppnå orgasme. Jeg kommer sykt lett og for meg ble den bare utrolig vond:(

Anonymkode: a0eae...b44

• Liker 1
Skrevet

Jeg får ikke nok av den, kunne brukt den flere fanger daglig. 

Anonymkode: c04d2...ef9

Skrevet

Satisfyer pro 2 her. Den er helt nydelig ❤️ Perfekt til kjappe hverdagsorgasmer!

Anonymkode: caff4...bb9

Skrevet

Tror ikke den er noe for meg. Jeg kommer lett, kan komme etter 3 min med slikking. Og klitoris er veldig følsom, og liten, nesten borte.

Anonymkode: 6367e...c5e

Skrevet

Har satisfyer pro, og har samme opplevelse som en del andre i tråden her - kommer fort, men orgasmen er blæh.

Anonymkode: 240b4...2f0

Skrevet

Jeg får deilige orgasmer av Satisfyer, men jeg holder den litt på siden og ikke helt i vakuum. Og så må jeg tenke på noe sexy😇 

Anonymkode: caff4...bb9

Skrevet

Liker det godt og føler meg meir følsom der ned i ettertid, i motsetning til vanlig vibrator som har mottsatt effekt. Bruker den ikke dirket på kilten, men nerven rundt. Om du forstår. 

Anonymkode: 53493...dc0

Skrevet

Har womanizer liberty. Bruker den også ved å bevege den ved siden av og såvidt inntil klitoris, med lite styrke. Dette gir intens og sterke orgasme. Det beste sexleketøy jeg har prøvd. 

Anonymkode: fc584...b9e

Skrevet

Jeg har en som kom best ut i test. Tror den fremdeles selges på Kondomeriet. Elsker den!! Pleier å supplere med dildo samtidig. Kommer hver gang ☺️

Anonymkode: 6f715...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...