AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #21 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg har hatt W500, den synes jeg bråker litt vel mye. Nå bruker jeg we vibe sin. Den er jeg veldig fornøyd med. Føles sterkere https://www.kondomeriet.no/strukturpakker/we-vibe-melt-klitorispakke-e99ce2fb/ Anbefaler å kjøpe på kondomeriet siden du har orgasmegaranti og kan bytte til en annen modell hvis du ikke er fornøyd med den du kjøper! Kjøpte først den lille scarlet eller hva den heter, og den ble for svak for meg f.eks. Anonymkode: 3c804...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #22 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg har Duo, er veldig fornøyd med den. 😊 Anonymkode: 5ccba...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #23 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg har duo. Var ekstremt skeptisk, for har kun et leketøy med slik teknologi fra før, og det er en Sona jeg synes er direkte vond å bruke. Altfor voldsom for meg, selv på laveste hastighet. Womanizer duo har vært et langt hyggeligere møte med denne teknologien. Veldig hyggelig faktisk. Bråker lite og slår seg av bare man tar den bort fra å ha kontakt med underlag. Noe som er veldig praktisk om det skulle haste, og veldig deilig om man bruker den sammen med partner og så legger den bort litt. Da må man ikke styre med knapper for å få slutt på lyden, eller for å dra den inn i leken igjen. Den ligger stille, rolig og klar. Orgasmer... Ja! Ved å bruke den, pause, bruke den og pause noen ganger har jeg dessuten opplevd å få min lengste orgasme noen gang med denne. Jeg vet egentlig ikke hva som skjedde engang, men plutselig sluttet bare ikke orgasmen som forventet, men bare varte og varte. Merkelig opplevelse, men utrolig deilig. Jeg må imidlertid pause litt innimellom for å få mange orgasmer av den. Ta den helt bort noen minutter før jeg begynner på ny. Anonymkode: c3386...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #24 Del Skrevet 29. september 2020 Tror det er liberty jeg har og er ganske fornøyd. Deler for tiden rom med en 3-åring som ikke våkner av at den blir brukt når han sover. Eneste som er irriterende er dårlig batteritid og at jeg ikke får noe varsel om at den snart er tom for strøm. Så den skrur seg gjerne av like før klimaks. 🤬 Anonymkode: a6ee1...faa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #25 Del Skrevet 29. september 2020 Har satisfyer pro 2 og anbefaler den til alle kvinner! Aldri fått så sykt gode orgasme, og så lett!! Anonymkode: 323e6...a77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #26 Del Skrevet 29. september 2020 Har en slags miniversjon av womanizer som jeg fikk i en l'amourbox og jeg elsker den. Har ikke 'stor og utstående klitoris' som noen skriver, og liker best å starte med en vanlig vibrator først, og avslutte med den andre. Vurderte lenge å kjøpe en womanizer, men avventet siden de er ganske dyre. Nå er jeg derimot godt fornøyd med lookaliken jeg har. Anonymkode: c35b3...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #27 Del Skrevet 29. september 2020 Har Womanizer W500 som hittil på 5.-6. året har vært den store vinneren fra min side. Veldig digg med flere runder med orgasmer, gøyalt med forskjellige nivåer med styrker og så videre. Støy, tja... Bruker den vanligvis under dyna når jeg kjører solo, så det demper en del av lyden sånn sett, gubben sover tungt ved siden av uansett etter sex. Ulempen er designet på leketøyet i forhold til sex, den er litt for klumpete/stor og dermed kronglete å ha med under sex. Den er derimot en fast innslag ved doggystyle. I tillegg er det som andre her sier, man kan bli mindre følsom på klitten dersom womanizer brukes for flittig. Kjøpte også Womanizer premium en senere tid etter W500, men den ble jeg derimot ikke så fan av (bortkastet penger for min del). Ja, passformen er bedre til sex, og den er lyd-smart med tanke på sånn hudsensor der den slås av når det ikke er hudkontakt. Men følte ikke den samme "kraften/stivheten" av Premium som med W500. Jeg bruker langt i fra den sterkeste styrkenivået på W500, kanskje sånn under midt på treet i styrkenivå. Premium er back-up'en når w500 må lade, men det er en veldig fattig trøst for min del. Gruer meg til W500 trekker sin siste puls, ser nå at den ikke selges på nettbutikkene lenger... En teknikk jeg liker veldig godt med womanizer er å gradvis nedjustere styrken et hakk om gangen etterhvert som klimakset nærmer seg, opplever at orgasmen blir dypere 😉 Anonymkode: fb4c8...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 29. september 2020 #28 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg har we-vibe melt (lenke til vår anmeldelse). Den er et resultat av et samarbeid mellom we-vibe og womanizer. Den bråker også litt når du «glipper taket» (dyna demper riktignok det aller meste av lyden) og det tok et par ganger å bli kjent med, men nå fungerer den fint hver gang. 💜 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #29 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg har premium. Jeg bruker den bare i badekaret / dusjen fordi jeg squirter av den. Og jeg kommer igjen og igjen og igjen og igjen med sekunders mellomrom. En annerledes orgasme enn jeg har vært vant med tidligere. Mildere enn jeg får fra magic wand (min favoritt), men fortsatt veldig god fordi man kan få orgasme så ekstremt mange ganger. Anonymkode: 82815...46b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avanua Skrevet 30. september 2020 #30 Del Skrevet 30. september 2020 Jeg har Satisfyer 2 Next Generation for 279 kr og er helt fornøyd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #31 Del Skrevet 30. september 2020 Prøvd en gang, og syntes det var ekkelt at den liksom suger på klitoris. Gjorde litt vondt. Har Hitachi Magic Wand istedet, den er perfekt! Brukes iblant samtidig som kjæresten og jeg har sex. Suksess hver gang. Anonymkode: 96a14...722 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #32 Del Skrevet 30. september 2020 Kjøpte en til kona og hun er ikke veldig fornøyd. Hun synes den suger litt for hardt og at orgasmen ikke blir den samme som med vanlig vibrator. Hun nekter å bruke glidemiddel, selvom jeg har forstått at mange anbefaler det. Dere som er veldig fornøyde, bruker dere glidemiddel eller ikke? M Anonymkode: c5f5b...dac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 30. september 2020 #33 Del Skrevet 30. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som er veldig fornøyde, bruker dere glidemiddel eller ikke? We-vibe melt fungerer uten glidemiddel (og kan justeres fra veldig forsiktig til intens). Men jeg synes det er absolutt best med. Ikke fordi det er tørt der uten, men det føles bedre med. 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avanua Skrevet 30. september 2020 #34 Del Skrevet 30. september 2020 Perfekt kombinasjon Womanizer og Vibrator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 30. september 2020 #35 Del Skrevet 30. september 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Kjøpte en til kona og hun er ikke veldig fornøyd. Hun synes den suger litt for hardt og at orgasmen ikke blir den samme som med vanlig vibrator. Hun nekter å bruke glidemiddel, selvom jeg har forstått at mange anbefaler det. Dere som er veldig fornøyde, bruker dere glidemiddel eller ikke? M Anonymkode: c5f5b...dac Glidemiddel eller naturlig fuktighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #36 Del Skrevet 30. september 2020 På 29.9.2020 den 15.23, AnonymBruker skrev: Den er veldig stille, men passer best til de som har stor eller utstående klitoris. Jeg synes ikke den var verdt prisen. Anonymkode: 2adc1...f2e Passer ikke til meg, bortkastede penger. Anonymkode: 1811b...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #37 Del Skrevet 30. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte en til kona og hun er ikke veldig fornøyd. Hun synes den suger litt for hardt og at orgasmen ikke blir den samme som med vanlig vibrator. Hun nekter å bruke glidemiddel, selvom jeg har forstått at mange anbefaler det. Dere som er veldig fornøyde, bruker dere glidemiddel eller ikke? M Anonymkode: c5f5b...dac Jeg har aldri brukt glidemiddel på det området, er vel naturlig fuktig der... Men har de nydeligste og kraftigste orgasmene med min Womanizer, så jeg koser meg med den hver kveld. Sovner momentant etterpå 🤣 Anonymkode: 8e7c9...afb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #38 Del Skrevet 13. november 2020 På 30.9.2020 den 21.50, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri brukt glidemiddel på det området, er vel naturlig fuktig der... Men har de nydeligste og kraftigste orgasmene med min Womanizer, så jeg koser meg med den hver kveld. Sovner momentant etterpå 🤣 Anonymkode: 8e7c9...afb Klarer du ikke å komme naturlig med kun fingre eller slikking? Anonymkode: dc72e...3a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #39 Del Skrevet 13. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarer du ikke å komme naturlig med kun fingre eller slikking? Anonymkode: dc72e...3a7 Ikke meg du siterte, men jeg klarer ikke å komme ved kun fingre eller slikking. Ingen menn har vært tålmodige nok til å slike meg til orgasme heller da det tar ganske lang tid 😅 Anonymkode: 6dc29...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #40 Del Skrevet 13. november 2020 Har Starlet men den ligger ubrukt da den var en stor skuffelse. Kommer fort, men orgasmen er fullstendig maltraktert og finnes ikke god. Glad jeg kjøpte den billigste så jeg slapp å tape altfor mye penger. Anonymkode: 77fea...0f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå