Ungkarsk Skrevet 28. september 2020 #1 Del Skrevet 28. september 2020 mitt første innlegg her. vekke bare smette innom og si - JEG ELSKER Stine melboe og linnea Myhres fantastiske pod. Men har et par innspill. Eller egt mer et ønske. Jeg kunne tenkt meg at dere snakket litt mer eller lagde en slags guide til kvinneguiden. For jeg som 16 åring skjønner lism ikke helt greien med forum, det hører ikke vår generasjon til. Jeg sliter med å komme inn i det, med å finne de gode trådene osv. Dere må da være de rette å spørre for dette? Mais da lager dere dette innen jul ellerno. foresten dritlættis når linnea på bloggerne sier i FULT ALVOR i trynet at "Jul er viktigere enn alt, det er viktigere enn jobb". Nydelig scene, nydelig tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 29. september 2020 #2 Del Skrevet 29. september 2020 Her ligger det en tråd om den podkasten allerede, så kanskje du finner noen svar eller kan komme med innspillene dine der 👍😃 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1345045-kvinneguidens-venner-podcast-til-linnea/#comments 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå