Gå til innhold

Jeg vil bli pen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil bli pen. Jeg vet at jeg har et potensial, men gidder ikke å bruke tid til det. Har du vært i samme situasjon som meg, men har gjort innsats til å bli penere?Hva som har forandret seg etter det?

Anonymkode: 229ba...cff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du vil bli pen, du tror du kan bli pen men du vil helst ikke gjøre noe for å få det til?🤔

• Liker 3
Skrevet

Jeg er egentlig pen. Hadde jeg gidde å trent, sminket meg litt og tenkt litt på hva jeg tok på meg av klær. Kanskje tatt en tur til frisøren. Men jeg gidder rett og slett ikke. Jeg er fornøyd med å være OK. 

Anonymkode: fa725...6b4

• Liker 4
Skrevet

Hvis du er en dame er den aller letteste måten å bli mer attraktiv på å gå ned i vekt. Med mindre du allerede er veldig slank da.

Anonymkode: 11f11...0a4

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er egentlig pen. Hadde jeg gidde å trent, sminket meg litt og tenkt litt på hva jeg tok på meg av klær. Kanskje tatt en tur til frisøren. Men jeg gidder rett og slett ikke. Jeg er fornøyd med å være OK. 

Hvis du er fornøyd med å være ok, hvorfor vil du da bli pen? Det er motsetninger

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du er en dame er den aller letteste måten å bli mer attraktiv på å gå ned i vekt. Med mindre du allerede er veldig slank da.

Akkurat som den enkleste måten for en mann å bli pen er å gro større pikk, store muskuløse armer og sixpack. Ikke glem at håret må være perfekt og tennene rette. Hvis ikke burde du bare holde deg inne. 

Dust as. 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Akkurat som den enkleste måten for en mann å bli pen er å gro større pikk, store muskuløse armer og sixpack. Ikke glem at håret må være perfekt og tennene rette. Hvis ikke burde du bare holde deg inne. 

Dust as. 

Jeg sier ikke at ts eller andre trenger å gå ned i vekt, eller at man på død og liv skal være så pen. Men dette er jo et innlegg hvor ts ønsker å bli penere med minst mulig innsats, så hvorfor bli så sint?

Å gå ned i vekt er forøvrig uendelig mye lettere enn å gro muskler.

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier ikke at ts eller andre trenger å gå ned i vekt, eller at man på død og liv skal være så pen. Men dette er jo et innlegg hvor ts ønsker å bli penere med minst mulig innsats, så hvorfor bli så sint?

Å gå ned i vekt er forøvrig uendelig mye lettere enn å gro muskler.

Du sitter faktisk ikke på fasiten til ett allment skjønnhetsideal. 

Gå å gro deg noen muskler, pikk og rette tenner istede for å fremme kroppspress på andre. 

• Liker 2
Skrevet

Dette er fucked up. Dere snakker om skjønnhet som at det er noe dere kan oppnå. Pene mennesker er født pene. 

Anonymkode: 63af7...8a7

Skrevet

Hmm.. Jeg har alltid tenkt at er man pen så er man pen, og at det er ikke noe man bare kan bli sånn helt uten videre med å fikse på seg. At man  ikke bare liksom kan slenge på seg noen vipper, pudder, lippgloss og så vipps så er man plutselig pen. Det samme med de som opererer seg, sprøyter inn botox og restylane, de blir jo ikke pene av det. Man kan jo se at det er tilgjort og at det er en ubalanse med utseendet, det blir ikke pent. 

Anonymkode: 321b7...dcf

• Liker 3
Skrevet

Mange som sminker seg pene

Anonymkode: b45fc...923

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er fucked up. Dere snakker om skjønnhet som at det er noe dere kan oppnå. Pene mennesker er født pene. 

Anonymkode: 63af7...8a7

De aller fleste er gjennomsnittelige og kan gjøre mye selv for å se pene ut. Man kan være født pen uten å forbli det, man må ta litt vare på seg selv. 

Anonymkode: d98c5...f11

• Liker 1
Skrevet

Jeg er pen... NOK. Hvorfor skulle jeg ønske å være penere enn det?

Anonymkode: 526e5...cc9

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er pen... NOK. Hvorfor skulle jeg ønske å være penere enn det?

Anonymkode: 526e5...cc9

Jeg har fått høre at jeg er pen hele livet, men jeg synes ikke det selv. Jeg har ikke noe av det som jeg synes at er pent. I og med at jeg ikke er enig med de som sier det så er jeg ut i fra min vurdering ikke pen. Så for meg er livet helt ok uten å være pen, det å være pen er ikke en nødvendighet på noe vis. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste er gjennomsnittelige og kan gjøre mye selv for å se pene ut. Man kan være født pen uten å forbli det, man må ta litt vare på seg selv. 

Anonymkode: d98c5...f11

Nja, jeg har møtt mange som er midt på treet og har erfart at idiotene blir stygge mens de gode sjelene har mange fine trekk og blir på en måte pene. 

Skrevet

Hva som er pent for meg, trenger nødvendigvis ikke være pent for deg.

For min del er det viktig å fremheve øynene mine feks. Jeg gjør det ved å sminke meg hver eneste dag. Og jeg gjør det kun for egen del, for at jeg selv skal føle meg bra. Og det gir selvtillit. Og igjen så er jeg mer glad og smiler mer. Tenker at det til slutt gjør at jeg kanskje ser penere ut, enn om jeg ikke sminket meg og ikke følte meg vel. Kan legge til at jeg alltid har hatt bmi på 25, så jeg har aldri følt meg «tynn» eller «slank nok». 

Anonymkode: 09b6c...597

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor laget du denne tråden? Uten innsats, ingen seier liksom... 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Frøyamor said:

Så hvorfor laget du denne tråden? Uten innsats, ingen seier liksom... 

De aller fleste svarer som AB her, gidder du ikke å se på AB koder før du svarer?Jeg har laget tråden, men det er ikke jeg som har skrevet denne kommentaren om at jeg er egentlig pen osv. Du som har skrevet minst 432 meldinger her burde vite hva AB betyr :daane:

Anonymkode: 229ba...cff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...