Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hjelp til messenger. Tolke symbol

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann

Finner ikke svaret på messenger sine hjelpesider så prøver her 😊 Når en sender en melding på messenger er jeg vant til at meldingen jeg har sendt blir merket med en sirkel fylt av blått og med en hake i, inntil den er sett og personens bilde oppstår i den lille sirkel

nå har jeg sendt en melding ( og når jeg trykker på meldingen står det at den er sendt) og sirkelen høyre hjørne, nede, er en sirkel det det blå ikke er fylt ut og med hake. Det vil si : sirkelen og haken inni sirkelen er tegne med blått, men bakgrunnen er sort.

hva betyr dette symbolet ? Har ikke mottaker dekning ? Er de avlegger ? Noe annet? Noen som vet ?

Takknemlig for svar 😊

Endret av Margogbein
Skrivefeil
Skrevet

Hos meg er det grå bakgrunn med hvit hake inni. Lenge siden jeg har sett det blå symbolet. 

Anonymkode: d73d3...847

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for innspill. Får den blåfylte sirkelen på alle meldinger jeg sender. Senest i dag. Dette andre skiller seg derfor ut ( sirkel med hake ikke fylt med blått)

Endret av Margogbein
Skrevet

Ja, får det når meldingen ikke er levert hos mottakeren. Feks når mannen er i Nordsjøen, hvis ipad er skrudd av, mangler nett osv.

Anonymkode: 584fb...f1a

• Liker 1
Skrevet

Ja tenkte det kan være noe slik 😊 Takk så mye for svar 😊

Skrevet

Det betyr at den er sendt men ikke levert, tror jeg. Men om du har en PC/Mac kan du gå inn og holde musen over symbolet, da får du opp hva det betyr.

Anonymkode: 32ee2...244

Skrevet

Aha. Skal prøve det senere i dag 😊

ja tippet på sendt men ikke levert 😊Takk for svar 😊

Skrevet
På 28.9.2020 den 11.36, Margogbein skrev:

Aha. Skal prøve det senere i dag 😊

ja tippet på sendt men ikke levert 😊Takk for svar 😊

hos meg er sirkelen blå, bakgrunnen hvit og haken blå hvis meld er sendt men ikke levert- kan være pga manglende dekning, eller at den andre personen har skjult/ignorert din tråd eller noe.

Anonymkode: d855e...bcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...