AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #1 Del Skrevet 28. september 2020 Jeg trodde Russland hadde to AK 45 til riksvåpen? Anonymkode: 22c9f...b6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #2 Del Skrevet 28. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde Russland hadde to AK 45 til riksvåpen? Anonymkode: 22c9f...b6d Dette her er vel gopnikenes riksvåpen. Anonymkode: 4fd29...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #3 Del Skrevet 28. september 2020 Hvorfor synes du det er morsomt å håne andre land? Skal jeg skrive noe dritt om Norge nå? Å nei, jeg er et sivilisert menneske som ikke driver med slik. Ikke noe rart det blir innvandrerhat når enkelte voksne (?) mennesker får seg til å skrive slik. Skjerp deg. Anonymkode: cc5a3...15f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #4 Del Skrevet 28. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor synes du det er morsomt å håne andre land? Skal jeg skrive noe dritt om Norge nå? Å nei, jeg er et sivilisert menneske som ikke driver med slik. Ikke noe rart det blir innvandrerhat når enkelte voksne (?) mennesker får seg til å skrive slik. Skjerp deg. Anonymkode: cc5a3...15f Hvorfor synes du det er galt at andre land gjør narr av sine egne nasjonale symboler? Skal Nordmenn ikke få lov til å skrive dritt om Norge nå? Å nei, du er et sivilisert menneske som ikke driver med slik. Ikke rart det blir innvandrerhat når enkelte voksne (?) mennesker får seg til å skrive slik. Skjerp deg. Kilde bak bildet: https://lenta.ru/articles/2017/05/19/russianstylo/ Kilden hyller og henviser til et annet forum. Men du får lese selv om du kan. Anonymkode: 22c9f...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #5 Del Skrevet 28. september 2020 https://snl.no/Russlands_flagg_og_våpen Anonymkode: f81d1...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå