AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Jeg skal ta medisinsk botok hos en privatlege på tirsdag. Skal settes ved muskelen i venstre øye. Er kjemperedd for allergisk reaksjon. Om jeg får en alvorlig allergisk reaksjon så kommer vell den mens jeg er der? så legen kan hjelpe meg. Sliter mye med angst og er redd jeg kommer til å innbille meg symptomer etter jeg kommer hjem. Men alle sier botox skal være veldig trygt. Noen beroligende ord?😢 Anonymkode: 5ca49...ea9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 Hva er medisinsk botox? Anonymkode: f26a4...a9b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #3 Skrevet 27. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er medisinsk botox? Anonymkode: f26a4...a9b Botox som brukes mot diverse smerter, migrene f.eks. TS, det går nok helt fint! Jeg har aldri hørt om noen som har fått reaksjoner, så det må i så fall være veldig uvanlig. Lykke til! Håper det hjelper deg. Anonymkode: fca27...175 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #4 Skrevet 27. september 2020 ok, takk svar Anonymkode: 5ca49...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #5 Skrevet 27. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Botox som brukes mot diverse smerter, migrene f.eks. TS, det går nok helt fint! Jeg har aldri hørt om noen som har fått reaksjoner, så det må i så fall være veldig uvanlig. Lykke til! Håper det hjelper deg. Anonymkode: fca27...175 Det vanlig å hovne opp og få blåmerker. Anonymkode: 7f9f3...fe3 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #6 Skrevet 28. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det vanlig å hovne opp og få blåmerker. Anonymkode: 7f9f3...fe3 Noen kan få det.. Jeg tar det mot migrene og tok vel 7 stikk i panna, og jeg fikk en liten prikk av et blåmerke i panna, måtte stå ganske nærme for å se det. Ellers tror jeg det er veldig få som får allergisk reaksjon som er veldig alvorlig. Men har angst selv, så var også livredd. Anonymkode: 7a27f...0e3 1
Blue Berry Skrevet 28. september 2020 #7 Skrevet 28. september 2020 Har tatt botox mot spenningshodepine i flere år og jeg har kun 2-3 av de gangene fått noen blåmerket i pannen... Og at det er litt ømt Går over etter et par tre dager. Litt ubehagelig å bli stukket, men for min del er det veldig verdt det Lykke til! Det kommer til å gå så fint 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #8 Skrevet 28. september 2020 Da jeg har tatt botox i 5 år, har jeg ikke merket noe til det når jeg kommer hjem. Vært heldig og bare fått blåmerke 2 ganger, det får man hvis legen er uheldig og treffer en blodåre. Men de blåmerkene pleier være bitte små! Sånn 1-2 cm bare. Produktene de bruker er godkjente og det er fryktelig liten sjanse for allergisk reaksjon. Da må det isåfall være fordi den som utfører det ikke er flink nok på hygiene. En lege kan dette her, du er i trygge hender! Anonymkode: 526c3...d44 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå