AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #1 Skrevet 27. september 2020 Ville lage dette teamet om hva dere menn egt synes om utenlandske damer ?🤔 Jeg er halvt norsk og halvt dansk men får ofte høre at jeg ser øst europeisk ut pga trekkene i ansiktet. Har en del kompiser som sier at norske damer ikke ser så feminine ut iforhold til øst europeere . Let’s goo! Diskuter Anonymkode: 72965...e9a
remix2020 Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville lage dette teamet om hva dere menn egt synes om utenlandske damer ?🤔 Jeg er halvt norsk og halvt dansk men får ofte høre at jeg ser øst europeisk ut pga trekkene i ansiktet. Har en del kompiser som sier at norske damer ikke ser så feminine ut iforhold til øst europeere . Let’s goo! Diskuter Anonymkode: 72965...e9a Så lenge dama er interessert i meg betyr det mindre hvor hun kommer fra. Er du halvt norsk og halvt dansk er du i og for seg skandinavisk. Skandinaviske damer er nok ganske like, men samtidig ulike fordi de har vokst opp i ulike kulturer. Snakker vi om damer fra Asia, Afrika eller Latin-Amerika handler jo også mye om kultur. Det er kanskje det som gjør det litt spennende? 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #3 Skrevet 27. september 2020 Østeuropeiske damer ser mer feminine ut fordi de jåler seg. Fra naturens side er norske damer vakrere, men de jåler seg ikke så mye. De kler seg i allværs jakker og går i fjellet. Sitter ikke KUN på en kafe i røde stilettheler og leopardprint. Anonymkode: a0d11...3ab 26
Gjest TheCatLady Skrevet 27. september 2020 #4 Skrevet 27. september 2020 Ok, jeg er ikke mann, men jeg tror at norske damer oftere har en mer nedtonet stil og er mer praktisk kledd. Ofte er det jo slik fordi man må det på grunn av været og andre ganger går det nok mer på hva en er vant til, interesser og hvor man bor. Så kan man diskutere om det er positivt eller negativt. Selv synes jeg kanskje at den nedtonede og nøkterne stilen i alle sammenhenger blir litt kjedelig. Veldig mange ser ned på det å pynte seg og kle seg feminint. Men jeg synes heller ikke at en overdrevet stil med høye hæler i alle sammenhenger og dramatisk sminke er så fint heller. Dette er jo bare min mening, men skulle ønske at litt flere turte å kjøre litt mer på.
Aliquis Skrevet 27. september 2020 #5 Skrevet 27. september 2020 Jeg tror det kommer litt an på hva man er vant/oppvokst med, både med tanke på hvem man finner attraktive, og om man foretrekker en mer nedtonet eller fremtredende stil. Selv synes jeg skandinaviske kvinner generelt er vakrere enn kvinner fra de fleste andre land. Merket det særlig godt da jeg var ute og reiste ett år før jeg kom tilbake til Norge. Samtidig synes jeg det er litt harry med en alt for fremtredende stil. Det er sikkert mange som er uenige der, men det er jo sånn det er. 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #6 Skrevet 27. september 2020 Smak og behag, hvis du liker litt feminine jenter hadde jeg nok gått for ei utenlandsk ei. Anonymkode: fb2d3...e2a 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #7 Skrevet 27. september 2020 33 minutter siden, TheCatLady skrev: Ok, jeg er ikke mann, men jeg tror at norske damer oftere har en mer nedtonet stil og er mer praktisk kledd. Ofte er det jo slik fordi man må det på grunn av været og andre ganger går det nok mer på hva en er vant til, interesser og hvor man bor. Så kan man diskutere om det er positivt eller negativt. Selv synes jeg kanskje at den nedtonede og nøkterne stilen i alle sammenhenger blir litt kjedelig. Veldig mange ser ned på det å pynte seg og kle seg feminint. Men jeg synes heller ikke at en overdrevet stil med høye hæler i alle sammenhenger og dramatisk sminke er så fint heller. Dette er jo bare min mening, men skulle ønske at litt flere turte å kjøre litt mer på. Ts her- Jeg er veldig pyntete, går alltid med kjoler uansett anledning.. og vil aldri gå ut uten sminke. Er ikke glad i fjellet og ha på meg svære klær osv. Derfor de sier at jeg er mer øst europeisk Anonymkode: 72965...e9a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #8 Skrevet 27. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smak og behag, hvis du liker litt feminine jenter hadde jeg nok gått for ei utenlandsk ei. Anonymkode: fb2d3...e2a Er dame😂 Anonymkode: 72965...e9a
SoWhat? Skrevet 27. september 2020 #9 Skrevet 27. september 2020 Norske kvinner er oftest vakre, det er det ingen tvil om. Men det er ikke så akseptert å være opptatt av utseendet, feminine klær og hæler. Da blir man som ei over her skriver, enten betegnet som harry eller narsissistisk. Så sånn er det. Var som jeg skrev i en annen tråd : det er lett å se på en rød løper hvem som er norske pga usikkerhet og at de føler seg ukomfortable. Det er få som har selvtilliten så de fremstår fint. Men nordmenn er nordmenn. En har andre kvaliteter. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #10 Skrevet 27. september 2020 Kvinner fra feks Mongolia må være de mest feminine og vakreste kvinner i verden. Anonymkode: 5894e...837 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #11 Skrevet 27. september 2020 Norske damer består stort sett av grå mus......utenlandske setter mer pris på å fiffe seg for oss menn. Norske damer er i tillegg i ferd med å bli menn, de kler seg snart som oss også. Anonymkode: 48aa0...d1e 4
jabx Skrevet 27. september 2020 #12 Skrevet 27. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ville lage dette teamet om hva dere menn egt synes om utenlandske damer ?🤔 Jeg er halvt norsk og halvt dansk men får ofte høre at jeg ser øst europeisk ut pga trekkene i ansiktet. Har en del kompiser som sier at norske damer ikke ser så feminine ut iforhold til øst europeere . Let’s goo! Diskuter Anonymkode: 72965...e9a Jeg tar alt. Er ikke så nøye på det. 1
Gjest Peanut Skrevet 27. september 2020 #13 Skrevet 27. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Norske damer bestÃ¥r stort sett av grÃ¥ mus......utenlandske setter mer pris pÃ¥ Ã¥ fiffe seg for oss menn. Norske damer er i tillegg i ferd med Ã¥ bli menn, de kler seg snart som oss ogsÃ¥. Anonymkode: 48aa0...d1e Ã… kle seg slik som bermen av norske menn kler seg?  Nei, vettu hva  >_<Â
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #14 Skrevet 27. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Norske damer består stort sett av grå mus......utenlandske setter mer pris på å fiffe seg for oss menn. Norske damer er i tillegg i ferd med å bli menn, de kler seg snart som oss også. Anonymkode: 48aa0...d1e Grå mus som er ekstremt ettertraktet i utlandet isåfall 😛 ble så nedrent av menn på gata i både europeiske land og USA at jeg følte meg som en (ubekvem) kjendis. Tips til norske kvinner, vil dere føle dere pen og slitsomt ettertraktet så ta en tur til Polen, Frankrike eller USA, for å nevne noen eksempler. Der kan man ikke kjøpe morgenavisen uten at noen ber en ut. Anonymkode: c188e...e9d 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #15 Skrevet 27. september 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norske damer består stort sett av grå mus......utenlandske setter mer pris på å fiffe seg for oss menn. Norske damer er i tillegg i ferd med å bli menn, de kler seg snart som oss også. Anonymkode: 48aa0...d1e Jeg kommer aldri til å "fiffe meg opp" for en mann. Jeg liker å pynte meg for meg selv og min egen selvfølelse, da. Anonymkode: df8f8...62c 7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #16 Skrevet 27. september 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norske damer består stort sett av grå mus......utenlandske setter mer pris på å fiffe seg for oss menn. Norske damer er i tillegg i ferd med å bli menn, de kler seg snart som oss også. Anonymkode: 48aa0...d1e Hva er vitsen med slike utsagn, egentlig? Folk er forskjellige og alle liker ikke det samme, er det så vanskelig å skjønne? Det DU liker trenger nødvendigvis ikke å være det en annen liker. Jeg er utenlandsk og får masse oppmerksomhet fra norske menn. Jeg har en bror som er gift med en norsk kvinne. Det blir rart å påstå at det kun finnes èn type kvinne som menn foretrekker, eller at det ene er bedre enn det andre. Folk har forskjellige preferanser, det er ikke noe fasitsvar. Anonymkode: c257e...f06 8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #17 Skrevet 27. september 2020 Hva mener du vi skal diskutere? Anonymkode: f2fae...fd4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #18 Skrevet 27. september 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grå mus som er ekstremt ettertraktet i utlandet isåfall 😛 ble så nedrent av menn på gata i både europeiske land og USA at jeg følte meg som en (ubekvem) kjendis. Tips til norske kvinner, vil dere føle dere pen og slitsomt ettertraktet så ta en tur til Polen, Frankrike eller USA, for å nevne noen eksempler. Der kan man ikke kjøpe morgenavisen uten at noen ber en ut. Anonymkode: c188e...e9d Men du må ikke glemme at i øst europa så har mennene et mye mer tradisjonelt og konservativt syn på kvinner. Så det er ikke sikkert at et ekteskap blir særlig vellykket pga macho kulturen. Anonymkode: 5894e...837 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #19 Skrevet 27. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Men du må ikke glemme at i øst europa så har mennene et mye mer tradisjonelt og konservativt syn på kvinner. Så det er ikke sikkert at et ekteskap blir særlig vellykket pga macho kulturen. Anonymkode: 5894e...837 Nei, jeg er heller ikke interessert i øst-europeiske menn, men norske som meg selv. Amerikanere hadde også vært ok, men nå bodde jeg ikke der så gadd ikke involvere meg romantisk. Poenget var bare at vi blir betegnet som maskuline grå mus men er absurd ettertraktet i utlandet, så da kan vi ikke være så ille  Anonymkode: c188e...e9d 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #20 Skrevet 27. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner fra feks Mongolia må være de mest feminine og vakreste kvinner i verden. Anonymkode: 5894e...837 Synes de er litt stocky. Japan og Sør-Korea har penere damer etter min oppfatning i alle fall. Anonymkode: 97e1d...3ac 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå