Gå til innhold

Til mannfolka! Jeg ønsker ikke barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til mannfolka her inne! 

Jeg ønsker ikke barn. Dere menn kjenner menn best, har dere på følelsen at menn generelt ønsker barn eller ikke?

Hva ønsker du, hva ønsker kompisene dine?

Sliter med å møte menn som heller ikke vil ha barn. Blir ofte en dealbreaker.

Eller så er det menn som ikke er klare for å slå seg ned. 

Det er så vanskelig å finne en mann som ønsker et seriøst forhold uten barn!! 

(mener ikke fornærme noen som ønsker barn, eller påpeke at menn kjenner menn best, vet at noen har fler venninner osv osv osv) 

Anonymkode: 18281...ddd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

M34 her. Med historie med to lange forhold bak seg, og store drømmer om et nytt seriøst forhold som kan vare inn i evigheten. 

Ønsker ikke barn, og kan heller ikke få barn. Naturen gjorde valget for meg, og tilogmed det valget jeg ønsker.

Jeg kan derfor ikke finne meg en partner nå, fordi alle kvinnene rundt meg ønsker enda barn eller har små barn allerede. Derfor må jeg altså vente til at disse kvinnene som har barn har vokst opp (helst utflyttet), eller så må jeg finne nålen i høystakken, altså en som deg som ikke ønsker barn og har bestemt seg for det. Det virker å være umulig.

Skal vi gifte oss? Gift med første blikk da altså... møtes for første gang i kirka ;)

Anonymkode: 37f3b...bf6

• Liker 7
Skrevet

Jeg har faktisk ingen kompiser rundt meg som ikke har barn eller som ikke ønsker det. Jeg er visst unntaket ;) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg ikke barn. Men så jeg har 2. 

Jeg ønsker meg ikke forhold heller. Men så er jeg i ett forhold. 

Føler meg fanget i det å være ektefelle og far.

Kjipt dritt... 

Anonymkode: 6af2b...1a0

Skrevet

Jeg ønsker ikke barn, men tror nok flertallet av menn ønsker seg barn. Selv om ønsket nok på ingen måte er like sterkt som hos mange kvinner (om det gir mening?). 

Anonymkode: 59575...170

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

M34 her. Med historie med to lange forhold bak seg, og store drømmer om et nytt seriøst forhold som kan vare inn i evigheten. 

Ønsker ikke barn, og kan heller ikke få barn. Naturen gjorde valget for meg, og tilogmed det valget jeg ønsker.

Jeg kan derfor ikke finne meg en partner nå, fordi alle kvinnene rundt meg ønsker enda barn eller har små barn allerede. Derfor må jeg altså vente til at disse kvinnene som har barn har vokst opp (helst utflyttet), eller så må jeg finne nålen i høystakken, altså en som deg som ikke ønsker barn og har bestemt seg for det. Det virker å være umulig.

Skal vi gifte oss? Gift med første blikk da altså... møtes for første gang i kirka ;)

Takk for utfyllende svar! 😄 Føler med deg! Jeg er redd for at jeg må vente til mannfolka sine barn er utflyttet, men er redd for at da får jo de barna barn, også må jeg være bestemor! Må jo være enda større press på dere gutta med kvinnene som stresser med barn før det er for sent! 😅 

Ja vi kan gifte oss, jeg er kvinne 28! ❤️

hilsen Ts

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk ingen kompiser rundt meg som ikke har barn eller som ikke ønsker det. Jeg er visst unntaket ;) 

Bra du finnes! Det gir meg håp ❤️ 

Ts

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg ikke barn. Men så jeg har 2. 

Jeg ønsker meg ikke forhold heller. Men så er jeg i ett forhold. 

Føler meg fanget i det å være ektefelle og far.

Kjipt dritt... 

Anonymkode: 6af2b...1a0

Uff høres ut som livet ditt ikke har helt veien du ønsker... Håper det roer seg litt på presset og at du får det litt mindre dritt i fremtiden ❤️ 

Ts

Skrevet

Jeg har spurt mine kompiser og de sier "vet ikke enda "tror ikke jeg ønsker barn"

Tror det avhenger av dama de finner seg

De er 30+

Anonymkode: 9f2f2...5d8

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker ikke barn, men tror nok flertallet av menn ønsker seg barn. Selv om ønsket nok på ingen måte er like sterkt som hos mange kvinner (om det gir mening?). 

Det gir helt mening! 

jeg tror også flertallet av menn ønsker seg barn 🙈

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt mine kompiser og de sier "vet ikke enda "tror ikke jeg ønsker barn"

Tror det avhenger av dama de finner seg

De er 30+

Anonymkode: 9f2f2...5d8

Hehe det tror jeg også! Tror det er mange menn som endrer mening med årene og rette dama... De er kanskje bare ikke helt klare enda! 

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for utfyllende svar! 😄 Føler med deg! Jeg er redd for at jeg må vente til mannfolka sine barn er utflyttet, men er redd for at da får jo de barna barn, også må jeg være bestemor! Må jo være enda større press på dere gutta med kvinnene som stresser med barn før det er for sent! 😅 

Ja vi kan gifte oss, jeg er kvinne 28! ❤️

hilsen Ts

Ja. Det er underforstått det du skriver her. For folk rundt meg (familien spesielt) vet jo at jeg ikke ønsker barn, likevel sier dem: "Ååh, men du kan jo finne deg ei med et par barn fra før da".... Ehm, nei...! Når jeg ikke selv ønsker barn, og er så heldig å bli fritatt muligheten til det, så ønsker jeg ihvertfall ikke å være reservepappa for noen andres barn. Eller reservebestefar for andres barn. Helt uaktuelt for meg. Da skal jeg heller ende opp alene og bitter for å være alene... :Nikke:

Perfekt! :blomst: :romeo: 

Men helt ærlig, jeg håper å møte på ei som deg. Trodde ikke du/dere fantes. For det har vært umulig så langt. Hele opplegget har vært en dealbreaker for meg til nå, og jeg ser faktisk ikke at det plutselig skal løse seg. Jeg tror dog det er "lettere" for kvinner å finne menn som ikke ønsker barn fordi mange menn er enda i "tenkeboksen", enn for menn å finne kvinner fordi dem er egentlig innstilt på å få det. 

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Kjenner ikke et stort behov for å få barn nei. Skjer det så skjer det. 

Skrevet

Det er så rart det der, man hører liksom alltid om disse mennene som ikke vil ha barn, men jeg har også store problemer med å finne noen som er frivillig barnløse og som er seriøse. Har begynt å tvile meg selv på grunn av det.

Anonymkode: 42181...434

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg tror de fleste menn vil ha barn. Har ikke vært borte i mange som ikke vil ha. Mange er veldig verpesyke. 

Selv har jeg ikke lyst på barn og har egentlig helst lyst til å treffe noen uten, men kan vel ikke avskrive en bra fyr om han har barn.

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

man hører liksom alltid om disse mennene som ikke vil ha barn

Det er bare på KG menn liksom ikke vil ha barn

Anonymkode: 4e00a...ca3

Skrevet

Jeg er kvinne på 40 i bergens omrd som har en voksen sønn, men ønsker ikke flere barn. Noen som er intresserte så skriv til meg. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flertallet av menn jeg kjenner velger å få barn for å beholde samboer/kone. Å bare derfor. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe det tror jeg også! Tror det er mange menn som endrer mening med årene og rette dama... De er kanskje bare ikke helt klare enda! 

Ts

De ‘finner’ seg i å få barn for de vil gjerne beholde kona/samboer eller dama om man vil. Snakker aldri med en eneste mann som lengter etter barn. Det er stort sett klaging på alt barn medfører seg som kostnader dugnad mistet frihet og innskrenkninger på eget liv. Mulig jeg kjenner bare rare mannfolk. 😂😂😂

Skrevet

Folk er forskjellige. Det må vi ha respekt for. 

Anonymkode: a164f...fa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...