Gå til innhold

Trenger tips om program à la PowerPoint

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal lage en presentasjon til kolleger og har fått beskjed om at den bør være både detaljert og lettlest. Normalt ville jeg laget en PowerPoint med bilder og noen stikkord, men denne gangen får jeg ikke holdt selve foredraget, jeg må bare sende avgårde hele presentasjonen og så skal de sitte på hvert sitt hjemmekontor og lese den. Altså er jeg nødt til å skrive en god del mer enn bare noen enkle stikkord, og da er min erfaring at PowerPoint ikke egner seg så godt. Jeg synes liksom ikke det er plass på hver PP-side til fulle setninger. 

Jeg er ikke noe god på data, jeg kjenner egentlig bare PowerPoint og Word. Men jeg synes ikke jeg kan skrive hele presentasjonen i Word, da blir det for mye tekst, og ettersom jeg har fått beskjed om at presentasjonen bør være lettlest har jeg planer om å ha med en del bilder og noen grafer og skrive minst mulig tekst. Er det noen som vet om et dataprogram som passer godt? Eventuelt om dere har noen tips til hvordan jeg kan lage en sånn presentasjon i PowerPoint eller Word?
Tar imot alle tips og råd med stor takk. Er i tillegg litt sent ute, burde begynt for flere dager siden, så tør ikke be kolleger om hjelp for da skjønner de at jeg har sløst vekk masse tid på annet.:flau:

Anonymkode: 079e0...75f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...